Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יוצא לי לקרוא הרבה בפורום על נורות קסנון, H פיליפס וכו', ורציתי לדעת מה עומד מאחורי הנורות האלו?

האם זה רק ליופי או שבאמת משפר את שדה הראייה בנהיגת לילה?

 

האם יש תקינה בחוק לגבי אילו נורות חוקיות לאיזה רכב ואילו לא? וכיצד ניתן לבדוק זאת?

 

נניח שאני רוצה לברר על נורות קסנון לרכב שלי (אני לא אבל רק נניח) - קסארה פיקאסו, מהו ההליך,האם יש צורך לעדכן את משרד התחבורה? או פשוט לפנות למוכר ה ebay החביב עלי?

 

לאחר חיפוש בפורום נתקלתי בתשובות חלקיות אך לא אשכול שמסכם את כל נושא הנורות לרכב.

תודה!

פורסם

קסנון משפר את איכות הראייה פי 300% מתאורה רגילה. עם זאת לא חוקי לצערי בארצנו כל עוד לא נרכש מאופן מקורי מהחברה, וזאת לאור העובדה שהוא מסנוור מאוד את הנהגים הבאים ממול.

לכל אלה שיש פנסי אנג'ל אייז עם עדשות, יש אפשרות לשים קסנון. זה ממקד את האור לריצפה , אבל עדיין לא אומר שזה חוקי.

זה לא עובר טסט. וסביר להניח ששוטר שיחליט להיטפל אליך יוריד אותך מהכביש בתוספת מתנה של 1000 שקל דוח.

תרשום בגוגל תמונות קסנון ותראה תוצאות. בהצלחה

Volkswagen POLO 1.4 16v

פורסם
עם זאת לא חוקי לצערי בארצנו כל עוד לא נרכש מאופן מקורי מהחברה,

זה לא עובר טסט. וסביר להניח ששוטר שיחליט להיטפל אליך יוריד אותך מהכביש בתוספת מתנה של 1000 שקל דוח.

 

אם ככה זה בטוח לא רלוונטי, אני מסתדר כבר 14 שנה בלי הפנסים האלו, אז כנראה שאמשיך לנהוג בלעדיהם.

פורסם
זה לא מדויק

במידה ולנורה יש תקן אירופאי כמפורט בתקנות התעבורה וצבעה הוא לבן/צהוב,

חוקי גם חוקי

 

 

בוא נראה אותך אומר את זה לשוטר עצבני שעוד רגע משחיל לך דוח גם על משולש אזהרה שאין לך בבגאז'.

מה שרשמתי לא רשמתי סתם. יש לי עסק לייבוא אישי מח"ול של חלפים ותוספות לאופנועים ומכוניות, עם זאת

הייתי מייבא גם קסנון, ושום קסנון לא מגיע בצבע לבן או צהוב, אלא בצבע לבן בשילובים עם כחול,תכלת,סגול וכל מה שבא ליד.

כמובן שקסנון בצבע צהוב (3000K) אף אחד לא יטרח להתקין זה סתם מכוער וכבר עדיף לנסוע עם מנורת הלוגן רגילה.

Volkswagen POLO 1.4 16v

×
×
  • תוכן חדש...