Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום ניסיתי לבצע זינוק בעליה קשה, וגם לאחר עזיבת הקלאץ ההילוך לא התחבר ורק טורים עלו(אוטו לא נכבה)

לאחר כמה דקות כאשר עזבתי את העליה ונסעתי מדרך אחרת ,כאשר אני בהילוך שלישי , שמתי גז ורק הטורים עלו מבלי להעביר כח לגלגלים(כאילו המנוע במעין ניוטרל).

יש לציין כי בעת הזינוק בעלייה כאשר "עמדתי " על הנקודה בקלאץ ושמתי גז נשמעו מעין תקתוקים של ברזל ממכסה המנוע.

האם הקלאץ גמור? גיר?

 

תודה לכולם

פורסם
האם אתה מצליח לשלב להילוך כלשהו? אתה מרגיש התנגדות כשאתה לוחץ על דוושת המצמד?

 

הקלאץ קצת קשה. אין בעייה להכניס הילוך. פשוט כאשר אני שמתי ראשון וניסיתי להתחיל לנסוע הטורים עלו והאוטו לא נסע גם כאשר הקלאץ היה עזוב לגמרי..

בנסיעה על שלישי יש מעין ניתוקים של התיבה. זאת אומרת פתאום הטורים קופצים מ2500 ל 3000 במכה אחת בלי להאיץ.

שככתי לציין ,האוטו אחרי ראש מנוע.

הבעייה נעלמה לאחר כעשר דקות נסיעה.

פורסם

נראה לי שכדאי שתיגש למוסך.

ועוד דבר אם אתה אומר שהבעיה נעלמה לאחר 10 דקות יכול גם להיות שהכבל ה קלץ' בתקוה שיש שם כבל.

אם היית נותן דגם של רכב היה קל יותר לעזור לך.

אבל יכול להיות שהכבל קלץ' שלך ניתפס ויכול להיות שאם זה רכב עם משאבות קלץ' דהיינו קלץ' הידראולי אז אחת המשאבות לקראת סוף חייה מה שכן גם יכול להיות שהקלץ' באמת בסוף חייו ואם אינך יודע כדאי שתקפוץ למכונאי אמין ותראה מה לו יש לומר בעניין.

מקווה שעזרתי ויום טוב אסף.

פורסם
נראה לי שכדאי שתיגש למוסך.

ועוד דבר אם אתה אומר שהבעיה נעלמה לאחר 10 דקות יכול גם להיות שהכבל ה קלץ' בתקוה שיש שם כבל.

אם היית נותן דגם של רכב היה קל יותר לעזור לך.

אבל יכול להיות שהכבל קלץ' שלך ניתפס ויכול להיות שאם זה רכב עם משאבות קלץ' דהיינו קלץ' הידראולי אז אחת המשאבות לקראת סוף חייה מה שכן גם יכול להיות שהקלץ' באמת בסוף חייו ואם אינך יודע כדאי שתקפוץ למכונאי אמין ותראה מה לו יש לומר בעניין.

מקווה שעזרתי ויום טוב אסף.

הרכב הוא סקודה פליסיה 96 . לפני כשבוע היה אצל מכונאי שעשה ראש מנוע . הוא אמר שהקלאץ עייף וגם אמר שעוד אפשר לנסוע עליו במידה ועדינים אתו . (אני מאוד עדין)

×
×
  • תוכן חדש...