Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבאת Iphone 3Gs מקנדה , מבוקשת עזרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

 

 

לאחר ההתלבטות שלי בנוגע לבחירת מכשיר סלולארי חדש , פישפשתי ופישפשתי ונודע לי שדוד שלי חוזר לארץ מקנדה בקרוב.

 

לאחר ששוחחתי איתו הוא אמר שאין לי בעיה להביא לי אייפון , המחירים שם מאוד זולים ביחס לארץ , סביבות ה2000 שקל ל3GS 32GB.

 

מאמין שה16GB יעלה כ1600 שזה מצויין.

 

 

הכל טוב ויפה אבל בכל זאת ישנם מספר דברים שאני רוצה לברר לפני הרכישה.

 

1. האם יש הבדל בין גרסת ל16GB לבין גרסת ה32GB למעט נפח הדיסק הקשיח?

 

2. לאחר שאביא את המכשיר , לא תהיה בעיה לפרוץ אותו שיהיה פתוח לרשת אורנג' ולהפוך את המכשיר לעברית ?

 

3. הבנתי ששקע החשמל בקנדה שונה מהארץ , ומתאם עולה לא מעט כסף , מה סביבת המחירים של מטען?

או שבכלל המכשיר נטען למחשב עם USB ומתאם של USB לחשמל זה כל הסיפור ?

 

 

תודה לעוזרים.

 

שחר.

שחר.

פורסם

2. אייפון 3GS בא עם מערכת הפעלה 3.0 מינימום, ככה שיש עליו עברית מובנית כבר.

לפרוץ אותו זה עניין של רבע שעה גג. אם הוא בגרסה 3.1 אז בימים הקרובים אם לא מחר כבר צריכה לצאת פריצה חדשה..

אם תרצה עזרה עם הפריצה שלח לי הודעה פרטית..

 

3. מתאם עולה בדיוק דולר באיביי.. זה נטו תקע שאתה פשוט מחבר אליו את הכבל USB שכבר תקבל עם האייפון.

 

תהנה..

Stay Dirty

פורסם

שחר, אתה בטוח שאלה המחירים? בלי התחייבות למפעילה?

אם כן אני עושה טיול לקנדה..

עוד דבר, כשדוד שלך יחזור עם האייפון תגיד לו שיזרוק את הקופסה וילך עם האייפון בכיס , ושישים את המטען והאוזניות בתיק

ככה לא יקחו על זה מכס כי זה הטלפון שלו בעצם..

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...