Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי טויוטה קורולה RUN-X


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

)איזה דגם עדיף לדעתכם ה LUXURY או ה GLI ? אם אפשר להסביר למה..

 

2) ראיתי איפשהו שאנשים לא ממליצים על הדגם של 2003,מה הבעיה איתם ?

 

3)האם לדעתכם כדאי את הרכב הזה על סיאט איביזה החדשות מדבר על איביזה שיש לה לפחות את ה 100כ"ס..?(עד שנת 06...)

4)האם אפילו סיאט איביזה סטאנדארט "שווה" יותר מהRUN X לכל דגמיו..

 

5) ואחרון האם אתם ממליצים על הרכב הזה? ..האם הוא אמין בכללי בלי שום קשר לדגם..?האם שמעתם על בעיה נפוצה שיש לו ..? איך הוא מבחינת מוסך וכאלה ...

 

 

תודה מראש לכל מי שייתן אפיל חצי תשובה..!

פורסם

1.הלוקשרי כולל בעיקרון גלגלי מגנזיום וחלון גג,אם אתה מרגיש צורך בפרטים הנל אז שווה לך אם לא אז לא

2.לנו יש את הדגם של 2003 במשך שנתיים כבר והרכב לא רואה מוסך חוץ מטיפולים.

3.שאלה של מה אתה מעדיף,ומה אתה מחפש,הרנקס היא מהאצב'ק משפחתית,לא מאוד ספורטיבית בהתנהגותה,אבל עם מנוע בעל תאוצות מצויינות ותגובות מעולות,האיביזה רכב קטן וספורטיבי יותר

5.שוב הרכב חוץ מבלאי טבעי(בלמים,וטיפולים) לא ראה מוסך במשך כל שנותיו על הכביש.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

היתה לנו אחת למשך 3 שנים.

רכב מעולה. שלנו היתה luxuri כך שהיתה גם מאוד מפנקת ומאובזרת.

צריכת דלק טובה, אמינות מוחלטת.

 

אם הנאה מנהיגה אינה בראש מעיינך (למרות שיחסית למשפחתומטית 1600 היא סבירה ביותר) אזי היא אופציה מעולה.

מגאן 265

פורסם

לא רוצה משהו לתחרויות חח משהו שיהיה סבבה שגם לא יהיה עגלה והיא נראה ונמעת כמו רכב טוב ..

 

משה , איזה שנה הייתה luxuri שלך?

 

 

תודה מראש לכולם ..

פורסם

לדעתי יהיה לך קשה למצוא ברמת הגימור לוקשרי, כי נמכרו מעטות ברמת הגימור הזו. וגם כך הראנקס היוותה רק 20% ממכירות הקורולה בארץ. קח בחשבון תא מטען קטן מאוד, 290 ליטר בלבד לפי מה שזכור לי כשהתעניינתי פעם ברכב.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

טוב אנשים לפי התגובות פה אני רואה שהאוטו אמין ובכי חשוב נוסע יפה ..

 

הצרכים שלי זה אוטו לא עגלה רצוי שיהיה לו יופי ויהיה אפשר לשם לו מערכת חזקה ...

 

האוטו עומד בדרישות האלה ?במידה וכן תודה לכלם סגרתי עליו...

פורסם

כבעל RUNX GLI שנתון 2005- יד ראשונה אני מחזק את כל מה שנכתב בשרשור!

 

בחמש שנותיו, הרכב נכנס לטיפולים שוטפים בלבד והפגין אמינות מוחלטת.

 

אם יש לך אפשרות ללכת על דגם ה- LEXURY אז תקבל פינוקים נוספים כגון גג שמש, חישוקי מגנזיום, פנסי ערפל ובנוסף- צבע פנים הרכב (מושבים ודשבורד) בצבע קרם בהיר, במקם שחור- מעניק אוירה יוקרתית יותתר בתא הנוסעים, אך מנגד מתלכלך מהר יותר ונראה רע לאחר זה מה.

 

קח בחשבון שלבחור באיזו רמת גימור אתה רוצה- יהיה קצת קשה מכיוון של- RUNX ביקוש גבוה מאד כמשומשת ולפי דעתי תצטרך להתפשר על מה שיהיה זמין למכירה ובמצב טוב.

 

שיהיה בהצלחה,

 

אשמח לענות על שאלות נוספות במידת הצורך

 

בברכת חג שמח

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
)

 

2) ראיתי איפשהו שאנשים לא ממליצים על הדגם של 2003,מה הבעיה איתם ?

 

3)האם לדעתכם כדאי את הרכב הזה על סיאט איביזה החדשות מדבר על איביזה שיש לה לפחות את ה 100כ"ס..?(עד שנת 06...)

4)האם אפילו סיאט איביזה סטאנדארט "שווה" יותר מהRUN X לכל דגמיו..

 

5) ואחרון האם אתם ממליצים על הרכב הזה? ..האם הוא אמין בכללי בלי שום קשר לדגם..?האם שמעתם על בעיה נפוצה שיש לו ..? איך הוא מבחינת מוסך וכאלה ...

 

 

2) בשנתון הנ"ל בעיית מחשב + ממיר שבסיכוי גבוהה תגרום לך להפרד מאלפי ש"ח (במקרה הטוב) בין 50K - 100K ק"מ. (חפש בפורום "קורולה ממיר" , חפש בגוגל toyota p0420 תראה שמדובר ב"באג" לא רק בארץ).

3) זה תלוי, גם האיביזה נראית טוב, די אמינה, והשמורות נסחרות לא רע בכלל. (גם פה, חיפוש קצר בפורום יענה לך יותר)

4) תגדיר שווה יותר.

5) ראה סעיף 2. (אצל אחי , RUNX שנת 2003 גרמה לחור כואב בכיס לפני שבועיים, עד אז רק טיפולים שוטפים).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אין לך פנסי ערפל בGLI? אצלי בGLI יש פנסי ערפל מקדימה.

 

 

דגם ה- GLI מגיע במקור ללא פנסי ערפל.

 

אולם, ניתן היה להזמין את פנסי הערפל בתוספת תשלום וזה כנראה מה שנעשה במקרה שלך.

 

האם אתה יד ראשונה? אם כן- אתה אמור לדעת לגבי העניין, אם לא- ככל הנראה בעל הרכב הראשון התקין את פנסי הערפל

תוספת תשלום.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
דגם ה- GLI מגיע במקור ללא פנסי ערפל.

 

אולם, ניתן היה להזמין את פנסי הערפל בתוספת תשלום וזה כנראה מה שנעשה במקרה שלך.

 

האם אתה יד ראשונה? אם כן- אתה אמור לדעת לגבי העניין, אם לא- ככל הנראה בעל הרכב הראשון התקין את פנסי הערפל

תוספת תשלום.

 

עידן

אני באמת יד שניה והבעלים הקודם אמר שהוא קנה את הרכב עם רמת האיבזור הגבוהה ביותר(אבל היא GLI) אז כנראה הוא קנה GLI עם כל התוספות האפשריות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...