Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

**שימו לב - נהלי מחיקת הודעות חדשים**


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו המנהלים שומעים הרבה בזמן האחרון תלונות על הרמה של התכנים, ושל הפורום בכלליות. לצערנו רוב התלונות הם מאנשים שנהנים מאוד להתלונן אבל לא ינקפו אצבע בשביל לשפר.

 

אי לכך ובהתאם לזאת החלטנו לצאת בניסיון העלאת רמה, כפי שביקשתם. דרך הפעולה היא פשוטה למדי:

 

1. הודעות שאינן מוצאות חן בעיני המנהלים - יימחקו.

2. אם מי שנמחקה לו הודעה ירצה, הוא מוזמן לשלוח לאחד המנהלים ה"פ. אותו מנהל יתלבט למשך מספר שניות באם לענות לאותו הנמחק, אך רוב הסיכויים שהוא יחסוך מעצמו את הטרחה.

3. אי לכך ובהתאם לזאת - מומלץ לא להתאמץ בשליחת ה"פים למנהלים, אלא רק אם זה ממש חשוב.

4. אבל מ-מ-ש חשוב.

 

כמו שאתם רואים, דרך הפעולה הזאת לא משאירה הרבה מרווח לטעויות, לכן נסו להתאמץ יותר בכתיבת ההודעות, לטובתכם. רציתם העלאה ברמה - תקבלו רק אם תשקיעו.

 

אני לא מתכוון לפרט פה מה סוג ההודעות שאין להם מקום, מבטיח לכם שתגלו את זה מהר מאוד. שימו לב שזה נוגע גם לפורום האוף טופיק, זה לא גנון, לא בית ספר, לא פורום מוזיקה ולא פורום מלש"בים, תמיכה טכנית או משחקי פלאש אולטרה דביליים. אנחנו גם לא מורים ללשון או לעברית תקנית ולכן גם הודעות עם שגיאות כתיב של חוסר תשומת לב או חוסר השקעה מינימלי של הכותב ימחקו.

 

מי שהודעתו תימחק אך עדיין יתעקש, יקבל הפנייה להודעה זו, לכללי הפורום או לחיפוש.

 

לסיכום - מה לעשות ואם אתם רוצים רמה תאלצו לסמוך על שיקול הדעת של המנהלים בנוגע למה למחוק ומה להשאיר. ננסה את השיטה הזאת לזמן הקרוב, ונראה איך זה מתקדם.

 

הנהלת carsforum

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שימו לב שזה נוגע גם לפורום האוף טופיק, זה לא גנון, לא בית ספר, לא פורום מוזיקה ולא פורום מלש"בים, תמיכה טכנית או משחקי פלאש אולטרה דביליים.

הנהלת carsforum

 

אני לא מבין ותקנו אותי אם אני טועה - הרי למה קיים פורום האוף טופיק אם לא לכל "השטויות", ההומור, והשאלות שלא קשורות לכלום ? :?

 

לדוגמא אפשר לתת את פורום מועדון אלפא רומאו, שם הפורום הכללי רציני מאוד - ואילו פורום האוף טופיק כולל בתוכו גיבובי שטויות, תמונות מצחיקות, ירידות (בגבול הטעם הטוב), ושאר ירקות...

האם לא זאת הכוונה גם בפורום זה??? :roll:

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אני לא מכיר את פורום אלפא רומיאו מספיק טוב. אני רק יכול לומר שאנחנו שמים לב שאיכותו של פורום האוף טופיק משפיעה על שאר הפורומים כאן. אם אנשים מרשים לעצמם לקשקש שטויות שם, זה זולג לפורומים הרציניים שכאן ומוריד את הרמה שלהם.

 

כאשר כל עולל זב חוטם (ויסלחו לי העוללים זבי החוטם) מרשה לעצמו לפתוח הודעה חדשה בסגנון "התגייסתי!" או "אני הולך להיות X בצבא, מה לעשות?" או "סיימתי קורס, מגניב לי!", ואז שאר העוללים זבי החוטם עונים לו תשובות אינטיליגנטיות כמו "אחלה אחשלו! מגניב לך!" או "וואלה אחשלי בהצלחה!", זה נותן להם לגיטימציה לענות באותה הצורה גם לת'רדים רציניים. אתה אולי לא שם לב לזה, אנחנו כן (אל תשכח שיש הרבה הודעות שאנחנו מוחקים לפני שרוב הגולשים רואים אותן).

 

זוהי רק דוגמא אחת מני רבות. זהו לא פורום לילדים. בשביל לספר על דיסק טראנס חדש ששמעת - כנס לפורום מוזיקה. בשביל לשאול שאלות על הגיוס - כנס לפורום מלש"בים. בשביל לקבל עזרה בבעייה בוינדוס - כנס לפורום תמיכה טכנית, וכן הלאה.

 

בשורה התחתונה הפורום לא יתפקד ברמה גבוהה אם ישרצו בו מאות ילדים חסרי רישיון ויתלהבו מהעיצוב החדש שהם עשו בפוטושופ לאוטו של אבא. אם זה מה שצריך לעשות בשביל להעלות את הרמה - אז זה מה שנעשה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אז מה אמורים לרשום באוף טופיק???

 

זאת בדיוק השאלה שלי...

 

האם פורום האוף-טופיק אינו אמור להיות "בית" לחובבי המוטוריקה גם בנושאים שאינם קשורים במוטוריקה ?

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
אז מה אמורים לרשום באוף טופיק???

 

זה פשוט מאוד. כל מה שאנחנו משאירים באוף טופיק ולא מוחקים, הוא בסדר. אם יימחק משהו - הוא לא בסדר.

 

ובכל מקרה - על הגולשים לשים לב שהודעותיהם הן בעלות משמעות. אתם יודעים כמה הודעות בסגנון "חחח מגניב אחי" אנחנו מוחקים?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כאשר כל עולל זב חוטם (ויסלחו לי העוללים זבי החוטם) מרשה לעצמו לפתוח הודעה חדשה בסגנון "התגייסתי!" או "אני הולך להיות X בצבא, מה לעשות?" או "סיימתי קורס, מגניב לי!", ואז שאר העוללים זבי החוטם עונים לו תשובות אינטיליגנטיות כמו "אחלה אחשלו! מגניב לך!" או "וואלה אחשלי בהצלחה!", זה נותן להם לגיטימציה לענות באותה הצורה גם לת'רדים רציניים. אתה אולי לא שם לב לזה, אנחנו כן (אל תשכח שיש הרבה הודעות שאנחנו מוחקים לפני שרוב הגולשים רואים אותן).

רוני

 

רוני,

אתה מאשים את כל המשתמשים החדשים בזה, אבל גם המנהלים מתנהגים כך!

 

קח לדוגמא את יום ההולדת של טלאור. אין לי בעיה עם העובדה שפתחו ת'רד בשביל זה...אבל שמו אותה דביק? זה טיפה הגזמה. והנה היום, פתחו ת'רד על זה שיש לישי יום הולדת...אבל בעצם אין לו, זה סתם שיעמום של מישהו שפתח ת'רד....והמישהו הזה הוא לא פחות ממנהל הפורום.

אישית אני ממעט לכתוב בפורום אוף טופיק, אבל אל תצפו מאחרים מה שאתם לא תמיד עושים (הכוונה היא לא דווקא אישית אליך).

Back to the original - NC again.

פורסם
רוני,

אתה מאשים את כל המשתמשים החדשים בזה, אבל גם המנהלים מתנהגים כך!

 

קח לדוגמא את יום ההולדת של טלאור. אין לי בעיה עם העובדה שפתחו ת'רד בשביל זה...אבל שמו אותה דביק? זה טיפה הגזמה. והנה היום, פתחו ת'רד על זה שיש לישי יום הולדת...אבל בעצם אין לו, זה סתם שיעמום של מישהו שפתח ת'רד....והמישהו הזה הוא לא פחות ממנהל הפורום.

אישית אני ממעט לכתוב בפורום אוף טופיק, אבל אל תצפו מאחרים מה שאתם לא תמיד עושים (הכוונה היא לא דווקא אישית אליך).

 

1. מה שהיה היה. אם בעבר המנהלים שיתפו עם זה פעולה, כיום אנו מבינים שזה לא עובד.

2. אני לא רואה שהת'רד על טלאור הוא דביק - אם הוא היה כך, זאת טעות ולכן זה גם הופסק.

3. ת'רד ה"כאילו יום הולדת" של ישי נמחק, תודה. (הסיבה שלא נמחק עד עכשיו היא כי לא נכנסתי אליו).

 

עוד משהו?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
עוד משהו?

 

רוני

 

1. יש מצב לשחזר את נהלי כתיבת ההודעה בפורום טכני ואחזקה? כנראה שאני היחיד שחשב שזה היה ממש לעניין.

 

2. בקטנה - מציע לצבוע את דביקוני החוקים בפורומים בצבע אדום מודגש. משום מה ראיתי לאחרונה יותר מדי משתמשים טריים מתעלמים בבוטות מהחוקים. תירוץ אחד פחות.

 

ישר כוח. מקווה שנצליח.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

רק רציתי להביע את הערכתי למידת הנכונות וההשקעה

שאתם משקיעים בפורום.

 

בנוסף, אין ספק שבהודעה שלך קיימת נימה של אכזבה מחוסר פרגון,

ומתינוקיות מסוימת של אלה או אחרים

(אני לא אומר שאתה תינוק שצריך שילטפו אותו, אבל פידבק חיובי תמיד טוב),

ובצדק - ועל זה חבל.

 

יתר על המידה, תודה רבה לאוזן הקשבת של המנהלים כלפי המשתמשים.

אם השינוי יעשה את שלו, ויתרום לבית נעים יותר - מה טוב.

לא יעזור - ניסיתם.

 

מי שרוצה לראות בהודעה זאת התחנפות, שיערב לו.

דביר, מעריך.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אני מסכים עם דביר , ומחזק את מנהלי הפורום .

 

 

אני כמעט בטוח שזה קשור לדוויד וגם מבין את זה , מקווה שזה יעלה את רמת הפורום ויגמול לכל מי שהשקיע בו .

 

היום ראיתי שהרבה ת'רדים ננעלו בפורום הכללי ,עוד לפני ההודעה הזו ובצדק !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

רק חבל שהגישה היא לקיצוניות שנייה, "עיצבנתם אותנו ? עכשיו חכו תראו מה יהיה לכם"

 

וואלה - בוגר מאוד.

לא שזה לא רצוי - אבל יש דרך להציג דברים.

 

נחיה ונראה, אולי הביצוע יהיה 'סדר.

פורסם
רק חבל שהגישה היא לקיצוניות שנייה, "עיצבנתם אותנו ? עכשיו חכו תראו מה יהיה לכם"

וואלה - בוגר מאוד.

לא שזה לא רצוי - אבל יש דרך להציג דברים.

 

ניסינו כבר מספיק פעמים בשיטות פחות אגרסיביות. ומה אתה יודע - זה לא עובד.

 

זה נכתב בצורה כזאת בכדי שזה יהיה ברור לחלוטין שזה מבוצע. שאנשים לא יגידו "אבל חשבתי...", אם אתה יכול לחשוב על דרך אחרת להציג את זה ושזה באמת יחלחל, אתה מוזמן לשלוח אלי ה"פ.

 

ול-lythos205 - תודה על ההצעות, יישקלו בהחלט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מציע להוסיף מערכת דירוג להודעות. אתם יכולים לראות מערכת כזאת בפורומים אחרים. אדם מקבל דירוג ע"י משתמשים אחרים על הודעות שהוא כותב. אם הדיון מעניין - הוא יקבל דירוג גבוה ושאר המשתמשים יוכלו לראות שזהו דיון ברמה. ובנוסף, אדם הקיבל דירוג גבוה בהודעות שלו, יקבל נקודות דירוג, היאפשרו לו לדרג הודעות של אנשים אחרים.

 

בנתיים ראיתי מערכת כזאת באתר זעטוטים בשם GAMER. ומהצצה בפורום, נראה שהיא עושה את העבודה.

 

הודעות בעלי דירוג נמוך, ימחקו. ככה ששיקול המחיקה של המנהלים, יושפע ע"י דירוג ההודעות ע"י הגולשים, ושיקול דעתו של המנהל.

פורסם
אני מציע להוסיף מערכת דירוג להודעות. אתם יכולים לראות מערכת כזאת בפורומים אחרים. אדם מקבל דירוג ע"י משתמשים אחרים על הודעות שהוא כותב. אם הדיון מעניין - הוא יקבל דירוג גבוה ושאר המשתמשים יוכלו לראות שזהו דיון ברמה. ובנוסף, אדם הקיבל דירוג גבוה בהודעות שלו, יקבל נקודות דירוג, היאפשרו לו לדרג הודעות של אנשים אחרים.

 

בנתיים ראיתי מערכת כזאת באתר זעטוטים בשם GAMER. ומהצצה בפורום, נראה שהיא עושה את העבודה.

 

הודעות בעלי דירוג נמוך, ימחקו. ככה ששיקול המחיקה של המנהלים, יושפע ע"י דירוג ההודעות ע"י הגולשים, ושיקול דעתו של המנהל.

 

רעיון טוב , אבל אני לא בטוח שזה בר ביצוע ( לפחות זה לא קל ) כי צריכים לשנות הגדרות רבות בפורום .

 

בכל אופן אשמח לקבל קישור לפורום המדובר שמשתמש בשיטה זו ( כדי לראות בדיוק איך זה עובד )

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller


×
×
  • תוכן חדש...