Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעיון קצר והאמת מפתיע\מצחיק ברישיון הרכב שלי (פאסאט דיזל 98), עולה כי בחלק העליון (זה שתמיד היה) הרכב מוגדר כ"פרטי 4 דלתות" ואכן כזה הוא, בחלק התחתון (עם הפירוט) מסתבר שיש לי סטיישן 5 דלתות (?!?)....

כמו כן מסתבר שבהנעה מחשיבים גם את הספייר ואת הספייר של הרכב שחונה ליד מכיוון שההנעה של הפאסאט שלי היא 2>6 ?....אם מישהו יודע איך מתקנים את זה ואם בכלל כדאי לתקן את זה....אז תודה מראש...

פורסם

צרת רבים - חצי נחמה(או שזו נחמה לשוטים :wink: ).

 

ברוך הבא אל עולם הטעויות של הרשויות(איפה אייל שאצלו רשום 3 דל' למעלה ו-5 למטה) ואתם לא היחידים.

 

בכדי לתקן זאת יש לגשת למשרד הרישוי, כאן מתחיל הטרטור, השאלה היא האם זה יתוקן בו במקום ע"י הפקיד או שתכתתו את רגליכם אל הארכיון ע"מ להביא מסמך על מקוריות רכבכם :?

 

ד"א

בוחן קפדן(בטסט או בדרך, כן גם משטרה) יכולים לטרטר אתכם עד שתסדירו את הניירת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

למשרד הרישוי צריך לשים -ל- גדול על דלת הכניסה!

אצלי בטנדר GMC -- רשמו שמותר לי לגרור ניגרר (עגלה) במישקל 10000 קג

מה אתה אומר?

פורסם

פניה שלי למשרד הרישוי הבהירה שהם חייבים לקבל בקשה לשינוי מהיבואן עצמו.

אז שלחתי ליבואן אימייל דרך האתר והם יצרו איתי קשר והבטיחו שיטפלו בבעיה.

מה שמזכיר לי שאין לי מושג אם טיפלו בה או לא.

פעם אחת הם חזרו אליי מאז והבהירו לי שזה עדיין בטיפול אבל בירוקרטיה מעכבת את זה.

 

היבואן הוא צ'מפיון כמובן...

 

נ.ב. מילא 5 דלתות, רשום שהאוטו אוטומט עם 60 כ"ס .. :lol::lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שאלה: ברישיון רכב כתוב לי המספר שלדה, במוסך המספר שלה כתוב עם טעות באחת האותיות, איך ניתן לסדר את זה שבמוסך יהיה כתוב כמו ברישיון רכב?

 

לפנות למוסך מרכזי או לאן?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שאלה: ברישיון רכב כתוב לי המספר שלדה, במוסך המספר שלה כתוב עם טעות באחת האותיות, איך ניתן לסדר את זה שבמוסך יהיה כתוב כמו ברישיון רכב?

 

לפנות למוסך מרכזי או לאן?

 

תחילה יש לאמת היכן הטעות.

האם היא אצלך ברשיון או במחשבי המוסך? יש להשוות את הרשום לזה המוטבע ברכב.

 

באם הטעות היא במחשב המוסך, המוסך עצמו צריך לפנות למח' הטכנית של היבואן ע"מ שיסדיר את העיניין.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בוחן קפדן(בטסט או בדרך, כן גם משטרה) יכולים לטרטר אתכם עד שתסדירו את הניירת.

וזאת בדיוק הסיבה שהעדפתי לשלם את אגרת הטסט עם הטופס הישן ללא הפירוט ולא עם החדש (משום מה שלחו לי את שניהם). :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

החל מהודעה זו אין להוסיף לשרשר הודעות בסגנון:

 

(1)"אצלי ברכב יש חלון בגג וברשיון רשום שאין"

 

(2)"יש לי שטיחי אלומיניום והם לא רשומים" :wink:

 

רק הודעות עזרה ישארו על כנן.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בוחן קפדן(בטסט או בדרך, כן גם משטרה) יכולים לטרטר אתכם עד שתסדירו את הניירת.

וזאת בדיוק הסיבה שהעדפתי לשלם את אגרת הטסט עם הטופס הישן ללא הפירוט ולא עם החדש (משום מה שלחו לי את שניהם). :roll:

 

בכל מקרה מעכשיו והלאה מגיע הטופס עם הפירוט בלבד.

בכדי לקבל את הטופס בנוסח הישן יש להתקשר למשרד הרישוי ולהזמין חדש

בטענה שלא הגיע , כך לא תיהיה כל בעיה בפירוט הרכב .

פורסם

אצלי תיקון הרישום היה מאד פשוט.

אחרי חמש שנים שהרכב על הכביש, בזמן הטסט בוחן עירני הבחין שמידות הצמיגים לא נכונות (ידעתי תמיד אבל חשבתי שזה טרטור והתעצלתי לתקן) הוא הפנה אותי לרב בוחן ואחרי בדיקה קטנה במחשב הוא הנפיק לי אישור ידני ועדכן במחשבי משרד הרישוי.

 

ממש לא עשה עניין.

אגב הרישום טען שמידת הצמיג 195/55R14 במקום 185

הסברתי לו שאני עם המידה המקורית והא לא פקפק באמינותי.

×
×
  • תוכן חדש...