Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי יונדאי אקסנט 2005 1500 סמק 90000 ק"מ מתי יש צורך בהחלפת החיישן חמצן הרכב נוסע בעקר בעיר כ- 5000 ק"מ בשנה ?

פורסם

לא בטוח ובטח לא בכל רכב. חיישני חמצן לקראת סוף ימיהם מתחילים לעבוד בצורה עצלנית שגורמת לתצרוכת הדלק לעלות.

אם חוששים שיש בעיה, כדאי לבצע בדיקה עם סורק או אפילו רב-מודד.

פורסם
לא בטוח ובטח לא בכל רכב. חיישני חמצן לקראת סוף ימיהם מתחילים לעבוד בצורה עצלנית שגורמת לתצרוכת הדלק לעלות.

אם חוששים שיש בעיה, כדאי לבצע בדיקה עם סורק או אפילו רב-מודד.

 

את פעולה של חיישן חמצן ניתן לבדוק אך ורק עם סקופ.

לפעמים גם סקנר יכול לבדןק את פעולתו בתנאי שיש לו סקופ פנימי ויוכל להציג גרף של החיישן.(מתח היוצא ממנו +בזמן )

פורסם

אז נחדש לך, פעולת חיישן חמצן מפסיק איטית כדי לקבל מושג אם הקריאה תקינה גם עם רב מודד (איכותי). סקופ משפר כמובן את היכולות בדיקה והדיוק אך במרבית המקרים רב מודד בידיים מקצועיות יכול לספק.

יש גם רבי מודד עם תצוגת בר-גרף והצגת MIN-MAX אז ממש אפשר לקבל מושג לגבי תפקוד החיישן חמצן.

גם סורקים היום מספיק מהירים כדי לקרוא את הנתון של החיישן חמצן, מרבית הסורקים גם נותנים תצוגה גרפית ואז החיים יותר קלים ואין צורך בסקופ פנימי שגם כך הוא דיי חלשלוש במרבית הסורקים.

פורסם
אז נחדש לך, פעולת חיישן חמצן מפסיק איטית כדי לקבל מושג אם הקריאה תקינה גם עם רב מודד (איכותי). סקופ משפר כמובן את היכולות בדיקה והדיוק אך במרבית המקרים רב מודד בידיים מקצועיות יכול לספק.

יש גם רבי מודד עם תצוגת בר-גרף והצגת MIN-MAX אז ממש אפשר לקבל מושג לגבי תפקוד החיישן חמצן.

גם סורקים היום מספיק מהירים כדי לקרוא את הנתון של החיישן חמצן, מרבית הסורקים גם נותנים תצוגה גרפית ואז החיים יותר קלים ואין צורך בסקופ פנימי שגם כך הוא דיי חלשלוש במרבית הסורקים.

 

הכל טוב ויפה.

אבל כשמגיע לקוח ויוש צורך לבדוק חיישן חמצן ,אז בכדי לתת לו תשובה של 100% ולא 50% אני אבדוק לא עם סקופ.

זאת בדיקה הכי מהירה ומדויקת

פורסם

אם יש סקופ אז יופי, אך אפשר להסתפק ברב-מודד. ויש אפילו חבר פורום שעשה זאת וגם צילם את הבדיקה שהוא עשה וראו בבירור שהכל תקין.

פורסם

מד-מתח דיגטאלי המסוגל לנטר שינויים מהירים מסוגל לבדוק חיישן חמצן חדש.

הבעייה עם חיישן 'עצל' שהתגובה שלו 'מהוססת' בעומס מנוע חלקי לכן סקופ במקרה הזה עדיף.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא טענתי שסקופ לא עדיף אך במצב של בדיקה זריזה ולפעמים ברשותך רק רב-מודד, אפשר לקבל מושג די טוב לגבי מצבו.

כמובן שצריך לדעת למה לצפות, מהו חיישן תקין, עצלן, לא פעיל ומהם גבולות הגזרה של סיגנל החיישן.

לטעון שסקופ הוא הכלי היחידי לבדוק חיישן חמצן זה קביעה לא נכונה.

 

הנה דוגמא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1677219&postcount=39

פורסם

אצלי כשרצו לדעת אם הוא תקין או לא פשוט נתקו אותוו הרכב היה מחובר באותו הזמן למכשיר 4 גזים והרמת זיהום אוויר ירדה ל0.5 או משהו כזה.

בקיצור אמרו לי ברגע שמנתקים אותו וזה נופל סימן שהוא לא תקין.

אם זה היה עולה למעלה אז הוא תקין.

זה נכון? כי אני ממש לא סומך על האדם שבדק לי את זה.

מדובר בטרנספורטר 92

קובי

פורסם

חיישן חמצן, מחובר לאגזוז.

יש לי כרגע חיישן של בוש שהוא מגיע עם הצמה.

הייתה לי בעיה של זיהום אוויר גבוהה.

לא זוכר על איזה ערך זה היה מראה, אבל ברגע שניתקו את הצמה של החיישן הרכב חזר להיות בגדר נורמלי ועבר טסט.

האדם שעשה את זה(סתם אדם שעובד בקרבורטורים ברעננה צמוד למכון רישוי) אמר לי שיש לי בעיה בחיישן הנ"ל והוא יודע את זה כי ברגע שהוא ניתק את החיישן הזיהום אוויר צנח מאוד.

לי אישית זה ניראה קצת מוזר בגלל זה שאלתי אם זה יכול להיות.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...