Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת מה אתם חושבים ואם יש למישהו ניסיון עם המאזדה 121?

השנה המדוברת היא 94 עם מנוע 1300 אוטומט.הוא לא צריך להיות חזק יפה או מפנק. רק אמין,וזול לאחזקה (ועם מזגן8))

מה אתם חושבים על הרכב?

מה מחירי החלקים?

עד כמה הוא אמין?

חסכוני?

 

ישנה אופציה מאוד נחמדה באיזור הדרום מאישה מבוגרת... שנת 94 עם 116K קילומטרז'.

מבקשת 11K . ואני מאמין שאפשר להוריד אותה.

מה אתם חושבים?

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם

לפני שנתיים היתה לי כזאת,אבל מודל 95. מאד נהנתי ממנה רכב כייפי ומזגן מעולה.

קניתי אותה עם 135000 על השעון

החזקתי אותה שנתיים ואף בעייה עשיתי איתה כמעט 35 אלף ק"מ.

אחזקה כמו מזדה דמיו.

תשים לב!!! אין לה הגה כח,אז בחניה טיפה מרגיז.

אתה לא תוציא ממנה יותר מ11 ק"מ/ל בשום מצב.

הבנתי שיש לה בעייה בהזרקה,מה שלא ניסינו תמיד בניוטרל היה לי סביב 1000-1100 סל"ד.

על גשם היא טיפה רקדה לי(אני מייחס את זה לבעיית צמיגים)

חוץ מזה רכב חמוד(בימבה אמיתית,אמרנו?) פשוט,מיוחד וצפוף מאחור.

אה....שלי היתה סגולה....

עם יש עוד שאלות, אל תהסס לשאול.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

ברשות פותח השרשור אני יצטרף בשאלה.

מישהו יודע על בעיות נפוצות ברכב, בעיות גיר וכו'? בכל זאת הרכב ישן והגיר אוטו', זה סיכון לא?

 

נ.ב

מזגן באוטו, שינוי מרענן!:lol:

את החורף הקרוב נראה לי שעדיין נעבור עם שמיחות ב205, אולי בקיץ הבא.

 

בהצלחה.

צח.

×
×
  • תוכן חדש...