Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לאנטיוירוס חינמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ספידסטר - מה לגבי AVG המעודכן עם רישיון? עדיין לא טוב?

פשוט זה מה שיש לי, אם אתה אומר שזה לא טוב אני אוריד אווירה

 

זה לא משנה עם רשיון (בתשלום) או בלי - הבסיס של התוכנה הוא אותו בסיס, והוא לא משהו.

AVIRA עושה את אותה עבודה, בלי לעשות בעיות, בלי להתנגש עם תוכנות שיתוף קבצים, מתעדכן כל יום לפחות, וכמו שנאמר לא טוחן זיכרון. למעשה צריכת הזיכרון במצב סרק כרגע אצלי - נע בין 2-9 מגה! כלום!

(שני תהליכים: avgnt.exe, avguard.exe)

יותר מזה - יכלתי לקבל חינם מהעבודה נורטון אנטיוירוס/אינטרנט סקיוריטי שעולים לא מעט - לא ראיתי שום צורך. לקחתי אדאוור דרך אגב. גרסת 2008 די כבדה..

 

ומעניין לעניין באותו עניין - אני גם ממליץ על פיירוול (חומת אש) חינמית - COMODO. יש להם אותו רעיון כמו אווירה - תוכנה שלא נופלת בביצועים מתוכנות בתשלום, ומוצעת בחינם ללקוחות פרטיים. את הכסף שלהם הם עושים מלקוחות תאגידיים וכו'.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אחרי ה-ר-ב-ה ניסיונות - רק AVIRA !

 

קליל (32 מגה) , לא טוחן זיכרון, ועובד מעולה !

 

התקנתי את התוכנה,גירסת החינם באתר,לא כ"כ הבנתי מה היא כוללת ועד כמה היא יעילה.

עשיתי סריקה מקיפה. ומה עכשיו? אמור לעבוד ברקע? איך עובדים איתה?

×
×
  • תוכן חדש...