Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר בשעות הערב יעלה קובי מיידן לפודיום וישאל את הצופים אם הם זוכרים מהו תמרור 24ד'. אנחנו נביט בוהים במסך, כמובן לא נזכור את מהות התמרור ונתבייש לנו.

המבחן של המדינה הוא נסיון עלוב ופתטי, לדעתי, לגרוף רייטינג. אם נביט אחורה ונזכר במבחן הקודם בטח תזכרו איך בחנו לנו את האינטיליגנציה בעזרת מבחני פסיכוטכניים בשידור חי. לא נעים לי להגיד כי מדובר בפארסה. מבחן לייב... "בא נראה מי הכי חכם... הדוגמניות השרירנים.. חברי הכנסת... או אולי הצעירים ??"

לדעתי ערוץ 2 מחפש תוכנית שתהייה אווילית יותר מ"המופע של סטיב" הידועה לשימצה.

נחזור שניה למבחן הנהיגה של המדינה. חיים הכט ניסה להילחם בעברייני התנועה ובתאונות הדרכים בעזרת "לוחמי צדק" עם מצלמות... לא נחזור על האוויליות של התוכנית ההיא. עכשיו החליטו בטלעד כי הם ילחמו בתאונות הדרכים בעזרת מבחן ידע, שיוכיח לכולם כמה הם לא יודעים ואז נמצא את המקור לכל הבעיות...

 

אני אישית אעדיף לראות את משחקי ליגת האלופות באותו ערב או לגהץ את הכביסה של השכנה.... חבל על הזמן שלי.

 

תקנו אותי אם אני טועה... :?:

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה... :?:

 

אתה לא.

 

כמו כן, הניסיון המגוחך לקשור בין המבחן האידיוטי הזה לבין "מי נוהג יותר טוב" משולל כל קשר אמיתי. גם נהג שיודע את כל החוקים על בוריים ולא מתנהג לפיהם הוא נהג גרוע, ואני אישית מעדיף נהג שיודע פחות מהחוקים אך נוהג עם הרבה שכל ישר, היגיון, סבלנות, סובלנות ואדיבות. לא רק זאת, אני אישית מחזיק בדעה שבארץ שלנו ידיעת החוקים ה"יבשים" לא עוזרת בכלום (מלבד התחמקות מדוחות), והדרך היחידה לנהוג היא פשוט לנסות לשרוד בג'ונגל שקיים בחוץ.

 

with all that said, אני מקווה לפחות שקוקי וחברותיה יראו לכולם "מאיפה משתין ה..." (בחורה על R6), ואולי ציבור האופנוענים יזכה לקצת נחת.

פורסם

אני לא רואה את זה בדיוק ככה!!

 

אולי זה לא מה שהכי כיף לראות אבל אתם צריכים לראות את הכוונה שמאחורי זה-

כולם יודעים שפה במדינת ישראל - 80 אחוז מהאנשים לא יודעים להתנהג כמו בני אדם על הכביש וגם לא עליו!

 

מנסים פה כל מני שיטות לגרום לנהג הישראלי להתעורר!!!

זה לא ייתכן שכל יום יהיו 2-3 הרוגים בתאונות דרכים

 

הם מנסים פה כל מני דרכים....

מה יש להפסיד??

 

צריך לעשות משהו!!!

 

תתעוררו!!!!

פורסם
אני לא רואה את זה בדיוק ככה!!

 

אולי זה לא מה שהכי כיף לראות אבל אתם צריכים לראות את הכוונה שמאחורי זה-

כולם יודעים שפה במדינת ישראל - 80 אחוז מהאנשים לא יודעים להתנהג כמו בני אדם על הכביש וגם לא עליו!

 

מנסים פה כל מני שיטות לגרום לנהג הישראלי להתעורר!!!

זה לא ייתכן שכל יום יהיו 2-3 הרוגים בתאונות דרכים

 

הם מנסים פה כל מני דרכים....

מה יש להפסיד??

 

צריך לעשות משהו!!!

 

תתעוררו!!!!

 

 

זה שתגיד לילד שהוא לא יודע מתמטיקה לא יעזור לו לעשות חשבון במכולת.

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם

זה שתגיד לילד שהוא לא יודע מתמטיקה לא יעזור לו לעשות חשבון במכולת.

 

לך תדע, אולי פתאום כמה "וותיקים" על ההגה,

יזכרו/ילמדו שהנתיב השמאלי מיועד לעקיפה בלבד.

 

כמו כן, מה זה חגורת בטיחות, זכות קדימה, שמירה על הנתיב וכו'.

 

פסימי, אבל בכל זאת...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני לא רואה את זה בדיוק ככה!!

 

אולי זה לא מה שהכי כיף לראות אבל אתם צריכים לראות את הכוונה שמאחורי זה-

כולם יודעים שפה במדינת ישראל - 80 אחוז מהאנשים לא יודעים להתנהג כמו בני אדם על הכביש וגם לא עליו!

 

מנסים פה כל מני שיטות לגרום לנהג הישראלי להתעורר!!!

זה לא ייתכן שכל יום יהיו 2-3 הרוגים בתאונות דרכים

 

הם מנסים פה כל מני דרכים....

מה יש להפסיד??

 

צריך לעשות משהו!!!

 

תתעוררו!!!!

 

 

אין ספק שאם פעמיים בשנה כל נהגי המדינה ילמדו בע"פ את כל התמרורים ויבחנו

עליהם - יהיו פחות תאונות.

 

8)

 

יש מקום שאפשר לשלוח אליו עוד הצעות אינפנטיליות דרך אגב ?

תמיד חשבתי שגם צריך ללמוד את המספרים של הכבישים בע"פ ... :p

פורסם

זה מה שמדבר. כסף ורייטינג.

המבחן של המדינה מכניס המון כסף. מזכיר קצת יוזמות כמו יומטוב וכו'. אין נסיון אמיתי לטיפול בבעיה, אין חקר אמיתי של התופעה, אין התמודדות מול המערכת הכושלת, אין אשמים. רק זיוני שכל ופרסומות.

כל מה שיהיה זה הצבעה על מה שכולנו כבר יודעים מזמן, עטופה בצלופן של קובי מידן והכוסית התורנית, ועודף צדקנות ופרגון עצמי.

צפו להפסקות פרסומות באורך 9 דקות, פרומואים לתוכניות אחרות (אדיר מילר מישהו? ספיישל סיום העונה ארץ נהדרת בפיתה?), ושעמום אחד גדול.

אפשר בעצם להגדיר את זה כ'מעגל החדש' - נהג מונית, אופנוען, פוליטיקאי ודוגמנית משתתפים בגיבושון מביך.

בקיצור, מנדב צודק. עכשיו כל מה שנשאר לו לעשות זה החלפת משקפיים ויישור שיניים. (ולגהץ את הכביסה של השכנה)

×
×
  • תוכן חדש...