Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

אני מתעניין כרגע ברכב זול וחסכוני לחברה שלי, הסקסו דיזל היא אחת האפשרויות.

רציתי לשמוע מאנשים שמכירים את הרכב על מחלות ידועות, דברים מיוחדים לבדוק לפני קניה ורושם כללי על הרכב.

 

אם ישנן הצעות אחרות, אשמח לשמוע, התקציב הוא עד 8000 ש"ח (כן אני יודע שזה מצחיק :))

 

תודה מראש.

פורסם

תעשה לעצמך טובה, וקנה בכסף הזה סקסו בנזין, או פונטו או כל רכב אחר עם מנוע בנזין קטן.

 

באופן כללי, כך תקבל רכב שעשה חצי או אפילו 30% קילומטרים בהשוואה לסאקסו דיזל מצויה, והמכלולים שלו רעננים יותר.

 

 

פורסם

Buki צודק.

לא ראיתי עדיין סאקסו דיזל עם פחות מ200000 ק"מ.

סאקסו בנזין הוא רכב חסכוני מאוד ועם בחיסכון קיצוני אתה מעוניין, יש את גרסת ה1100 סמ"ק.

לדעתי, מנוע ה1400 (ידני כמובן) מאוד חסכוני. אצל חבר שלי הוא עושה בתוך העיר 1:12 ומחוץ לעיר 1:17.

האמת, אחרי סיבוב בסאקסו, רציתי לזרוק את הפוקוס ליסינג לפח! רכב זריז, יציב וכיף ולפי מה שאומרים בפורום גם די אמין.

בהצלחה! :)

×
×
  • תוכן חדש...