Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בהמשך לדיון בנושא הקליאו דיזל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הבדל כלשהו בין מכוניות דיזל למכוניות מונעות בנזין,

מבחינת התנהגות קפיצים בולמים וכו', חוץ ממשקל המנוע?

 

למה קיים ההבדל הזה?

אי אפשר פשוט לקחת את אוטו רכב מונע בנזין,

לשים בו מנוע דיזל, והוא יסע כמו שצריך?

 

תודה.

 

הדיון בנושא הקליאו:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=30290&postdays=0&postorder=asc&start=0

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

עדר מרעים, ידידי הריקים והפוחזים.

בני אלמוות.

 

אנא עיזרו יל לעמוד על קנקנה של אותה קליאו עלובת נפש,

ולתהות אם תצליח למצוא תיקון בעולמינו... :roll:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

בסקסו/106 קיימים הבדלים משמעותיים:

בולמים

קפיצים

משולשים

רול-בר (מוט פיטול? לא, מוט גילגול? לא, מוט קישור? לא...מוט משהו...:))

גיאומטריה של מתלים

מע' פליטה

מיכל דלק (שינויים כלים, יש לי עכשיו מיכל של סקסו דיזל בVTR)

מע' חשמל

גיר (יחסי העברה)

פורסם

אוקיי, מידיעותיי המועטות בנושא ההבדלים בין דיזל לבנזין הם מהותיים כי:

 

 

1. משקל - משקל של מנוע דיזל הוא לרוב גבוה בכ-20% ממשקל של מנוע בנזין

-זה אומר מתלים קשיחים יותר

-זה אומר קפיצים עם מקדם כיווץ גבוה יותר

-זה אומר כיוונון שונה של נק' תמיכה בשלדה ונק' פיתול

 

2.מערכת הפליטה שונה - מכיוון שמנוע דיזל עובד "מעט" שונה ממנוע בנזין אזי הרזוננס של המנוע שונה (גלים עומדים והחזרים) ולכן לרוב סעפת הפליטה של המנוע והצינורות לכל האורך יהיו שונים, אם בכיפופים ובאורך ובין בקוטר הצנרת.

 

3. גיר - לרוב יהיה ארוך יותר, יען כי טווח הסל"ד אפקטיבי של מנועי דיזל הוא צר יותר.

 

4.ציריות - ציריות של מנוע דיזל לרוב יהיו חזקות יותר ולפיכך שונות מציריות של מנועי בנזין עקב העובדה שמנוע דיזל מייצר מומנט גדול משמעותית ממנוע בנזין מקביל, ולכן כוחות הגזירה והפיתול שפועלים על הציריות גדולים משמעותית ממנוע בנזין מקביל.

 

5. עוד על מערכת המתלים של האוטו - מכיוון שמקדימה המערכת מכוילת באופן שונה, הכרחי שמאחור היא תהיה מכויילת כדי להתאים למערכת מקדימה, מה שאומר שגם פה לא אמורה להיות אחידות בין דגמי דיזל לבנזין.

 

 

 

רון.

-סה טו, אני מניח שיש עוד הבדלים, אבל כאמור, מומחה לדיזל אני לא-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

ההבדלים בגיר, מערכת הפליטה, ציריות וכו' ברורים לי.

 

השאלה אם כל השינוי בset up בין בנזין לדיזל נובע רק בגלל

ההבדל במשקל המנוע?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...