Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BHP ו WHP מה הם?


Az
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחר חיפושים בפורום לא מצאתי את מה שחיפשתי מה שהוביל אותי לפתוח את הנושא הזה.

ולעניין, בזמן האחרון אני רואה הרבה את שני המושגים BHP ו WHP, מה זה בדיוק אומר?

 

תודה רבה :-)

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

אני יודע שBHP זה Brake Hourse Power בעברית - כוח סוס.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

BHP- brake horse power

הכוח של המנוע בגל הארכובה ("קראנק") זה הנתון שמפורסם לרוב, לכן שלוקחים את המכוניות לבדיקת כוח אמיתית שמגיע לגלגלים (dyno) יוצא פחות.

 

WHP- wheel horse power

חביב על אמריקאים שאוהבים לדבר תכלס. 540 כוח סוס בשלבי החדשה הם כמעט 540 בגלגל.

רק לסבר את ה אוזן- Z4M שמצהירה על 343 כוח סוס "מוציאה" כ290 WHP בלבד.

אובדן הכוח נובע ממערכות ההינע השונות שבהן הוא עובר עד הגלגל.

פורסם
BHP- brake horse power

חביב על אמריקאים שאוהבים לדבר תכלס. 540 כוח סוס בשלבי החדשה הם כמעט 540 בגלגל.

.

תוסיף לזה עוד 80 כ"ס עם דלק נורמלי:twisted:.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

כן יש להם את המושג "on pamp fuel". דלק מירוצים זה מוציא יותר.

 

תמיד "צוחקים" על האמריקאים שיש להם מנועים ענקיים (5.4 ליטר) שמוציאים מעט כוח. אבל הסוד הוא שבמחיר נמוך יחסית למשל 6000 דולר אתה משדרג לסופרצ'ארג'ר של קני בל ומוציא קרוב ל800 כוח סוס בלי שהמנוע מתרגש. והשמיים הם הגבול. צוחק מי שצוחק אחרון מה שנקרא.

פורסם
כן יש להם את המושג "on pamp fuel". דלק מירוצים זה מוציא יותר.

 

תמיד "צוחקים" על האמריקאים שיש להם מנועים ענקיים (5.4 ליטר) שמוציאים מעט כוח. אבל הסוד הוא שבמחיר נמוך יחסית למשל 6000 דולר אתה משדרג לסופרצ'ארג'ר של קני בל ומוציא קרוב ל800 כוח סוס בלי שהמנוע מתרגש. והשמיים הם הגבול. צוחק מי שצוחק אחרון מה שנקרא.

 

ועוד לא דיברנו על מומנט, שהאמריקאים הכי מתמחים בו - מדברים איתך יותר בנפחים ופחות בצילינדרים.:-D

 

לחשוב ששם שיפורים זה משהו בשיגרה לעומתנו.:|

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

זאת אומרת שWHP זה הכוס סוס האמיתי שהרכב יכול להוציא?

BHP זה הכוחות סוס שיש למנוע?

וHP זה פשוט ממוצע של 2 האלמנטים האלו?

 

תעשו לי סדר בבקשה.

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

בקטלוג רכב לדוגמה כאשר רושמים כמה כוח סוס יש לרכב אז מתכוונים כמה כוח סוס יש לרכב דגם הרכב עם דגם מנוע הספציפי.

 

למשל הונדה סיויק וי-טק 125 כ"ס במקרה הזה זה נחשב ל-BHP

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
זאת אומרת שWHP זה הכוס סוס האמיתי שהרכב יכול להוציא?

BHP זה הכוס סוס שיש למנוע?

וHP זה פשוט ממוצע של 2 האלמנטים האלו?

 

תעשו לי סדר בבקשה.

 

למזלנו לסוס אין כוס .WHP זה הכוח שפוגש את האספלט.

×
×
  • תוכן חדש...