Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מגבר ברדיו נניח של 50W זה אותו הדבר כמו מגבר חיצוני של 50 W?

אם לא מה ההבדלים? (ואני מניח שלא)...

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

אם אתה מתכוון למגבר הפנימי של הרדיו דיסק

זה לא אותו הדבר כי נתון זה הוא לא Rms

הספק היציאת rms של הרדיו דיסק הוא בערך 17-22 תלוי איזה מכשיר..

ולכן אם תרכוש מגבר של X יציאות * 50 ואט אראמאס..

זה לא אותו הספק

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
אם אתה מתכוון למגבר הפנימי של הרדיו דיסק

זה לא אותו הדבר כי נתון זה הוא לא Rms

הספק היציאת rms של הרדיו דיסק הוא בערך 17-22 תלוי איזה מכשיר..

ולכן אם תרכוש מגבר של X יציאות * 50 ואט אראמאס..

זה לא אותו הספק

 

ההבדל הוא רק בהספק? או שגם באיכות?

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

יש כאלה ויש כאלה...

 

אבל כמובן שאם יהיו לך רמקולים נצילים (כמה שיותר dB ליחידת מתח אחת) לחבר לרדיודיסק- כך הוא ישמע לך "חזק" יותר.

 

ובקשר לאיכותי יותר - מגבר שנועד לזה יעשה את העבודה טוב יותר מן הסתם.

פורסם

האם כאשר אני מחבר מגבר חיצוני ההספק מתחבר עם ההספק של המגבר ברדיו או שהוא עובד בנפרד?

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם
האם כאשר אני מחבר מגבר חיצוני ההספק מתחבר עם ההספק של המגבר ברדיו או שהוא עובד בנפרד?

אם אני מבין נכון אז לא

אתה לא מחבר את הרמקול להספק של המגבר וגם של המגבר של הרדיו

אולי יש אפשרות לעשות את זה.. אבל זה לא נעשה

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
האם כאשר אני מחבר מגבר חיצוני ההספק מתחבר עם ההספק של המגבר ברדיו או שהוא עובד בנפרד?

 

אתה לא מחבר את הרמקול להספק של המגבר וגם של המגבר של הרדיו

אולי יש אפשרות לעשות את זה.. אבל זה לא נעשה

 

אבל כאשר אני מחבר מגבר חיצוני, אני מחבר אותו למגבר של הרדיו, לא?

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

לא בדיוק, אתה מחבר את המגבר על כבל RCA לHU , במקרה הזה הHU מוציא אודיו לא מוגבר ע"י המגבר הפנימי של הHU ולכן את ההספק שמגיע לרמקול הוא ההספק שהמגבר החיצוני מוציא.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

×
×
  • תוכן חדש...