Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפותח השירשור:

 

 

במידה והכלב נמצא אצל חבר שלך מהיותו גור, אז חבר שלך פשוט לא אוהב כלבים ולא ידע לחנך את הכלב בזמנו.

יכול להיות. הוא קיבל אותו במתנה. אני לא הייתי מקבל כזו מתנה מגזע כזה.

 

קצת קשה, אז מוותרים.

אם היה מוותר הכלב היה עכשיו רודף אחרי חתולות בשדות הציד הנצחיים.

 

12345

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה רבה על התגובות.

 

הכלב היה עד לפני כחודשיים כל הזמן בתוך בית, והוצא לטיולים עם זמם ורצועה.

א"א לתת לכלב להיות חופשי בחצר בגלל שהוא פשוט רוצח כלבים וחתולים. אם עובר כלב זכר בסביבה הוא מתחרפן ולא רואה גדר ממטר, מעבר לזה שממש לא נעים להיות לידו.

פעם הוא ברח לו מהבית בגלל חוסר תשומת לב, הכלב ישר רץ לחצר שלי נכנס דרך הגדר(!) וניסה לשחוט לי את הפינצ'ר. זה נגמר באישפוז רציני (של הפינצ'ר כמובן.).

 

אני אשמח לקבל המלצה למאלף רציני מאיזור המרכז - ראשון לציון.

 

תודה

 

לאור התיאור הנ"ל , לא הייתי סומך על שום אילוף . אילו ההחלטה היתה בידי, ותסלחו לי על האכזריות - הייתי מרדים את הכלב.

 

גם אחרי כל האילופים שיעבור, לא הייתי רוצה שיסתובב ליד ילדים או מבוגרים.

 

צביקי

פורסם

אז למה לא להרדים גם גנב שנתפס 20 פעם? הרי גם הוא מסוכן והוא לא משנה את דרכיו.

 

או פדופיל שהורשע פעמיים ויותר, למה לא נרדים אותו? הרי הוא מסוכן לילדים שלך

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אז למה לא להרדים גם גנב שנתפס 20 פעם? הרי גם הוא מסוכן והוא לא משנה את דרכיו.

 

או פדופיל שהורשע פעמיים ויותר, למה לא נרדים אותו? הרי הוא מסוכן לילדים שלך

 

באמת למה לא?

לצערי מדי פעם צצות כתבות(ויש עוד סיפורים שלא נשמעים בשום מקום),על כלבים מגזעים מסוכנים,שגרים בבית מהיותם גורים והם חברותיים ואף פעם לא נשכו ופתאום בלי שום סיבה,ילד של בעלי הכלב ,מקבל התקפת עצבים רגעית ומאבד חלק זה או אחר של גופו או מקבל נשיכה אכזרית..

אז אני באופן אישי ,לא הייתי רוצה שכלב כזה שחי כבר 7 שנים אצל הבעלים שלו ועדיין לא חונך כמו שצריך,ומוגדר ככלב תוקפני ע"י הבעלים שלו, יפגש עם הבת שלי בסיטואציה לא נעימה שהבעלים שלו לא ישלוט עליו, עם כל הצער שבדבר, ובאמת אני באופן אישי מתייחס לבעלי חיים ולכלבים בפרט כמו לאנשים,אבל כנראה שזהו כלב שמסוכן שישאר בחיים..

תאר לך סיטואציה שהבעלים הנוכחיים שלו יתיאש,ימסור אותו למשפחה לא מתאימה שתסכים לאמץ אותו ושם תקרה איזו טרגדיה.

פורסם

אין דבר כזה כלב ש"פתאום" וב"התקפת עצבים" , לא משנה מאיזה גזע.

זה תהליך.

בדיוק כמו אנשים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היה לי גם כלב כזה ש"הוכנס" לגינה שלי ע"י מישהו באמצע הלילה בשלג.

 

טיפלנו בו במשפחה בהרבה אהבה והוא היה חופשי רוב היום בגינה שלנו (180 מ"ר) ויצא לטיולים לפחות פעמיים ביום.

זה לא מנע ממנו להיות מופרע ונבחן בלתי נלאה.

 

במיוחד בלילות של ירח מלא הוא פשוט היה נעמד באמצע הגינה ופוצח בנביחות סטייל זאב ערבות שיכור. וזה היה יכול להמשך עד 3 בבוקר.

אפשר להגיד שהשכנים מאד אהבו לבקר אצלי.

 

ואם זה לא מספיק הוא גם היה משתולל ורודף אחרי מכוניות.

 

אף אחד לא רצה אותו כולל משטרה וצבא.

בסוף לקח אותו מישהו שחיפש בדיוק כלב כזה להרתעה.

 

הכלב עכשיו מסתובב חופשי בשטח גדול ואין מאושר ממנו בעולם. (לצערם של החתולים באיזור)

פורסם

אצלי בחיים לא היה כלב קשור ברצועה קצרה. בתקופה בה קשרתי את הכלב הרצועה הייתה באורך של בערך 8 מטר, על הדשא.

כבר 5 שנים שהכלב שלי משוחרר בגינה, אבל הוא כבר מזדקן ה"קטנצ'יק" ואין לו יותר מדי אנרגיות להוציא ממילא, הוא יושן רוב היום.

לפני שנה וחצי הבאנו הביתה דלמטי בן שנה על סף מוות, חסר כל בשר, תולעים בבטן, רזה כאילו היה זה שלד ופוחד מכל זבוב שמתקרב. (אנו חושדים גם כי ניסו להרעיל אותו בסכנין, שם מצאנו אותו באיזה מוסך רכב)

לאחר חיסונים, טיפולים בתולעים והאכלה בריאה, הוא החלים ונהיה יפה ובריא כמו שור. לאחר שהחלים קשרנו אותו במשך כחודש וחצי, משום שפגע בגינה, בלשון המעטה.

הכלב היה בדיכאון נוראי, ממש כאב הלב להסתכל עליו. כאשר הוצאנו אותו פעמים רבות הוא נבח על ילדים קטנים וחתולים. ברגע אחד החלטתי שמהיום הכלב יהיה משוחרר בגינה, ביחד עם הכלב הותיק והמזדקן שאצלנו. מאז ועד היום הוא משחרר אנרגיה בגינה לבד, משחק עם עצמו (וקצת חופר לכלב המבוגר אבל זה לא מציק לו לדעתי :roll: ) והוא נהיה סובלני ורגוע הרבה יותר.

מילת הקסם היא - חופש.

וקצת פוזות למצלמה :-)

P1270024.jpg

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
את זה תסביר לאנשים שנפגעו.

 

 

אז אני שואל שוב, למה לא להגיד את זה גם על בני אדם?

 

במה אנחנו שונים מהכלבים?

 

כל פעם שמישהו מתעלל בילדים שלו שולחים אותו לבדיקה אצל הפסיכיאטר להגיד שהוא לא היה שפוי זמנית וככה להוציא אפשרות של משפט ועונש.

 

קודם תסתכל בצלחת שלך ואחרי זה בצלחת של אחרים. או במילים אחרות, קודם תסתכל על מה שבני האדם עושים ואחרי זה תתלונן על חיות.

 

לצערנו היום, בני האדם לא בעמדה בכלל של לשפוט חיות כי אנחנו בעצמנו לא יותר טובים מאף חיה אחרת.

 

אז לפי הטענה שלך, בוא נרדים את כל הרוצחים\אנסים\פדופילים\גנבים, והרשימה עוד ארוכה.

 

אבל לטענת בני האדם זה אסור כי חייבים לתת לאותו פושע אפשרות שיקום, אז למה לא לתת לכלב אפשרות שיקום? כי אנחנו יותר חזקים ממנו או בעצם בגלל שאנחנו פוחדים ממנו?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא קראתי את כל התגובות (למי יש כוח 'על הבוקר'?)..

אבל שים לב שאמרתי ש"הכלב תמיד קשור בגינה גדולה" - תנסו פעם לא לקשור אותו 'תמיד בגינה' - לאט לאט אני בטוח שמשהו ישתפר..

8)
פורסם

תומר ..אתה עושה את עצמך או שאתה בוחר לקרוא ולהגיב רק על מה שנראה לך..

קודם כל כבר רשמתי בהודעה לפני שאני בעד.. אנסים/פדופילים/רוצחים ומי ששכחתי שקשור לפגיעה פיזית באדם (לא ברכוש),מבחינתי אם כלו כל הנסיונות לשקם אז מבחינתי אין לו מקום בין האנשים הנורמטביים.

לדברי פותח השרשור,הכלב הספציפי הזה... בן 7.. לא כלב שנמצא חודש או שנה אצל הבעלים.. 7 שנים של יאוש מזה שהכלב ישוקם, לא סתם מחפשים לכלב בית אחרי שבע שנים של טיפול מסור(לדברי פותח השרשור), כנראה שהכלב הזה כבר לא בר אילוף,או שאולי כן מי יודע, השאלה אם כדאי לגלות את זה לפני או אחרי שהוא יפגע במישהו.

ודרך אגב,אני די בטוח שהשקפת העולם שלך טיפל'ה תשתנה אחרי שיהיו לך ילדים,גם אני חשבתי שאפשר לאהוב כלב כמו ילד עד שנולדה לי הילדה,אני יכול להגיד לך את דעתי האישית,זה אפילו לא מתקרב לאהבת בעל חיים-ואני אוהב בעלי חיים.

פורסם
אז למה לא להרדים גם גנב שנתפס 20 פעם? הרי גם הוא מסוכן והוא לא משנה את דרכיו.

 

או פדופיל שהורשע פעמיים ויותר, למה לא נרדים אותו? הרי הוא מסוכן לילדים שלך

 

 

כי הם בני אדם? יצורים אנושיים?

 

אתה לא מבדיל בין ג'וק , לכלב, לאדם?

פורסם
אין דבר כזה כלב ש"פתאום" וב"התקפת עצבים" , לא משנה מאיזה גזע.

 

ליביו

 

 

תמיד אני קורא את התגובות שלך ותמיד אני מוצא אותן נכונות ומעניינות, אך לא התגובה הזו.

פורסם

זה כנראה עניין של השקפה.

מההכרות שלי ומהכלבים שאני מכיר , שחלקם היו גם על הצד התוקפני, וגם מצד דיבור עם בעלי מקצוע - זו המסקנה שלי.

 

אם שלך אחרת - אז הפעם לא נסכים אחד עם השני - לגיטימי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...