Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כרטיסי פז CASH, כיצד להשתמש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום

 

לאחר יום אחד של מילואים שנסעתי לשם עם הרכב הפרטי, נתנו לי זוג כרטיסי תידלוק פז CASH

על סך 10 ליטר דלק כל אחד. מכיוון שאני אף פעם לא מתדלק בפז, אין לי מושג איך להשתמש בכרטיסים

הללו. אם מישהו יודע מה הפרוצדורה, אשמח אם תסבירו לי. אני צריך לגשת לשירות עצמי או שירות מלא?

על הכרטיסים כתוב - לרכב צבאי או שכור, שלי לא זה ולא זה. לא יעשו לי בעיות בגלל זה?

תודה מראש לעונים,

גבי

פורסם

בגב של הכרטיס יש מקום שצריך לגרד ומופיע קוד

המתדלק מקיש את הקוד וזהו אפשר לתדלק

קשה באימונים קל בים

פורסם

גם אם זה ניתן לביצוע בשרות עצמי, עדיין אתה מקבל רק 10 ליטר מכל כרטיס, גם אם מחיר הליטר יהיה 80 שקל.

אין לי מושג לגבי הכרטיס, אבל נראה לי הגיוני שזה מתבצע בסיוע מתדלק שצריך להעביר כרטיס מנהל.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ניתן לתדלק עם הכרטיסים הללו בשירות מלא ובשירות עצמי, תלוי בך.

כמו שנאמר, בגב הכרטיס יש קוד שנחשף כאשר מגרדים אותו.

מעבירים את הכרטיס בטרמינל התדלוק כמו עם כרטיס אשראי רגיל, ופועלים לפי ההוראות.

יבקשו ממך להקיש את קוד הכרטיס, מספר רכב, ואם אינני טועה גם מספר ק"מ.

 

 

 

 

בהצלחה.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

דבר חשוב נוסף ששכחתי.

יכל להיות מצב שהכרטיס "נעול" מכיוון שקצין הרכב שמסר לך אותו לא "פתח" אותו (קורה), לכן לא להתעצבן על המתדלק, צריך לפנות אל מי שמסר לך את הכרטיסים כדי "שיפתח" אותם מול חברת פז.

 

 

שמחתי לסייע.:)

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עד כמה שידוע לי , אין הגבלת על מס' הליטרים שאתה יכול לתדלק.

השתמשתי כמה וכמה פעמים ותמיד מיכל מלא.

אולי זה קשור בהרשאות..

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
שלום רב לחברי הפורום

 

לאחר יום אחד של מילואים שנסעתי לשם עם הרכב הפרטי, נתנו לי זוג כרטיסי תידלוק פז CASH

על סך 10 ליטר דלק כל אחד. מכיוון שאני אף פעם לא מתדלק בפז, אין לי מושג איך להשתמש בכרטיסים

הללו. אם מישהו יודע מה הפרוצדורה, אשמח אם תסבירו לי. אני צריך לגשת לשירות עצמי או שירות מלא?

על הכרטיסים כתוב - לרכב צבאי או שכור, שלי לא זה ולא זה. לא יעשו לי בעיות בגלל זה?

תודה מראש לעונים,

גבי

 

 

שאלת תם

 

על יום אחד מילואים נותנים 20 ליטר דלק? או שזה בגלל שאתה מגיע מאילת או משהו כזה?

אני עושה 31 יום בשנה ולא קיבלתי אפילו כפית.

איך אני מקבל כרטיס תדלוק?

GOT סחוג?

פורסם

יש אנשי מילואים שבמסגרת תפקידם נוסעים עם רכבם הפרטי לצורך ביצוע משימה.

לדוגמה, מילואימניק שנשלח לתת הרצאה בבית-ספר. הדלק שהוא מקבל הוא לא על הנסיעה לבסיס אלא על הנסיעה לבית הספר וחזרה. בד"כ אנשי מילואים כאלה מקבלים דלק עבור מספר משימות ולא עבור כל משימה ומשימה.

לרוב, אנשי מילואים אלה גם לא מגיעים לבסיס, אלה מתודרכים טלפונית לאן להגיע.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
עד כמה שידוע לי , אין הגבלת על מס' הליטרים שאתה יכול לתדלק.

השתמשתי כמה וכמה פעמים ותמיד מיכל מלא.

אולי זה קשור בהרשאות..

 

על הכרטיס רשום 10 ליטר, אדום על גבי כחול.. :roll:

פורסם
שאלת תם

 

על יום אחד מילואים נותנים 20 ליטר דלק? או שזה בגלל שאתה מגיע מאילת או משהו כזה?

אני עושה 31 יום בשנה ולא קיבלתי אפילו כפית.

איך אני מקבל כרטיס תדלוק?

 

שאלו אותי איך הגעתי, אמרתי שהגעתי אם הרכב הפרטי שלי..

זה מה שקיבלתי בתור החזר נסיעות.

הייתי אמור לסרב? :?

פורסם

עפ"י הנהלים מילואימניקים שמגיעים לשירות המילואים ברכבם הפרטי לא זכאים להחזר הוצאות. מילואימניק מקבל שוברי נסיעה לתחבורה הציבורית שאמורים לספק את צרכיו במהלך שירות המילואים.

 

אין לי מושג למה נתנו לך את שוברי התדלוק האלו. בתור מילואימניק שלעיתים מבצע מילואים מחוץ לבסיסי צה"ל וכמעט תמיד מגיע עם הרכב הפרטי שלו אף פעם לא זכיתי לקבל הטבה שכזאת, למרות שביקשתי ושאלתי. אבל אם נותנים לך - תיקח, אל תשאל שאלות קיטבג.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
על הכרטיס רשום 10 ליטר, אדום על גבי כחול.. :roll:

 

יש כרטיסים שמוגבלים לליטרים (כמו שהעניקו לך).

יש כרטיסים שמוגבלים בסכום של כסף.

 

כאשר כתוב 10 ליטר זו הכמות שהוא יקבל בפועל, הוא לא חייב לרכוש את כל ה 10 ליטרים בתדלוק אחד, ויכל לתדלק מספר פעמים עד אשר הכרטיס מתאפס ומגיע ליתרת 0 ליטרים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
שאלו אותי איך הגעתי, אמרתי שהגעתי אם הרכב הפרטי שלי..

זה מה שקיבלתי בתור החזר נסיעות.

הייתי אמור לסרב? :?

 

השאלה שלי היתה על מה ולמה קיבלת החזר שכזה.

אני ועוד מילואמניקים רבים שמשרתים איתי מעולם לא קיבלנו החזר על הוצאות הדלק שלנו.

 

רציתי לדעת אם אני פספסתי כאן משהו כל השנים שאני עושה מילואים.

 

כרטיסי התדלוק בצבא עוברים מיד ליד ולפעמים "נופלים" החוצה לצערנו.

 

אם אתה מילואימניק פשוט כמוני, לא ברור לי איך קיבלת את הכרטיסים הנ"ל.

GOT סחוג?

×
×
  • תוכן חדש...