Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

רציתי לשאול לגבי מיצובישי לנסר דגם הGLX עם ה113 כוח סוס.

אני צריך שרכב זה יהיה רכב משפחתי לבטיחותי וכמובן אמין,

האם הרכב אמין וסוחב טוב עם ה113 כוח סוס?

האם הרכב בטיחותי??....וראיתי גם את דגם הGL שההבדל היחידי בינהם הוא עוד כרית אויר ו5 אלף במחירון לטובת הGL האם זה שווה את זה???

תודה מראש לעוזרים, דניאל.

פורסם

כרית אויר נוספת זה לא עניין של מחיר רק של בטיחות

רכב עם כרית אויר אחת אינו רכב בטיחותי

אני מניח שאין לו ESP ועוד מערכות בטיחות

זול הוא כן

פורסם

רכב זול לתחזוקה ופשוט מאוד מבחינת אביזרים.

מושבים לא הכי נוחים בנסיעה ארוכה.

אל תצפה לביצועים מסחררים גם אם זה 113 כ"ס.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

הרכב הזה מאד מיושן והוצג ביפן כבר בשנת 95, אלינו הגיע רק בשנת 2000,

רכב סביר בהחלט ולא יותר מזה,השיקול היחידי שהיית קונה את הרכב הזה תלוי ב2 דברים מבחינתי:

1.אין לי כסף לקנות משהו יותר טוב בתקציב שלי,למשל לאנטיס. הרכב הזה נמכר בהרבה פחות מהמחירון ,כך שגם אם המחירון שלו ושל לאנטיס נניח דמי צמודים על הנייר בפועל הפער ב"שטח" הרבה יותר גדול

2. אם מצאת משהו ממש שמור.

ודרך אגב,למרות שזה לא כ"כ משנה אבל עוד פרט קטן את הרכב הזה הרכיבו בתיאלנד ולא ביפן.

פורסם

הרכב שווק בשנת 2000 ו 2001 ,מיוצר בתאילנד 113 כ"ס .

אם תמצא מכונית שמורה ומטופלת אין סיבה וחשש לאיזה שהם קילקולים או בעיות מיוחדות , פרט למוטות פיתול של תא המטען שנוטים להשבר פתאום .

תחושת הנהיגה הינה בסיסית ביותר ולא תמצא פה איזו חדוות נהיגה מוטורית , רכב פשוט ,אמין ויעיל שמביא אותך מנקודה א' לב'.

הגיר האוט' הוא גיר חכם ,לומד את הנהג יעיל ומתפקד טוב ,נקרא INVEX2 ,דומה לגאלאנט כריזמה.

המחיר עד כמה שאני זוכר נמוך ממאזדה לנטיס מאותה שנה ,הרכב נותן תמורה טובה בעד הכסף .

שוב ,

נ.ב ברכב שתי כריות אויר ובדגמי ה GLX היו דגמים הכוללים ABS והיו ללא ABS .

פורסם

דגם GL ,הגיע פגושים שחורים , כרית אויר אחת, שני חלונות חשמל .

דגם GLX , פגושים בצבע הרכב , 2 כריות אויר , 4 חלונות חשמל ,אופציה לABS , ריפוד קטיפתי .מגש כוסות מתחת לרדיו.

פורסם

המחיר עד כמה שאני זוכר נמוך ממאזדה לנטיס מאותה שנה ,הרכב נותן תמורה טובה בעד הכסף .

 

האם הרכב עדיף על מאזדה לנטיס??

פורסם

המאזדה עדיפה מכל ההיבטים , אבל במחיר אתה יכול עם הלנסר לקפוץ עוד שנתיים קדימה אין לזה סוף,או לרכוש סיויק וקורולה שעולות יותר מהלנטיס .

תמצא אחת שמורה מטופלת ,שלא היתה בעברה בחברה ,או ליסינג ,אני בטוח שבמחיר הזה תקבל את התמורה המלאה .

×
×
  • תוכן חדש...