Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין סלקציה למודעות האלו ?

 

מעניין כמה עולה כזאת מודעה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה אומר לא מעט על התכנים המתפרסמים בעיתונים בארץ , אומר לא מעט על העורכים ועל תאוות הבצע של העתונות בארץ שמוכנה לרדת נמוך וצהוב יותר ויותר .

זכור לי שלפני כעשור וחצי כאשר עבדתי בחינוכית לתקופה קצרה ( כשעוד חטאתי ברכישה וקריאה של עיתונים ) עבד איתי בחור רומני עולה חדש שאמר לי משפט נכון בעקבות איזו כתבה שקראתי שם :

אל תאמין לכל מה שכתוב בעיתון בעיקר לא ל 'חדשות' .

פורסם

לא הבנתי מה הוא רוצה:screwy:

ומה יוצא לרכבת מזה

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
איכשהו כל פעם שנתקלתי באדם שמתהדר בקידומת אינג' (מוהנדס), הוא היה מעט מעורער במקרה הטוב.

 

אי אפשר להאשים אותם.

הלימודים האלה יוצרים שריטה עמוקה בראש.

פורסם

זוהי יכולה להיות גם הודעת צופן כלשהי מהמוסד לסוכנים שלו. יותר מדי הזוי מכדי להתייחס לזה.



 

בד"כ הודעות מהסוג הזה מופיעות ב"לוח ידיעות" או משהו בסגנון, לדוגמא "דרושים שני עובדים למפעל בדרום, ניסיון חובה, טל' XXXXXX", מה שזה אומר, שהמוסד דורש משני סוכניו בלוב ליצור קשר לטלפון שבמודעה. כמובן שאם יתקשר לשם מחפש עבודה תמים, יגידו לו שזה לא אקטואלי.

 

הסיבה שאני חושב שזה פורסם במקום בולט, היא שזוהי סוג של קריאה שקטה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

באתי לעבודה, הסתכלתי על המקרר, עמדתי מולו ונקרעתי מצחוק.. בסה"כ רציתי להכין טוסט

 

(למי שלא הבין, מישהו הדביק את המודעה הזאת על המקרר במטבח בעבודה, גאוני)

פורסם


הסיבה שאני חושב שזה פורסם במקום בולט, היא שזוהי סוג של קריאה שקטה.

 

לא עדיף כבר לפרסם מכרז לשירותי חוקנים ממלכתיים לבני גיל הזהב? בולט פחות

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בד"כ הודעות מהסוג הזה מופיעות ב"לוח ידיעות" או משהו בסגנון, לדוגמא "דרושים שני עובדים למפעל בדרום, ניסיון חובה, טל' XXXXXX", מה שזה אומר, שהמוסד דורש משני סוכניו בלוב ליצור קשר לטלפון שבמודעה. כמובן שאם יתקשר לשם מחפש עבודה תמים, יגידו לו שזה לא אקטואלי.

 

מה שאתה טוען זה שסוכני המוסד בלוב קונים ידיעות אחרונות בקיוסק בלוב?

למה לא לפרסם את המודעה בחדשות לוב?

 

אם כבר, אז לפי ההגיון, המודעה הזאת היא מודעה לסוכני רשת ריגול זרה בארץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

השירשור הזה נהיה יותר ויותר הזוי מרגע לרגע, אני הולך להכין פופ-קורן...

אגב, אם כבר תיאוריות קונספירציה,

 

ישנה תיאורייה אחת שטוענת שכל פעם שהאמריקאים (במיוחד אך לא רק, אאל"ט) משגרים משהו לחלל, יש רעידות אדמה הרסניות לאחר מכן.

 

לא שוגר משהו לא מזמן? אני לא מעודכן כל כך...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לפני כמה שנים נדמה לי בתחילת שנות ה90,

היה גם כל שישי מתפרסם כל מיני מילים לרוחב ולאורך של מודעות בשוליים וכו'.

כל המדינה דיברה על זה. היו בטוחים שזה פרסום של המוסד וכו'.

 

בסוף זה היה קמפיין פרסומת של פיקנטי.

פורסם

שמישהו מאיזור גני תקווה ישקיע חמש דקות ויקפוץ לראות מה נסגר עם ההזוי הזה כבר...:roll:

פורסם
שמישהו מאיזור גני תקווה ישקיע חמש דקות ויקפוץ לראות מה נסגר עם ההזוי הזה כבר...:roll:

עכשיו רק שמתי לב שהוא נמצא במרחק קילומטר וחצי מהבית שלי :shock:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...