Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה אומר לא מעט על התכנים המתפרסמים בעיתונים בארץ , אומר לא מעט על העורכים ועל תאוות הבצע של העתונות בארץ שמוכנה לרדת נמוך וצהוב יותר ויותר .

זכור לי שלפני כעשור וחצי כאשר עבדתי בחינוכית לתקופה קצרה ( כשעוד חטאתי ברכישה וקריאה של עיתונים ) עבד איתי בחור רומני עולה חדש שאמר לי משפט נכון בעקבות איזו כתבה שקראתי שם :

אל תאמין לכל מה שכתוב בעיתון בעיקר לא ל 'חדשות' .

 

לא, זה אומר די הרבה על מידת ההבנה שלך בעיתונות. המודעה שפורסמה במעריב היא... מודעה! (הפלא ופלא). לא תוכן עיתונאי, אפילו לא תוכן שיווקי במקרה הזה. כולה פאקינג מודעה שמישהו החליט להוציא עליה כסף. העיתון אמנם אחראי במידה מסוימת לתוכן המודעה, אך רק במובן של פסילתה באם היא אינה ראויה לפרסום מסיבה זו או אחרת (למשל מודעות גזעניות, מודעות הקוראות לעבירה על החוק וכדומה). בכל מקרה העיתון איננו משפיע על תוכן המודעה כך שאם טמבל אחד החליט לבזבז כסף על מודעה כל כך מטופשת, זה בעיה שלו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שאתה טוען זה שסוכני המוסד בלוב קונים ידיעות אחרונות בקיוסק בלוב?

למה לא לפרסם את המודעה בחדשות לוב?

 

 

לא, הם גולשים בCF. הרבה יותר זול ויעיל.

 

כאן, למשל, הם קיבלו הודעה להוציא להורג את זורבה מיוון. אני מנחש שזה שם קוד של פעיל אל-קאיידה כלשהוא שמסתתר בכפר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא ראיתי את הודעת התודה לאל-על ב"ידיעות", אבל לא מדובר בתעלול פרסומת, אלא במשהו אמיתי: http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=zb20090805_78321

 

מה שמרגיז אותי זה הטוקבקים לידיעה.

כל הכבוד למי שרצתה למנוע מהכלב שלה לטוס בתוך כלוב בתא המטען של המטוס. זה הכסף שלה וזכותה לעשות איתו מה שהיא רוצה.


×
×
  • תוכן חדש...