Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שרות, שרות ושרות....

לא משנה באיזה שעה ובטח לא משנה כמה העובד מרוויח על מנת לתת את השרות.

כמו תמיד, גם היום בשיווק במודרני - שרות מעולה ינצח את המתחרים, לצערי במדינתינו הקטנה

אף לקוח לא החרים או סרב לקנות בגלל שרות לקוי, אלא ''העדר הולך אחרי הרועה'''.

כל עוד הלקוח לא יבקש וידרוש שרות אין סיבה שינתן לו שרות. נקודה.

לסיום - יום יבוא שהלקוח הקטן יפסיק לחפש מחיר ויתעקש קודם על אדיבות ושרות - הכל יראה אחרת.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ביום ראשון הלכתי להעביר את הוולבו טסט (יותר נכון לא אני, אלא אבי), לאחר הכנה יסודית ובדיקת מוסך, שמצאה זוג תפוחי היגוי לא תקינים.

לאחר הרכבת התפוחים וכיוון פרונט, ניגשנו לטסט, והמכונית עברה אותו תוך דקות ספורות ללא שום הערות.

המכון הינו מכון הדרום בשדרות בן צבי בתל אביב, מכון שמגלה אמפטייה לרכבי אספנות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ביום ראשון אני נפגש עם הרב בוחן של מכון הטסטים במידה והיחס לא ישתנה אני גם אפרסם את שם המכון. בכל מקרה אם יש מישהו שמתכוון לבצע טסט באיזור פתח תקווה בזמן הקרוב, ורוצה להימנע ממכון טסטים זה. שישלח לי ה"פ ואשיב לו בה"פ את שם המכון.

 

היי GLF,

 

אני לא מבין למה אנשים כאן בפורום נמנעים מלפרסם שמות של עסקים אשר מתייחסים בכזו זילות ללקוחותיהם.

האם יש כאן עניין של הוצאת דיבה? הרי נאמר לך מפורשות ע"י הבוחן שבאת לו בזמן לא טוב.

גם הפגנת הידע המדהימה של הבוחן שאינו בקיא בחוקים לא מוסיפה למכון זה ומן הראוי שאנשים ידעו היכן לא מבצעים בדיקה כראוי.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אולי גם הבוחן בן אדם?

אולי כל היום במכון ,בימי החום,קשים מנשוא.

אולי אפשר לתת לנותן השרות קצת שרות?ולא לבוא ברגע האחרון עם רכב שעל פניו ידרוש

מאמץ גדול יותר.

אולי אם נתחשב בנותני השרות נקבל גם יחס חיובי מהם.

אני מקווה שכל מי שהלין כאן על הבוחן ימצא את עצמו עובד כנותן שרות,ללא מזגן,שכר מינימום

ושיאלץ לחייך כל היום לדורשי השרות.

 

אני לא בטוח שכל דורשי השרות כאן,חוו עמידה על הרגליים כל היום במכון טסטים,עם אידיי פליטה ,חום אימים

וניסו להיות סבלנים בכל מחיר.

אני לא בטוח שכל דורשי השירות כאן,צדיקים גמורים שלעולם יחייכו כשהם ידרשו לשרת בתנאים האמורים.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

החיפושית שלי (73) לא עברה טסט מכיוון שהדלת שליד הנהג לא נפתחת מבחוץ, אלא רק מבפנים.

(נוח לי מאד הסידור, כי כך אני לא יכול לשכוח את הדלת פתוחה).

 

לפי מיטב ידיעתי כלי רכב חדשים רבים (כמעט כל סיטרואן לאחר 2002), לאחר שהרכב מגיע ל30 קמ"ש הדלתות ננעלות אוטומטית וניתן לפתוח אותן רק מבפנים.

אם גם אותם לא מעבירים טסט כי הדלתות לא נפתחות מבחוץ?

פורסם
אולי גם הבוחן בן אדם?

אולי כל היום במכון ,בימי החום,קשים מנשוא.

אולי אפשר לתת לנותן השרות קצת שרות?ולא לבוא ברגע האחרון עם רכב שעל פניו ידרוש

מאמץ גדול יותר.

אולי אם נתחשב בנותני השרות נקבל גם יחס חיובי מהם.

אני מקווה שכל מי שהלין כאן על הבוחן ימצא את עצמו עובד כנותן שרות,ללא מזגן,שכר מינימום

ושיאלץ לחייך כל היום לדורשי השרות.

 

אני לא בטוח שכל דורשי השרות כאן,חוו עמידה על הרגליים כל היום במכון טסטים,עם אידיי פליטה ,חום אימים

וניסו להיות סבלנים בכל מחיר.

אני לא בטוח שכל דורשי השירות כאן,צדיקים גמורים שלעולם יחייכו כשהם ידרשו לשרת בתנאים האמורים.

 

 

דוגמא קלאסית ללקוח שלעולם לא יקבל שרות טוב כי.... הוא לא דורש אותו!

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
אולי גם הבוחן בן אדם?

אולי כל היום במכון ,בימי החום,קשים מנשוא.

אני מקווה שכל מי שהלין כאן על הבוחן ימצא את עצמו עובד כנותן שרות,ללא מזגן,שכר מינימום

ושיאלץ לחייך כל היום לדורשי השרות.

אני לא בטוח שכל דורשי השירות כאן,צדיקים גמורים שלעולם יחייכו כשהם ידרשו לשרת בתנאים האמורים.

 

אינני מסכימה עם דבריך.

עבדתי תקופה לא קצרה בניהול של תחנות דלק וניהול חנויות נוחות הצמודות לתחנה(7 שנים).

בתחילת דרכי עבדתי כמתדלקת מהמיניין, בטרם עברתי לתפקיד ניהולי, העבודה בתור מתדלק אינה שונה, עומדים בשמש בגשם, נושמים אדי דלק ואדים של מכניות החולפות במקום, עבודה לא קלה.

אך עדיין אין זה אומר שלקוח יקבל שירות גרוע או יחס בלתי הולם, שירות ללקוח זה הדבר החשוב ביותר שבגינו לקוחות חוזרים לכל מקום, לכן אצלי בתחנות העובדים היו מקבלים ריענון נהלים מעת לעת בנושא הזה.

אדם שלא יודע לתת שירות אולי מקומו אינו בתפקיד הזה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אינני מסכימה עם דבריך.

עבדתי תקופה לא קצרה בניהול של תחנות דלק וניהול חנויות נוחות הצמודות לתחנה(7 שנים).

בתחילת דרכי עבדתי כמתדלקת מהמיניין, בטרם עברתי לתפקיד ניהולי, העבודה בתור מתדלק אינה שונה, עומדים בשמש בגשם, נשמים אדי דלק ואדים של מוכניות החולפות במקום, עבודה לא קלה.

אך עדיין אין זה אומר שלקוח יקבל שירות גרוע או יחס בלתי הולם, שירות ללקוח זה הדבר החשוב ביותר שבגינו לקוחות חוזרים לכל מקום, לכן אצלי בתחנות העובדים היוו מקבלים ריענון נהלים מעת לעת בנושא הזה.

 

 

 

 

ל'

אנני מכיר אותך,לצערי, ויתכן שאת אחד מל"ו הצדיקים,אבל אם את יכולה לומר שלא נמצא אף אדם שאי פעם נעלב ממך,

אשמח אם תסכימי להיות לי לגורו.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
אני לא בטוח שכל דורשי השרות כאן,חוו עמידה על הרגליים כל היום במכון טסטים,עם אידיי פליטה ,חום אימים וניסו להיות סבלנים בכל מחיר.

 

אני מצטרף לדברים מעלי של הצלמת המפורסמת.

 

כפי שציינתי קודם, עבדתי כנציג שירות לקוחות במשך כשנה בחברת אורנג'.

במשמרת ממוצעת עניתי לפחות או יותר 90 שיחות, לפעמים גם יותר מ 100. חלקן קלות חלקן קשות, חלקן קצרות חלקן ארוכות.

אומנם לא עמדתי בחום אבל לחץ היה והרבה, מדדו אותי על כל נתון בר מדידה אפשרי. ולמרות כל המדידות והלחץ לעשות דברים מהר לא היו מקבלים אף פעם ירידה כלשהי ברמת השירות והכבוד ללקוח. אם כן זה היה קורא (כולנו בני אדם) הייתי מקבל ביקורת על כך ובצדק.

 

ד"א, מאז שעבדתי שם אני תמיד נחמד כשאני מתקשר למוקדי שירות, אני פשוט לא יכול אחרת.

 

במקרה שמדובר בשרשור מדובר בהרבה מעבר לירידה ברמת שירות (כשאני אומר ירידה ברמת שירות מבחינתי אני מתכוון לטון דיבור לא נחמד או נסיון לסיים שיחה מהר - אלו דברים שגם אני עשיתי, לעיתים רחוקות, אבל עשיתי - בעיקר כשהייתי חסר נסיון).

מדובר כאן בזלזול בוטה ובהתחצפות ללקוח, בחוסר מקצועיות ואפילו גרוע יותר - הכשלה מכוונת (במידה והציטוטים נכונים אין ספק בכך).

 

אם אני הייתי מבצע דברים כאלו, הייתי מפוטר, ובצדק.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

כתושב פתח תקוה אני מכיר רק שני מכוני טסט הנמצאים בתוך שטח העיר

האחד הוא מכון הדרום (שאגב יש שם לפחות 2 בוחנים בעלי רכבי אספנות) והשני הוא מכון מיבדק (אני אישית מאז שהם נסגרו לתקופת מה בעקבות הוראת משרד התחבורה בעקבות החשד לזיופים ושחיתויות נמנמע מהלגיע אליהם)

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
החיפושית שלי (73) לא עברה טסט מכיוון שהדלת שליד הנהג לא נפתחת מבחוץ, אלא רק מבפנים.

(נוח לי מאד הסידור, כי כך אני לא יכול לשכוח את הדלת פתוחה).

 

לפי מיטב ידיעתי כלי רכב חדשים רבים (כמעט כל סיטרואן לאחר 2002), לאחר שהרכב מגיע ל30 קמ"ש הדלתות ננעלות אוטומטית וניתן לפתוח אותן רק מבפנים.

אם גם אותם לא מעבירים טסט כי הדלתות לא נפתחות מבחוץ?

הכיצד הנך משווה בין "גאדג'ט" שהגיע מהיצרן לבין תקלה שיש במכוניתך?!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה עוד שהנעילה נעשת מעל ל30 קמ"ש, חוץ מזה נראה לי שהנעילה מעל ל30 קמ"ש היא מבפנים..לא נראה לי שיש צורך למנוע את פתיחת הדלת מעל 30 קמ"ש מבחוץ..

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
החיפושית שלי (73) לא עברה טסט מכיוון שהדלת שליד הנהג לא נפתחת מבחוץ, אלא רק מבפנים.

(נוח לי מאד הסידור, כי כך אני לא יכול לשכוח את הדלת פתוחה).

 

לפי מיטב ידיעתי כלי רכב חדשים רבים (כמעט כל סיטרואן לאחר 2002), לאחר שהרכב מגיע ל30 קמ"ש הדלתות ננעלות אוטומטית וניתן לפתוח אותן רק מבפנים.

אם גם אותם לא מעבירים טסט כי הדלתות לא נפתחות מבחוץ?

 

תסלח לי על הביטוי אבל אתה מטומטם

אם תעשה תאונה חס וחלילה ותתעלף ויגיע צוות חילוץ

אתה לא חושב שזה נחוץ שהדלת תיפתח כמה שיותר מהר

אם עכשיו היא לא נפתחת אחרי שהיא תהיה עקומה היא תהיה הרבה יותר קשה לפתיחה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

במכון "טסט הכוכבים" שבטייבה פנה הבוחן הראשי לבוחנים שבדקו את רכבי (מרצדס 280se שנת 87 באמירה : אתם תתנו את הכבוד הראוי לרכב בן 30 שנה". מאז ועד היום, כשנוסיף את היתרון על עשיית טסט ביום שבת, אני נהנה להכנס בגאון לבדיקת הטסט כשאני יודע שלפחות במידה והרכב יוכשל בטסט זה יהיה בגלל סיבות אמתיות ולא בגלל גחמנות ומצבי רוח של הבוחנים.

ארז רונן

פורסם

הכל עניין של כבוד.

תן לו להרגיש מלך העולם, סה"כ הוא נמצא בסביבה שהוא מכיר הכי טוב, בטח יותר טוב ממך.

תן לו להרגיש שהוא יכול לשלוט בך.

תעשה הכל בשביל לרצות אותם.

 

בסופו של יום - זה ישתלם לך.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.


×
×
  • תוכן חדש...