Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חברי הפורום שלום

כרגע נהייתה לי בעיה בZX,האוטו מתכבה ברגע שאני מגיע למצב שאני צריך לעצור ומוריד את הרגל מהגז,לא רק בניוטרל אלה בכל הילוך ברגע שאני עוזב את הגז הטורים פשוט נופלים עד הסוף והוא נכבה,גם שאני מניע אותו הוא כאילו נחנק ורק בלחיצת גז חזקה מצליח לסוע.אחרי כמה נסיונות אם אני מניע אותו בניוטרל ומשאיר כמה דקות לעבוד,הוא מייצב את הטורים אבל עדיין האגזוז פולט במין תקיעות כאלה ולא רצוף

האם נראה לכם שזה מנוע צעדים,אני יודע פשוט שמנוע צעדים זה לרוב במצב סרק שהאוטו מתכבה,וגם בהנעה לא זכור לי שמנוע צעדים עושה את הבעיה הזאת.

מה לדעתכם זה יכול להיות?

תודה מראש

פורסם

האוטו מניע לא נראה לי שזה קשור להצתה אבל הטורים בעזיבה של גז נופלים המנוע נחנק והאוטו נכבה

המנוע כאילו נחנק מהדלק שמגיע אליו

פורסם

כאשר אתה מניע את הרכב המחשב קובע את מצב סלד מנוע עי ווסת סיבובי סרק ,מנוע קר טורים גבוהים מנוע חם סלד סרק ,אם אתה לא מניע את הרכב רק עי לחיצה על הגז ובסרק המנוע נכבה יש לך בעיה בווסת סיבובי סרק

פורסם

מה שרשמו יכול באמת להיות הבעיה אבל לדעתי צריך לבצע ניקוי מצערת. שיש גז הכל טוב שהרגל עוזבת הטורים יורדים והרכב נכבה. לדעתי ניקוי מצערת עם ספריי קרבורטור תוך גדי מתן גז והתזה-אם זה עובד תסים תוסף K44 אחר כך במכל הדלק

פורסם

אני מציע לך להתחיל עם איפוס המחשב על יד ניתוק המינוס מהמצבר למשך עשר דקות.

בעייה דומה שהיתה לי ב 306 נפתרה בצורה כזו.

פורסם

1. נתק את מפתח ההצתה וכבה את כל צרכני החשמל ברכב (רדיו, אורות וכו')

2. אתר את הקוטב השלילי במצבר (ליד הקטבים יש סימון + ו -, כמו כן מהקוטב השלילי יש כבל שמתחבר לגוף הרכב או המנוע)

3. שחרר את האום של נעל הכבל, באמצעות מפתח 13 מ"מ או מפתח שבדי

4. שחרר את נעל הכבל מהקוטב השלילי, המתן 10 דקות, חבר שוב, הדק היטב את האום, ונסה להניע מבלי ללחוץ על הגז.

5. דווח על התוצאות

פורסם

נשמע כמו מנוע צעדים (מה שאחראי על שמירת הטורים כשלא לוחצים על הגז).

 

היתה אותה בעיה אצלי, הפתרון הוא :

 

1) ללמוד ללחוץ עם רגל ימין על הגז גם תוך כדי לחיצה על ברקס, בהתחלה קשה אחריי כמה זמן עשיתי את זה מצויין.

 

2)לנקות מנוע צעדים, עזר לי לתקופה מסויימת, זה רק ייתן לך עוד כמה חודשים של פעולה תקינה.

 

3)פשוט להשיג אחד חדש או משומש שעובד (מה שבסופו של דבר תעשה גם אם תיישם את אחד משני הפתרונות הקדומים).

פורסם

לא הייתי ממליץ על סעיף 1 נהיגה זה לא משחק ,גם תוסף לא יתן כלום, והתזה של ספריי קרבוראטור לתוך המצערת תגרום להרס פוטנציומטר מצב מצערת, גש למוסך בצע ניקוי של הווסת ,וודע שלא מתיזים את חומר הניקוי לתוך הווסת מה שיכול לגרום להרס,לאחר לימוד הווסת סע בצורה בטוחה ללא כל סיכון,בהצלחה

פורסם

כדי להמנע מחזרת הבעיה בהמשך מומלץ לבדוק את מצב צינורות הדלק, חיבורים אטמים ודליפות במערכת ההזרקה וכניסת האויר, להחליף מסנן אויר.

×
×
  • תוכן חדש...