Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

שאלתי האם מותר ע"פ החוק ליגרור באגי ע"י עגלה רגילה (כמובן עגלה בגודל מתאים עם עוגנים).

 

שאלה שניה אם נעצרתי ע"י שוטר הוא יכול להחרים לי את הבאגי (כשהיא עדיין על העגלה) בגלל שהיא בניה עצמית וללא רישיונות..?

 

תודה מראש לכל המשיבים :wink:

1_6_2_72615_20090419000428.jpg

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

כל דבר שמובל באופן בטיחותי ע"פ הגדרות היצרן אין בו איסור.

ז"א אם הנגרר שלך יכול לגרור משקל של X ק"ג, כנ"ל הגורר והתכולה מאובטחת כראוי אני לא חושב שזה בעייתי.

לגבי אופי המטען, מן הסתם מותר לשנע מטענים שמותרים ע"פ חוק, לדוגמא גם אם לא חרגת ממגבלות המשקל והמטען שלך מאובטח לא תוכל לשנע קוקאין, כי החזקתו אסורה ע"פ חוק.

אני לא מכיר שאוסר להחזיק באגי, או רכב שלא עבר רישוי ו/או תקינה

אני מכיר חוק שאוסר עליך לנהוג בכלי שכזה, אך היות ובמצב הובלה אתה לא נוהג בו הרי שאין כאן שום הפרה של החוק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
כל דבר שמובל באופן בטיחותי ע"פ הגדרות היצרן אין בו איסור.

ז"א אם הנגרר שלך יכול לגרור משקל של X ק"ג, כנ"ל הגורר והתכולה מאובטחת כראוי אני לא חושב שזה בעייתי.

לגבי אופי המטען, מן הסתם מותר לשנע מטענים שמותרים ע"פ חוק, לדוגמא גם אם לא חרגת ממגבלות המשקל והמטען שלך מאובטח לא תוכל לשנע קוקאין, כי החזקתו אסורה ע"פ חוק.

אני לא מכיר שאוסר להחזיק באגי, או רכב שלא עבר רישוי ו/או תקינה

אני מכיר חוק שאוסר עליך לנהוג בכלי שכזה, אך היות ובמצב הובלה אתה לא נוהג בו הרי שאין כאן שום הפרה של החוק.

 

 

זכורה לי כתבה על פשיטה של המשטרה לבתי עסק שבו תיקנו כלים מוטורים ללא רישוי כגון CR.

 

הכלים לא היו בנסיעה רק בטיפול ובכל זאת הוחרמו מקווה שזה לא מצב דומה. :shock:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

כל עוד אתה לא נוסע בו, והוא אינו מונע, תמיד תוכל לטעון שהנך מוביל פסל על הנגרר.

כדי להמנע מראש מויכוחים - כסה אותו בבד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
זכורה לי כתבה על פשיטה של המשטרה לבתי עסק שבו תיקנו כלים מוטורים ללא רישוי כגון CR.

 

הכלים לא היו בנסיעה רק בטיפול ובכל זאת הוחרמו מקווה שזה לא מצב דומה. :shock:

 

אני לא מכיר את המקרה.

המשטרה היא לא רשות שופטת, היא רשות מבצעת ולכן היא לא יכולה להחליט על דעת עצמה להחרים כלי רכב אלא אם קיימת סיבה ו/או ניתן צו מורה.

אבל כפי שזכור לנו שהמשטרה אתגר לשוטר הדפר...והם לא תמיד נוהגים על דרך המותר (אבל אח"כ מצטערים ומשלמים פיצוי ע"ח משלם המיסים) העצה של רז לכסות אותו היא מצויינת.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
זכורה לי כתבה על פשיטה של המשטרה לבתי עסק שבו תיקנו כלים מוטורים ללא רישוי כגון CR.

 

הכלים לא היו בנסיעה רק בטיפול ובכל זאת הוחרמו מקווה שזה לא מצב דומה. :shock:

 

CRים אלו כלים בסטטוס שונה מאשר באגי בבנייה עצמית. מדובר בכלים שמוברחים לארץ בניגוד לחוק.

 

אין חוק שאוסר על בניית רכב כלשהו.

×
×
  • תוכן חדש...