Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים וסוף שבוע נעים.

 

האם יש לי סיכוי למצוא אוטו ספורט מחברה או השכרה? נניח איביזה טורבו או קליאו 172 או HGT בשנתונים נמוכים ?

מישהוא יודע מהי ירידת ערך של חברה או השכרה?

 

תודה

קו---------------------------------------

פורסם

נניח שיש. באמת היית רוצה לקנות רכב כזה, שמי יודע מה עבר עליו ע"י הנהגים ששכרו אותו ליום יומיים בחברת ההשכרה, מחברת ההשכרה שכל האינטרס שלה הוא להקטין עליות בתחזוקה שלו ?

 

אם כבר אתה מחפש מציאה חפש רכב כזה אך ורק מאדם מוכר, שהרכב היה רכבו הקבוע מהחברה, ושאתה יודע מ-מ-נ-ו כי הוא דאג שחברת הליסינג תבצע את כל הטיפולים.

אתה צריך להגיע לרכב כזה ממנו. לא מחברת הליסינג.

 

בהצלחה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
נניח שיש. באמת היית רוצה לקנות רכב כזה, שמי יודע מה עבר עליו ע"י הנהגים ששכרו אותו ליום יומיים בחברת ההשכרה, מחברת ההשכרה שכל האינטרס שלה הוא להקטין עליות בתחזוקה שלו ?

 

אם כבר אתה מחפש מציאה חפש רכב כזה אך ורק מאדם מוכר, שהרכב היה רכבו הקבוע מהחברה, ושאתה יודע מ-מ-נ-ו כי הוא דאג שחברת הליסינג תבצע את כל הטיפולים.

אתה צריך להגיע לרכב כזה ממנו. לא מחברת הליסינג.

 

בהצלחה.

 

אני יודע את ההשלכות

אבל זאת חלופה זולה ואני מקבל את הדבר האמיתי בהרבה פחות כסף .

 

גם מההפרש בין המחירון למחיר של רכב מהשכרה או חברה נשאר לי כסף גם לאוברול.

(נראה לי)

קו---------------------------------------

פורסם
נניח שיש. באמת היית רוצה לקנות רכב כזה, שמי יודע מה עבר עליו ע"י הנהגים ששכרו אותו ליום יומיים בחברת ההשכרה, מחברת ההשכרה שכל האינטרס שלה הוא להקטין עליות בתחזוקה שלו ?

 

אם כבר אתה מחפש מציאה חפש רכב כזה אך ורק מאדם מוכר, שהרכב היה רכבו הקבוע מהחברה, ושאתה יודע מ-מ-נ-ו כי הוא דאג שחברת הליסינג תבצע את כל הטיפולים.

אתה צריך להגיע לרכב כזה ממנו. לא מחברת הליסינג.

 

בהצלחה.

 

אני יודע את ההשלכות

אבל זאת חלופה זולה ואני מקבל את הדבר האמיתי בהרבה פחות כסף .

 

גם מההפרש בין המחירון למחיר של רכב מהשכרה או חברה נשאר לי כסף גם לאוברול.

(נראה לי)

 

לי לא נראה ....

רכב שהוזנח והתעללו בו מתחילת דרכו, יראה זאת לאורך כל חייו.

מה שרז הציע זאת הסיטואציה ההגיונית היחידה שאני רואה לפחות, לקנות כזה רכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ואני מסכים גם מאה אחוז ואוסיף שאיפה שעבדתי בזמנו מישהו לקח אימפרזה טורבו על חשבון העבודה והיה עושה צריכת דלק קבועה של 1-8.5 9 :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

קימים רכבי ספורט מהשכרה, לי בעיקר יצא לבדוק HGT של חברת ההשכרה/ליסינג "פרי" ומבדיקה של 2 רכבים התרחקתי מהר!

הרכבים נראו חיצונית ופנימית כמו אחרי לינץ' ובהנעה של אחד מהם כמעט חשבתי שמדובר במנוע JTD שהושתל לHGT... נשמע כמו דיזל רע!

 

אולי יש שם מציאות, אבל צריך להמתין להם בסבלנות... לקנות רכב ספורט מהשכרב/ליסינג זה לא כמו לקנות רכב רגיל מחברת השכרה שמוכרת אותו אחרי שנתיים או שלוש, זה הרבה יותר נדיר למצוא שם רכבי ספורט.

פורסם

()

 

לי לא נראה ....

רכב שהוזנח והתעללו בו מתחילת דרכו, יראה זאת לאורך כל חייו.

מה שרז הציע זאת הסיטואציה ההגיונית היחידה שאני רואה לפחות, לקנות כזה רכב.

 

במה הוא יראה זאת לאורך כל חיו התנהגות (בולמים קפיצים) \ מנוע (סחיבה)

או שילדה עקומה ??

 

נניח רעשים קרקושים ומצב וויזואלי של האוטו ל מפרוע לי.

קו---------------------------------------

פורסם

מכירים את הכלל "מה שזול, יקר " ?

כדאי שפעם אחת ולתמידד תכניסו את זה לראש שלכם .

ברכבים ספורטיבים משומשים הכלל הזה נכון שבעתיים ,תמיד עדיף לקנות משהו שמור מאוד במחיר יקר יותר .

בסופו של דבר הוצאות על רכב מוזנח יעלו הרבה יותר מהמחיר שתשלמו "מעל המחירון"

לא שווה לחסוך 5000 שקל בקניה (אם זה בגלל שהרכב מליסינג או סתם מוזנח) ולשלם 20000 שקל על תיקונים

פורסם
מכירים את הכלל "מה שזול, יקר " ?

כדאי שפעם אחת ולתמידד תכניסו את זה לראש שלכם .

ברכבים ספורטיבים משומשים הכלל הזה נכון שבעתיים ,תמיד עדיף לקנות משהו שמור מאוד במחיר יקר יותר .

בסופו של דבר הוצאות על רכב מוזנח יעלו הרבה יותר מהמחיר שתשלמו "מעל המחירון"

לא שווה לחסוך 5000 שקל בקניה (אם זה בגלל שהרכב מליסינג או סתם מוזנח) ולשלם 20000 שקל על תיקונים

 

מצטער לבשר לך שזה לא נכון חבר שלי קנה קליאו B ספורט מחברה כמעט בחצי מחיר

והרכב ממש במצב חדש ללא בעיות (חוץ מהגיר) שתוקן כי הרכב היה באחריות.

 

ולמשל כל המכוניות שהיו לאבא שלי מהעבודה היו שמורות ומטובלות ולא בהכרך מזו**נות.

 

אולי נרד מהקטע של השכרה אבל מחברה אפשר למצוא במצב טוב.

קו---------------------------------------

פורסם
מכירים את הכלל "מה שזול, יקר " ?

כדאי שפעם אחת ולתמידד תכניסו את זה לראש שלכם .

ברכבים ספורטיבים משומשים הכלל הזה נכון שבעתיים ,תמיד עדיף לקנות משהו שמור מאוד במחיר יקר יותר .

בסופו של דבר הוצאות על רכב מוזנח יעלו הרבה יותר מהמחיר שתשלמו "מעל המחירון"

לא שווה לחסוך 5000 שקל בקניה (אם זה בגלל שהרכב מליסינג או סתם מוזנח) ולשלם 20000 שקל על תיקונים

 

מצטער לבשר לך שזה לא נכון חבר שלי קנה קליאו B ספורט מחברה כמעט בחצי מחיר

והרכב ממש במצב חדש ללא בעיות (חוץ מהגיר) שתוקן כי הרכב היה באחריות.

 

ולמשל כל המכוניות שהיו לאבא שלי מהעבודה היו שמורות ומטובלות ולא בהכרך מזו**נות.

 

אולי נרד מהקטע של השכרה אבל מחברה אפשר למצוא במצב טוב.

 

אם אתה כ"כ סגור על עצמך ומכריך הינם בעלי ניסיון בתחום אז מה באת לשאול בכלל?

פורסם
אם אתה כ"כ סגור על עצמך ומכריך הינם בעלי ניסיון בתחום אז מה באת לשאול בכלל?

 

ידידי היקר

אני לא סגור על זה בכלל לכן שאלתי.

 

 

אני פשוט יודע שיש וזה לא דימיון מכוניות שמורות מחברות למניהם. פשוט נתתי דוגמה.

 

בברכה מושיק,ג

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...