Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לעסק,הובלה לרוב של פרקטים וציוד הנלווה אליו.


בן ה
שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב.

אמא שלי מחפשת רכב לעסק.

העסק הוא של פרקטים שטיחים וכל מה שקשור לעיצוב הבית.

לרוב ההובלה צריכה להיות של פרקטים וציוד העבודה הנלווה.

הכיוון הוא לסגנון של רכבים בסגנון של רנו קנגו.

 

לעניין התקציב,ההתלבטות היא האם נניח לקנות רכב חדש\יד שניה או לקחת בליסיניג. למה יש יותר עדיפות ומדוע?

האם ניתן למצוא רכב שכזה יד שניה אבל לא במצב של "שנת 08 עם 250 אק"מ "?

 

תודות לעוזרים!

 

בן.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בליסינג מחירי הטנדרונים הם בגדר שחיטה.

אני מציע שתבדקו כמה אפשרויות תלוי בתקציבכם.

 

יש את הפיורינו החדשה שבאה עם מנוע 1.4 בנזין ידנית וקטנה מבחוץ עם נפח הטענה מכובד.

בתקציבים נמוכים יותר הייתי לוקח את הדובלו (מה שיש לי) או ברלינגו HDI. תביא בחשבון שאלו רכבים שנוסעים גם 40-50 אלף ק"מ לשנה, אבל אם הרכב מטופל באופן סדיר לא הייתי דואג מהקילומטרז'.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדקו עם רואה החשבון שלכם כמה החזר מס אתם מקבלים חזרה על רכב חדש לחברה, ואיזה סוג רכב כדאי לקחת. אני חושב שיש רכבים שמקבלים עבורם החזר גבוה יותר ופחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליסינג לרכב כזה מאוד מאוד יקר, לפני כמה חודשים בדקנו את הנושא, קנגו או ברלינגו בליסינג עולה 3400-3600 לחודש, עם הגבלה ל 35000 ק"מ בשנה, מה שלא מספיק לשימוש סביר במכוניות האלו. על קילומטרים נוספים משלמים תוספת מחיר.

 

3500 ש"ח כפול 36 חודשי ליסינג = 126000 ש"ח, שזה הרבה יותר ממחיר הרכב, וכמובן שבסיום החוזה הרכב חוזר לחברת הליסינג, במקרה של קניה אחרי 36 חודשים הרכב שווה כ 50% מערכו כחדש, והוא כמובן נשאר ברשותך.

 

בעוד כמה חודשים, אם תקנת המיסוי הירוק תיכנס לתוקף, כל הטנדרונים עם מנוע דיזל יתייקרו ב כ 6000 ש"ח, והיבואנם נערכים בהתאם, ומתחילים לייבא מנועי בנזין.

 

יש היום פיזו' פרטנר 1.4 בנזין, לדעתי יש לה את המנוע הוותק והמוכר של פיזו' 205, והיא עולה כחדשה רק 99000 ש"ח.

 

לגבי יד שניה - לא הרבה מוכרים אחרי שנה אחת על הכביש, אבל אחרי 3 שנים על הכביש כמעט כולן מחליפות ידיים.

קילומטרז' סביר אחרי 3 שנים - 120-150 אלף ק"מ.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי אני בדיוק בקו המחשבה שלך שעדיף לקנות ולא ליסינג רק רציתי לברר האם במקרה זה בכל זאת יותר כדאי.

 

מבין כל המסחריות הקטנות הללו איזה בעלת הכי הרבה אמינות?

בכל זאת עדיף אני חושב דיזל,מקבלים החזר על הדלק של 0.90 ש"ח.

שאם אתה נוסע לבערך 50 אלף בשנה בסופו של דבר זה יצא החזר של 4000-6000 ש"ח.

 

אשמח לקבל עוד המלצות,מעדיף לא לעשות טעות בנידון.

 

תודה!

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...