Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי דעתי, הטרמ' תקוע במצב ביניים,

וזה מקשה על זרימת מים תקינה.

 

כשהמנוע בטמפ' עבודה, אז שני הצינורות צריכים להיות

חמים כמעט באותה מידה. (רותחים)

 

שלום רב !

פולו גולף צודק בהחלט, וקיבלת תשובה זהה בפרטי, במענה לבקשתך בפרטי.

העלות,אני מעריך ואינני יודע בוודאות, בין 300 ל400 שקל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קראתי את התגובות האחרונות כאן ולא היה לי מה להוסיף עברתי על כל מה שכתבת כאן בקפידה עוד לפני ששלחת לי את זה לפרטי ואני חושב שהתשובות שקיבלת מצביקה ומפולו גולף אכן תואמות לממצאים שציינת כך שאם תעביר לי את כל תוכן הבדיקה שלך בהודעה פרטית לא תקבל תשובה אחרת ממה שכבר קיבלת מהם.

שיהיה בהצלחה.

פורסם

יש סיכוי שבית הטרמוסטט שלך עקום והדבר מונע מהטרמוסטט להפתח עד סוף מהלכו. כלומר הטרמוסטת עובד תקין עד גבול מסויים, שבו הטרמוסטת נתקע, בתוך הבית שלו אשר לא מאפשר לו פתיחה מרבית. בנוגע לסגירה של הטרמו', כנראה שהטרמו' שלך מסוגל להגיע לסגירה מרבית. אחרת הטמפ' שלך לא היית מצליחה להתייצב על 90. (בכביש מהיר הטמפ' שלך היית צונחת)

 

כשהטמפ' בחוץ קרה, מערכת קרור מסוגלת להתמודד עם הספיקה החלשה של המים ע"י הפעלת יתר של המאווררים.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הניחוש אכן היה נכון.

 

אנחנו כאילו חוזרים על עצמנו במעגלים:

לדעתי תחליף שוב תרמוסטט למקורי + מכסה מקורי. זה מאד לא סביר שהלך לך תרמוסטט והמכסה לא. מה שהולך לרוב זה המכסה (יש בפנים מן יציקה שהפין של התרמוסטט נכנס לתוכה והיא נוטה להתעוות ולהישבר) ואז הוא הורס את התרמוסטט.

בתור מי שמכיר את התרמוסטט הזה טוב מאד, וגם בעלי המקצוע האחרים מנסיונם אמרו לך אותו הדבר- החלף את התרמוסטט למקורי וחובה להחליף גם את המכסה! אם הבעיה ממשיכה תאלץ להחליף את בית התרמוסטט (פלאנג'), וגם כאן תיאלץ להחליף למקורי.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון : הרכב הגיע ל - 110 מעלות , לעתים רחוקות .

 

לפני כיומיים החל איבוד קטן של מים - משהו כמו 50 מ"ל .

 

הלכתי היום למוסך וחיברו לי "פומפה" - אני לא מכיר את המומח המקצועי , מכשיר אשר מחברים אותו למיכל העיבוי ומנפחים כמו משאבה .

 

נתגלתה נזילה ממש קטנה מהפלאנג' מים .

 

הפלאנג' התקול נקנה לפני כ-5,000 ק"מ לערך בש.י.א. חלפים - מאז החלפתי את הארמוסטט , כי הטרמוסטט שהיה בפלאנג' היה מזייף.

 

קניתי פלאנג' חליפי ממוסך מורשה פולקסווגן בהוד השרון - של חברת VAICO - הבנתי שזו חברה טובה .

 

הפלאנג' מים קומפלט עלה לי כ- 450 ש"ח לפני מע"מ .

 

העבודה נעשתה במוסך כללי - עלתה לי כ- 250 ש"ח כולל מע"מ .

 

פלאנג' מקורי עולה כ- 1,050 ש"ח לפני מע"מ - מחיר מופרז .

 

לבינתיים הכל בסדר - מקווה שרכשתי חלק איכותי .

 

שיהיה ערב נעים .

Sound Stream -Trantula 800.2

  • ספונסר פורום
פורסם

אני מקווה שהפעם יהיה לך יותר מזל עם החלק החליפי ,מניסיוני

אין חליפי ראוי שמחזיק לאורך זמן .

את המקורי אתה יכול למצוא עם 20 אחוז הנחה על המחיר של החברה

זה עדיין יותר יקר ממה ששילמת אבל זה איכות הרבה הרבה יותר טובה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עידכון מאז הוחלף בית התרמוסטט בחליפי שנקנה במוסך מורשה פולקסווגן .

 

ברדיאטור מאז הרכב אצלי כשלוש שנים לערך - ממלאים אך ורק נוזל קירור יעודי של פולקסווגן .

 

לפני שהחלפתי את בית תרמוסטט פעם קודמת - הייתה לי בעייה ששעון החום מדי פעם היה עולה ל -110 מעלות וחוזר ל- 90 מעלות .

 

מה שמעניין שזה קרה מדי פעם , לא קשור אם מפעילים מזגן ,לא מפעילים מזגן , נסיעה קצרה או ארוכה .

 

לאחר שהייתה נזילה קטנה מבית התרמוסטט הישן - אובחן באמצעות המכשיר מעין "משאבה" שמחברים מתאם לרדיאטור .

 

בעזרת הבדיקה הזו נתגלתה נזילה קטנה של נוזל קירור מבית התרמוסטט .

 

נקנה בית תרמוסטט חדש - חליפי - מילאו במוסך נוזל קירור יעודי של פולקסווגן שאני קניתי , מילאו טיפה - נאמר לערך 4 ס"מ מעל קו המקסימום .

 

מאז ההחלפה של בית התרמוסטט -:

 

יש שני דברים שמציקים לי :

 

1) אני רואה נוזל קירור דבוק לבית התרמוסטט - טיפה של נוזל קירור - לחלק העליו שלו - לא על ה"כובע" של ביתרמוסטט - אלא על היציקה של הפלסטיק .

 

2) מדי פעם שוב כמו שהיה לפני ההחלפה של הבית תרמוסטט הישן מד החום מגיע ל -110 מעלות ויורד ל-90 .

 

האם יתכן שבגלל שמילאו לי טיפה יותר נוזל קירור - מערכת הקירור פולטת את הנוזל העודף - והוא אמור להימצא על בית תרמוסטט ? .

 

האם תיתכן בעייה בממסר מאוררים ? , או במשאבת מים ? , או חלילה בראש מנוע ? .

 

אשמח לכל הכוונה\עצה בנושא .

Sound Stream -Trantula 800.2


×
×
  • תוכן חדש...