Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלגלים של ראלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו פה יכול להסביר לי למה הם בצורה הזאת?

 

הם סגורים עם חריצים כאלה וסתם מעניין אותי למה הם כאלה ולמה בראלי אין גם גלגלים בצורה אחרת (מגנזיום)

 

אם יש דיון בעניין תפנו אותי לשם

tAoS FoReVeR

פורסם

מאוד פשוט.

בשנות השיבעים הקימה חברת פיז'ו חטיבת ספורט מוטורי רישמית שנקראה "פיז'ו ספורט".

גם לפני זה היו כמובן מאמצים ניכרים בתחום (גם מצד החברה) שהתחילו עוד בשנות העשרים (!!!) כפי שכרזות רבות יעידו (אני בטוח שלחלק מהחבר'ה כאן יש אפילו אפשרות לסרוק).

אפילו הפיז'ו 203 הקשישה השתתפה בתחרויות ואפילו זכתה במקומות מכובדים בראלי מונטה קארלו.

הפיז'ו 404 הוכיחה את עצמה כנשק יעיל בכיבוש מירוצים באפריקה,בתצורת קופה עם מנוע וי שש מוזרק שהפיק 180 כוחות סוס-לא הספק אדיר,אבל הספק זה נתן גם אמינות לאורך זמן רב-מה שבשילוב עם המרכב החסון (יעידו ערביי השטחים) נתן אמינות לאורך אלפי קילומטרים ועשה את האוטו למתחרה האידאלי למירוצי סיבולת באפריקה,שם הגודל פחות קובע ואמינות משחקת תפקיד לא פחות חשוב מכוח.

אחריהם באו כמובן ה205 טי 16 האימתנית,ה405 סופרטורינג,ה406סופרטורינג ועוד רבות וטובות.

ע"מ להוציא כזו רשימת נצחונות מכובדת השתמשה חברת פיז'ו בסוד מקצועי,שהיום אומץ ע"י כל החברות.

 

הם השתמשו בג'נטים עגולים.

 

מכיוון שהג'נטים היו עגולים, הצליחו המכוניות לפתח מהירות גבוהה להפליא ולנצח במירוצים כה רבים.

 

וזו הסיבה שעד היום זו הצורה של הג'נטים של הראלי. עגול.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אה!!

והחורים בנויים ככה לקרר את הדיסק ולתעל החוצה מים ואבק. העומק הוא בשביל לאפשר עבודה מהירה יותר של מכונאים עם כלים ואפילו הסבה של המע' לבורג מרכזי לחליצה מהירה בעת מירוץ.

למה פח? כי זה זול. 200 שקל ג'נט. הראלי נועדה להיות זולה כדי לאפשר לכ"א להתחרות.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

עניין של מסורת.

 

ה 106 ראלי, כמו ה 205 ראלי שהייתה לפניה, נועדה להיות מכונית ספורטיבית זולה ומינימליסטית שמיועדת לחובב הנהיגה התפרן, או לחילופין למרוצי מועדונים.

 

לכן הגישה באיבזור היא גישה מינימליסטית, ודגש על מכללים פשוטים ועמידים יחסית.

 

חישוקי פח עמידים וזולים יותר מחישוקי מגנזיום, ותכל'ס ההבדל בביצועים זניח לחלוטין.

נכון להיות זה כבר סימן ההיכר של הראלי, וחובב ראלי מושבע לא יחליף אותם (ע"ע תומר למשל), או שיחליף לחישוקים לבנים אחרים (ע"ע xRalley).

 

אגב, ה 106 אולי מינימליסטית במונחי שנות ה 2000, אבל במונחי שנות ה80 זו מכונית פאר כמעט - ח"ח, מזגן מקורי, נעילה מרכזית, הגה כוח ועוד. העולם השתנה לא מעט מאז. בשנות ה 70-80 גברים מסוקסים נהגו במכוניות ספורטיביות קשוחות והגה כוח היה כמעט חילול הקודש 8) .

פורסם

אגב, ה 106 אולי מינימליסטית במונחי שנות ה 2000, אבל במונחי שנות ה80 זו מכונית פאר כמעט - ח"ח, מזגן מקורי, נעילה מרכזית, הגה כוח ועוד. העולם השתנה לא מעט מאז.

 

אם זה ככה, גם במונחי שנות ה-2000 היא לא נופלת מאף רכב מיני בכלום...

חסר לה רק בקרת אקלים וסנרוף ויש לנו אוטו-צפונבוני אמיתי.. (או GTI במילים אחרות

:lol: )

וברצינות, לחלק דיי גדול מהמכוניות אין את כול האופציות האלה...

בנוסף יש גם מד סל"ד ועוד כול מיני מדי חום שמן וכו' שלא קיימים אצל רכבים דומים.

 

מהיום קונים ראלי בשביל האיבזור! והחיסכון בדלק! (מנוע 1.3...)

פורסם

אגב, ה 106 אולי מינימליסטית במונחי שנות ה 2000, אבל במונחי שנות ה80 זו מכונית פאר כמעט - ח"ח, מזגן מקורי, נעילה מרכזית, הגה כוח ועוד. העולם השתנה לא מעט מאז.

 

אם זה ככה, גם במונחי שנות ה-2000 היא לא נופלת מאף רכב מיני בכלום...

חסר לה רק בקרת אקלים וסנרוף ויש לנו אוטו-צפונבוני אמיתי.. (או GTI במילים אחרות

:lol: )

וברצינות, לחלק דיי גדול מהמכוניות אין את כול האופציות האלה...

בנוסף יש גם מד סל"ד ועוד כול מיני מדי חום שמן וכו' שלא קיימים אצל רכבים דומים.

 

מהיום קונים ראלי בשביל האיבזור! והחיסכון בדלק! (מנוע 1.3...)

 

 

מוזר לי שאומר לגביי הגה כוח, אני לא חושב שלדור ראשון יש הגה כוח. אין לי מושג לגביי דור שני , אבל הוא כבר לא יהיה 1300 אלא 1600 , ואגב - מנוע ה1300 הזה רחוק מאוד מלהיות חסכוני... מי שרוצה חסכון שלא יקנה ראלי...

Race Smart

פורסם
ה 106 אולי מינימליסטית במונחי שנות ה 2000, אבל במונחי שנות ה80 זו מכונית פאר כמעט - ח"ח, מזגן מקורי, נעילה מרכזית, הגה כוח ועוד.

 

 

106 ראלי שנת 94 -95

מגיע ללא מזגן מקורי , נעילה מרכזית והגה כוח וכרית אוויר

ראלי דור ראשון קיבלה כרית אוויר ב 96 ואיתה גם נעילה מרכזית ,וח"ח..

פורסם

רק בשביל העניין...לי יש 106 ראלי שנת 96

יש לי כרית אויר ומזגן!

אין לי לא חלונות חשמל ולא נעילה מרכזית לשמחתי......

אין לי צורך בכל האיבזור החשמלי....קניתי את הבובה שלי בשביל האדרנלין....לא בשביל

ללחוץ על כפתור והופ החלון נפתח מעצמו....ונעילה מרכזית.....גם ביזבוז...מפתח לחריץ והאוטו נעול.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
מאוד פשוט.

בשנות השיבעים הקימה חברת פיז'ו חטיבת ספורט מוטורי רישמית שנקראה "פיז'ו ספורט".

גם לפני זה היו כמובן מאמצים ניכרים בתחום (גם מצד החברה) שהתחילו עוד בשנות העשרים (!!!) כפי שכרזות רבות יעידו (אני בטוח שלחלק מהחבר'ה כאן יש אפילו אפשרות לסרוק).

אפילו הפיז'ו 203 הקשישה השתתפה בתחרויות ואפילו זכתה במקומות מכובדים בראלי מונטה קארלו.

הפיז'ו 404 הוכיחה את עצמה כנשק יעיל בכיבוש מירוצים באפריקה,בתצורת קופה עם מנוע וי שש מוזרק שהפיק 180 כוחות סוס-לא הספק אדיר,אבל הספק זה נתן גם אמינות לאורך זמן רב-מה שבשילוב עם המרכב החסון (יעידו ערביי השטחים) נתן אמינות לאורך אלפי קילומטרים ועשה את האוטו למתחרה האידאלי למירוצי סיבולת באפריקה,שם הגודל פחות קובע ואמינות משחקת תפקיד לא פחות חשוב מכוח.

אחריהם באו כמובן ה205 טי 16 האימתנית,ה405 סופרטורינג,ה406סופרטורינג ועוד רבות וטובות.

ע"מ להוציא כזו רשימת נצחונות מכובדת השתמשה חברת פיז'ו בסוד מקצועי,שהיום אומץ ע"י כל החברות.

 

הם השתמשו בג'נטים עגולים.

 

מכיוון שהג'נטים היו עגולים, הצליחו המכוניות לפתח מהירות גבוהה להפליא ולנצח במירוצים כה רבים.

 

וזו הסיבה שעד היום זו הצורה של הג'נטים של הראלי. עגול.

מה הכוונה ג'אנטים עגולים?

איך היו הג'אנטים לפני זה? :?

פורסם
מה הכוונה ג'אנטים עגולים?

איך היו הג'אנטים לפני זה? :?

ככה:

square_wheels.jpg

 

תמיד אמרתי שהמהנדסים של פיז'ו יודעים מה הם עושים.

 

פשוט המצאה גאונית הג'אטים העגולים האלה!!!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אנשים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

אתם נורמלים ????????????????????????????????????

 

מה השאלות האלה ?????

 

תומר וישי , אתם גדולים מהחיים !

 

לפחות אתם מסבירים לצעירים ולא צוחקים כמו כל השאר !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

וישי...

תומר רשמת שפיג'ו חידשו בכך שבאו עם ג'אנטים עגולים. אנלא מבין, איך יכול להיות משהו אחר מעגול אם הגלגל מתלבש על הג'אנט? הבנת אותי?

אתה מתכוון לצורה הצדדית של הג'אנט (מה שרואים תמיד כאילו את הצד של החישוק) :?:

פורסם

נכון ,ישי צודק , אבל ברשותי תמונה נדירה של רנו אקספרס MK1.

שגם בה יושמה הטכנולוגיה הזאת.

רכב זה שימש , כרכב מסחרי , בעצם כמו היום.

רכבים אלו סבלו מנזילות חמורות של המנוע (העבד שמשך את הרכב הזיע קשות)

לפעמים גם היו בעיות סחיבה וכל החבר'ה מהשכונה באו ועזרו לדחוף.

 

swslarge.gif

 

בקיצור , התר'ד הזה בדרך הבטוחה לאוף טופיק.

:lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
וישי...

תומר רשמת שפיג'ו חידשו בכך שבאו עם ג'אנטים עגולים. אנלא מבין, איך יכול להיות משהו אחר מעגול אם הגלגל מתלבש על הג'אנט? הבנת אותי?

אתה מתכוון לצורה הצדדית של הג'אנט (מה שרואים תמיד כאילו את הצד של החישוק) :?:

 

אני לא יכול עוד לצפות בהתעללות..... :p

 

פנצטה, אתה לא רואה שהם צוחקים, כל הת'רד הזה צחוק!

 

למה ציפית בדיוק? :D:D

יובל.

×
×
  • תוכן חדש...