Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנק שלי החליט לאחרונה לחייב אותי על עמלת שורה בחשבון.

האם מישהו פה לא משלם את העמלה המציקה הזאת?

אני מדבר על חשבונות רגילים ולא חשבונות של סטודנטים, חיילים או ועדי עובדים כאלו ואחרים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

משלם באבוהא משלם.

 

ה' יקום דמם של כל הבנקים. (גנבים בני גנבים)

 

נצל"ש - מה פירוש העמלות האלה?

 

(02/06 תאריך ערך) השלמה למינ ד"נ (3וחצי שקל)

(02/06 תאריך ערך) ע.מפעולות-ישיר (9וחצי שקל)

 

כל חודש מופיעות ונגבות מחדש :|

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
(02/06 תאריך ערך) ע.מפעולות-ישיר (9וחצי שקל)

 

 

כל שורה שיש לך בעו"ש עולה 1.3 ש"ח (בערך).

משיכה מבנקט? 1.3 ש"ח

נכנסה משכורת מהעבודה? 1.3 ש"ח

החזר הוצאות מהעבודה (חניה למשל) בשורה נפרדת...עוד 1.3 ש"ח

הפקדת צ'ק? 1.3 ש"ח

ירד החיוב של כרטיס האשראי? 1.3 ש"ח

 

בקיצור, אחרי שגבו ממני החודש 35 ש"ח על השטות הזאת, אני מחפש חלופות.

הבנקאית הפרטית (אני שייך לבנקאות פרטית) אינה מוכנה להתפשר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לבנק איגוד יש חשבון נטול עמלות כלל וכלל למעבירי משכורת.

הם גם היחידים שנותנים ריבית על ייתרה חיובית בעו"ש (אם זה רלוונטי כלפיך).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

(02/06 תאריך ערך) השלמה למינ ד"נ (3וחצי שקל)

(02/06 תאריך ערך) ע.מפעולות-ישיר (9וחצי שקל)

 

כל חודש מופיעות ונגבות מחדש :|

 

ה9.5 ש"ח זו עמלת הפעולות שביצעת.

ה3.5 זו השלמה לעלות של מינימום הפעולות החודשי (במקרה שלך (וברוב המקרים) מינימום של 13 ש"ח לחודש).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מי שבאיגוד ומכניס משכורת ישירות לחשבון לא משלם עמלת שורה?

 

ועוד בנוסף מקבל ריבית על הפלוס בעוש?

 

אמא שלי שם כבר 26 שנים לפחות ועד היום לא נאמר לה דבר בעניין וגם אני שם כבר 10 שנים ולא ידעתי על הדבר הזה ומעולם לא היתי במינוס.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא משלם עמלת שורה - בנק הפועלים.

 

פשוט אני טורח לעבור אצל כל הבנקים, לקבל מהם הצעה לחשבון (כולל עמלות, ריביות וכו') ואז ללכת עם זה לבנק הפועלים שבו החשבון שלי כבר הרבה שנים ומבקש מהם לשפר את ההצעה.

 

מצד שני אין לי שם הלוואות, הוראות קבע, משכנתא וכו' אז אין לי בעיה לעבור בנק במהירות.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

בדוק באוצר החייל.

אם אתה מכניס משכורת נאה (מספיק משכורת הייטק, לא צריך להיות מנכ"ל) ו/או יש לך תיק השקעות של כ-50K ומעלה, יש מצב שתקבל הטבות גם בעמלות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

והצעות לחיסכון בפעולות:

1. בצעו פעולות בערוץ ישיר ולא מול פקיד - הן יותר זולות.

2. הוראות קבע - רק בכרטיס אשראי. שם אין עמלת שורה על כל פעולה.

3. צ'קים - עדיף להימנע (גם לתת וגם לקבל). אם כבר מפקידים - אפשר להפקיד עד 20 צ'קים יחד ולשלם פעולה בודדת.

4. ניתן להפקיד צ'קים גם ע"י מכשיר אוטומטי בחלק מהבנקים, וע"י תיבת שירות בכל הבנקים. ואז הפעולה היא ב"ערוץ ישיר" (=זולה יותר)

5. כרטיס אשראי - אפשר להתחמק מדמי כרטיס. למשל ע"י הנפקת כרטיס לאומי-קארד FREE (נטול עמלות) ואז ביטול הכרטיס הקיים. אין שום חובה להיות דווקא בבנק לאומי אגב. אפשר להנפיק כרטיס כזה ככרטיס חוץ בנקאי.

6. כרטיס אשראי - יש "עמלת תשלום נדחה" על עסקאות תשלומים. אז עדיף להימנע מהן. בסופר יש אפשרות לעסקה מסוג "דחוי" שמשמעותה תשלום אחד אבל דחוי בחודש. כלומר נניח עסקה היום 15.6 תחוייב ב-2.8. אין עמלת תשלומים במקרה הזה. מבחינה פיננסית זה שקול לשלושה תשלומים. וגם פחות בלגן בדף הפירוט החודשי.

7. משיכת מזומן - לשים לב למה שמופיע על המסך בכספומט. קיימים כספומטים הגובים עמלה נוספת (בנוסף, ולא במקום העמלת פעולה שהבנק לוקח!). אבל תמיד תהיה הודעה על העמלה הזו (בין 2 ל-6.5 ש"ח בד"כ) ויש אפשרות לביטול הפעולה או לאישור. מדובר תמיד בכספומטים שלא נמצאים בצמוד לבנק.

(אגב, לא חשוב איזה בנק אתם. בכספומט שצמוד לבנק כלשהו אין עמלה נוספת אף פעם)

הכי גרוע הכספומטים הקטנים שיש בתחנות דלק - גם נותנים למשוך לא יותר מ400 שקל, וגם לוקחים 6.5 שקל עמלה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני בבנק יהב -לא משלם.

אבל אשתי בהפועלים עשתה מסלול לתשלום מופחת של עמלות שורה.

יש להם כמה מסלולים, תבדוק את הנושא.

לדעתי, אתה יכול לשלם חצי ממה שרשמת (עוד לפני האיום לעבור בנק).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני בבנק יהב -לא משלם.

אבל אשתי בהפועלים עשתה מסלול לתשלום מופחת של עמלות שורה.

יש להם כמה מסלולים, תבדוק את הנושא.

לדעתי, אתה יכול לשלם חצי ממה שרשמת (עוד לפני האיום לעבור בנק).

 

לא ברור לי איך זה שלא הציעו לי מסלול כזה אם הוא קיים.

אני לקוח טוב מאוד (באמת, סימכו עלי) ושייך לבנקאות פרטית.

גם לאחר שקבעתי דרך הבנקאית שלי פגישה עם מנהל הסניף היא נשארה בעמדתה.

נדבר עם מנהל הסניף, אולי הוא יהיה יצירתי יותר ממנה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בנק,כמו כל סוחר ממולח,לא יציע הצעות לטובת הלקוח,זה גוף שרוצה להרוויח כמו כל גוף שנועד לכך.

 

דרך אגב,אני במרכנתיל,ולא שמעתי לעולם דבר שנקרא עמלת שורה.

מנוע V6 בלי להתבייש.

×
×
  • תוכן חדש...