Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מעוניין לקנות משפחתית בתקציב של 35-40K.

 

חשוב לי גיר אוטומט מזגן ושאר מאפיינים של משפחתית, אבל הכי חשוב שתהיה כמה שיותר אמינה, ושתראה כמה שפחות מוסך.

דבר נוסף - דרושה עלות אחזקה לא יקרה, כלומר גרמניות ושאר המכוניות בעלות החלפים היקרים לא באות בחשבון.

האוטו מיועד בעיקר לנסיעות במישור אם זה משנה.

הרכבים שבאו בחשבון עד עכשיו:

אימפרזה גראונד לאונה 98/01 - כרגע הכי מועדפת מבחינת אמינות

טויוטה קורולה

מאזדה 323

 

אשמח אם תחדשו לי בקשר לאמינות וכל מה שאתם יודעים בקשר לרכבים האלו.. אם יש רכבים אחרים שמתאימים לדרישות גם אשמח לשמוע.

 

תודה מראש.

פורסם

ניסן אלמרה פרפקט מנוע 1800 סמ"ק.

מכונית מצויינת, אם טופלה נכון תהיה אמינה מאוד, לא יקרה לאחזקה וגם לא לקניה (כמו קורולה).

מודלים 2001-2002 נכנסים לתקציב:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=25&SubModelID=222&FromYear=2001&UntilYear=2003&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל תודה על התגובה, רק שחכתי לציין שמעוניין ב1600 בלבד

 

ואם ישנם בעלי אימפרזה מהשנים הנ"ל או אפילו טיפה יותר גבוהות, איזה דגם מומלץ? יש הבדל משמעותי ברמות הגימור? כריות אויר וכ'ו? תודה שוב..

פורסם
קודם כל תודה על התגובה, רק שחכתי לציין שמעוניין ב1600 בלבד

 

 

אני מנחש שזה בגלל צריכת דלק.

לאלמרה 1800 סמ"ק צריכת דלק לא יותר גבוהה מרכב משפחתי אחר עם מנוע 1600 סמ"ק.

בטוח לא יותר גבוהה מזו של סובארו אימפרזה (המובילה ברשימתך).

 

לדעתי, גם מאזדה לנטיס 323 עדיפה עם מנוע 1800 סמ"ק (ללא הבדל משמעותי, אם בכלל, מלנטיס 1600)

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פורד פוקוס בשנתון 2001- 2002 תהיה אופציה מצויינת. התנהגות כביש וודאי עדיפה על היפניות, נעימה מאד לנהיגה, מעט פחות זריזה מהמאזדה, אבל טובה מהסובארו. בנושא האמינות אין לך בכלל מה לחשוש אם תקנה רכב שמור ומטופל.

לי היתה 2001 כמה שנים , מדדתי איתה צריכה ממוצעת של 1:12 בנהיגה משולבת (אם כי אני לא נוהג עם רגל כבדה).

 

לדעתי תוכל להשיג כמו שאמרתי את הפוקוס לפחות בשנתון שניים מעל הרכבים שציינת.

 

ערן.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

avihai007,

אתה מטעה.

שים לב, מבחן הריסוק שהבאת מתייחס לאלמרה הקודמת,

לא אלמרה פרפקט מודל 2001+.

המבחן הרלוונטי לניסן אלמרה פרפקט:

http://www.euroncap.com/tests/nissan_almera_2001/86.aspx

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מסתכל על התוצאות של מבחן הריסוק של האלמרה ואני פשוט לא מבין איך אנשים רוכשים רכבים יפניים מהמודלים האלו {סוף שנות ה90 תחילת 2000}ההבדלים בבטיחות בין רכבים אירופאיים ליפניים בשנים האלה פשוט ענקי אני לא הייתי שם את משפחתי ברכב כזה בשום מחיר.

פורסם
אני מסתכל על התוצאות של מבחן הריסוק של האלמרה ואני פשוט לא מבין איך אנשים רוכשים רכבים יפניים מהמודלים האלו {סוף שנות ה90 תחילת 2000}ההבדלים בבטיחות בין רכבים אירופאיים ליפניים בשנים האלה פשוט ענקי אני לא הייתי שם את משפחתי ברכב כזה בשום מחיר.

אז על מה אתה ממליץ בשנים האלו בתקציב הזה?

×
×
  • תוכן חדש...