Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה עדיין קרבורטור?

אם קרבורטור אז אני יודע לענות בוודאות שעל קיר האש קיים מן שסתום חשמלי שאליו מתחבר ואקום ויוצא ממנו לדיאפרגמה שמרימה את הטורים כאשר נהג הרכב מפעיל את המזגן "הברז" פותח מעבר ואקום לדיאפרגמה שנמצאת על הקרבורטור ומרימה את הטורים.

במידה וזה הזרקה בוודאות שזה לא כך שם ואז אני אצטרך לבדוק על מנת לענות לך.

פורסם

אכן מדובר בהזרקה, ויש הרבה צינורות וואקום דקים במנוע שאחד מהם משוחרר.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

בעקרון כאשר נכנסו מערכות ההזרקה לרכב המודרני הרמת הטורים בעת הפעלת מזגן מתבצעת ע"י המחשב.

איך בדיוק זה הולך אצלך לא יודע אני מציע לגשת לאיש מזגנים שמתעסק עם הרכבים הללו והוא יפתור לך את הבעיה כיוון שלא ענו לך כאן כנראה שלא רוצים להטעות אותך כי אין לנו תשובה מוחלטת.

פורסם

הגברת הטורים אצלך נעשית ע"י שסתום חשמלי שפותח מעבר אויר.

תעלה תמונה ואני ינסה לעזור לך עם הצינור המנותק.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז זהו הצינור המנותק (מסומן באדום), ואין לו לאן להתחבר. (ונראה לי שבמוסך לא כ"כ מכירים את האוטו, וחיברו בלי אבחנה את שאר הצינורות).

וראיתי שהצינורות הדקים (וואקום?) עוברים מהאזור הכחול (מתחת לעסק, כמצולם בתמונה 2) אל האזור הירוק.

 

לא יודע אם זה קשור למזגן, אבל לא נראה לי שהצינור הזה אמור להיות משוחרר.

 

נ.ב. אם יש צורך לצרף עוד תמונות או תקריבים, אעשה זאת.

 

תודה מראש לכל המגיבים.

up 1.jpg

down 1.jpg

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

רז לפי המיקום נראה לי כי המיהור הנ"ל אמור להתחבר למין צומת של ואקומים שיוצאת באיזור ההוא מראש המנוע.

לגבי הוואקומים השניים זה בשביל שהדיסטרבוטור יעשה תזמון הצתה.

פורסם

אם כוונתך לחיבורים שבתמונה מס' 2, אז אין שם עוד כניסה לצינורית וואקום.

 

כמו כן לא הבנתי, אם הצינוריות לא מוכנסים למקומם המדוייק, מהן ההשלכות?

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

תשמע אני מציע לך והכי טוב לחפש מישהו מאיזורך בפורום שיש לו את אותו הרכב וללכת אליו להשוות.

אם הצינוריות וואום המגיעות לצומת המדובר לא בדיוק במקום שלהם אך הם בצומת זה לא משנה.

פורסם

אני אעזוב כרגע את הצינור המשוחרר, ואחזור לנושא העיקרי:

 

[CHEVROLET כתב: "הגברת הטורים אצלך נעשית ע"י שסתום חשמלי שפותח מעבר אויר."]

 

איפה אם כן נמצא השסתום הזה? אולי הוא מלוכלך או לא מחובר כראוי?

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

מה הולך פה? יש למנוע גם מערכת הזרקה וגם מפלג מווסת על וואקום? האם בוצעה השתלת מנוע או תיקון במערכת מפלג?

 

סימנתי לך בעיגול אדום מאיפה מכוונים את הסל"ד שמזגן פועל.

toorim.jpg

פורסם

תודה דניאל.

אכן מדובר במנוע שהוחלף. (אני לא כ"כ מבין במכונאות, אבל גם לי זה נראה סבטוחה- אופן החיווט והצינורות)

 

אני אסביר את התופעה הבעייתית: בסרק הסל"ד עומד על 900. בשילוב לD יורד ל650, ובעת הפעלת המזגן - המנוע כבה.

ואם אני מפעיל מזגן במצב פארקינג (או ניטראל) או שהמנוע כבה או שהטורים קופצים בפראות בין 500 ל1200, (בליווי צליל של תקתוק מהמחשב של המזגן בדשבורד)

 

לגבי העיגול שסימנת - זהו הבורג שמגביר סיבובי סרק, מה שאומר - שכדי שאוכל להפעיל מזגן בלי שיכבה המנוע אני צריך להרים את הטורים למשהו כמו 1800 סל"ד בסרק.

 

איפה יכולה להיות הבעיה?

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !


×
×
  • תוכן חדש...