Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השסתום מחובר בשלשה צינורות אויר:

שתיים קטנים - אל התקן וואקום מסויים (שאליו יש חיווט חשמל).

ואחד עבה - לכיוון הפילטר אויר אם אני לא טועה.

 

השסתום עצמו כנראה ללא חיווט חשמל.

001.jpg

002.jpg

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה השסתום לווסות סל"ד סרק עם מזגן, כאשר הסולנואיד החשמלי מפקד על הפתיחה ובורג על מידת הפתיחה.

אם אתה מצליח לכוון איתו סל"ד סרק גם כאשר המזגן לא פועל יתכן כי צנרת וואקום הדקה של השסתום הפוכה (הצנרת שסמנת מקווקו).

פורסם

אז אם אני מבין נכון ההתקן VACUUM מקבל מידע על הפעלת מזגן ואחראי לתגבר זרימת אויר למנוע. תקן אותי אם אני טועה. וא"כ מה תפקידו של ה PRESSURE SENSOR?

 

משיטוט בפורום ראיתי מס' השערות במקרים של מזגן שמפיל טורים, רק שאיני יודע אם זה רלוונטי ברכב שלי.

אפרט את האפשרויות: (חוץ מהעניין של השסתום הנ"ל)

 

1. מנוע צעדים תקול (יש אצלי?)

2 בית מצערת מלוכלך (את שלי החליפו פעמיים בגלל הבעיה וללא שינוי)

3. יתכן אולי שיש בעיה במדחס שמכביד יתר על המידה על המנוע

4. נפילת מתח, כך שנוצר עומס על האלטרנטור שמכביד על המנוע.

--------------------------

תודה על ההענות, והסבלנות:wink:

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם
זה השסתום לווסות סל"ד סרק עם מזגן, כאשר הסולנואיד החשמלי מפקד על הפתיחה ובורג על מידת הפתיחה.

אם אתה מצליח לכוון איתו סל"ד סרק גם כאשר המזגן לא פועל יתכן כי צנרת וואקום הדקה של השסתום הפוכה (הצנרת שסמנת מקווקו).

 

שלום רב !

התייחס תחילה לתגובתו של דניאל, לפני שאתה משער השערות, ושואל שאלות נוספות שלא לעיניין.

בדוק תחילה את האפשרות שדניאל רמז על צינורות וואקום המורכבים הפוך, ו/או צינור וואקום שלא מורכב במקומו, בשסתום וואקום חשמלי, שבו נראה ברור סימן לצינור שלישי חסר, אן כי לא בטוח , שזה לא יציאה שלישית לשם שחרור וואקום מהמערכת, לאחר סגירת מזגן.

בנוסף קבל המלצה חמה מהתנור, גש לחיים יוד , ממנו קיבלת לאחר המלצתי לפנות אליו, יחס מקצועי מעולה, כפי שכתבת בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=261330

 

ובעייתך בוודאי תפתר מהר ויסודי, במקום לשבור את הראש.

מסור דרישת שלום חמה לחיים יוד ממני.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לדניאל: בדקתי את הנושא של הצינורות והם אינם הפוכים (ניסיתי להפוך ולא השתנה).

 

לצביקה, אני אכן לא פוסל את הביקור אצל חיים יוד, אך טרם הטיפול שהוא הציע לי (שעלותו בסביבות ה1200 שח - שכולל ניקוי ותיקון תקלות שהמחשב הראה, הוא לא מוכן לעשות "חצי עבודה") רציתי לדעת אם בנושא של המזגן זה משהו נקודתי שאפשר לפתור בקלות (כדוגמת חיבורי צינורות וואקום וכדו'), כל צהריים אני זוכה לסאונה חינם:cry:.

 

תודה לכל העונים.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אוקי אז אחרי ש שבדקתי את האופציה שדניאל הציע,ואחרי שניגשתי למזגניסטים שטענו שזה לא קשור אליהם, ולכמה מוסכים שלא איבחנו את הבעיה אלא הציעו להחליף חלקים (כמו מצערת וחישנים, בתור ניסוי ללא התחייבות שהבעיה תיפתר) חוששני שטרם פגשתי את מי שבאמת מבין את צורת הפעולה של הגברת טורים למזגן.

ונראה לי חבל סתם להחליף חלקים שחלקם מקוריים לשוא.

 

1. אני אשמח לדעת אם מישהו מכיר את התופעה, או להפנות אותי לבעל מקצוע מתאים בעניין.

 

2. בנוסף רציתי לדעת אם יכול להיות בכלל שהבעייה היא במדחס ש"מכביד" מידי על המנוע עקב תקלה.

 

בבדיקה שעשיתי - לחצתי על המצערת בסרק לכ 1800 סל"ד, והפעלתי את המזגן שבן רגע הצניח את הסל"ד ל- 800, בליווי צליל של "פוף" כזה שמעיד על הכבדה. יתכן שאכן הבעיה בכיוון הזה?

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

לפי מה החלטת שהוא לא של אפלאוז?

 

לפי רשומון הייבוא הוא של אפלאוז.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

כוון הסל"ד מנוע כאשר מזגן פועל הוא רק דרך השסתום המסומן, אם לא צלחת להתגבר על התקלה גש למוסך או מומחה שמכיר את הרכב.

פורסם

תודה דניאל!

רק חשוב לי לדעת אם קיימת האופצייה- שהתקלה במדחס,

והברז אויר של המזגן אולי תקין.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

פשוט מאוד:

מדליקים מזגן - הטורים נופלים והאוטו כבה. (בסרק /D)

אלא אם כן אני בנסיעה , או לוחץ על המצערת בסרק.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !


×
×
  • תוכן חדש...