Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת קשה לבדוק, כי האוטו מיד כבה בהפעלת המזגן.

 

אבל אני אנסה לפתוח את הבורג ולבדוק לסירוגין.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

אם לא עוזר נסה לבדוק האם הפעלת מזגן מפעילה את הסולנואיד החשמלי והאם וואקום פיקוד מגיע באחד מהצינורות לשסתום ויסוות עם הבורג.

פורסם

אני מאוד מקווה בשבילך שזו לא התקלה שסבלתי ממנה ושבגללה החלפתי כל כך הרבה חלקים כיוון שלרכב הזה רק במוסך המרכזי בת"א יש את הסקאנר הייעודי.

אצלי הסיפור היה תקלה בבית המצערת,עד שהוחלפה למשופצת כל הזמן היו הבעיות של :סיבובי מנוע נמוכים ונפילות טורים עם מזגן/הדלקת אורות /רכנים אחרים.

היה לי רכב דומה עד לפני חצי שנה כך שאני מכיר את הרכב יחסית.

כדי לאשר או לשלול את התקלה צריך לבדוק מה קורה לסיבובי המנוע כאשר מדליקים אורות/כל צרכן חשמלי אחר/מזגן.

אם אינם יציבים,תנסה לכוון את סיבובי המנוע באופן ידני בעזרת בורג הכיוון שדניאל סימן לך.

אם העלאת הטורים הידנית צלחה זמנית והתקלה חזרה,סיכוי גבוה שזו תקלת מצערת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תראה קולאוטי, מעיון בכל השרשורים שלך שקשורים לאפלאוז, אני מבין שעברת איתה לא קצת..

 

אכן, גם צרכני חשמל משפיעים באופן ישיר על הטורים (אורות, מאווררים) למעט הגה כח, שבסיבובו מורגש תיגבור.

 

לגבי בית מצערת - הוחלפה פעמיים (מפירוק) וללא הועיל, וקשה לי להאמין שכולם תקולים אותו הדבר.

 

אכן תעלומה, ומי שיצליח לפתור אותה יזכה לברכה ממני בכל פעם שאלחץ על A\C ביום שרבי :lol:

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

בשיחה עם בעל מקצוע, הנ"ל טען שיש להחליף את הסולנואיד שכנראה תקול.

 

אז ככה: ניגשתי לחבר עם רכב זהה שיואיל "לתרום" את הסולנואיד לצורך בדיקה ברכב שלי ע"מ לוודא אם שלי תקול, אך הוא קצת חששן:cry:

 

אז מה שעשיתי, פירקתי אצלו את המתח (קונקטור חשמל) מהסולנואיד (זה שמחוברים אליו שני צינורות וואקום מהברז מעקף אויר של המזגן) הדלקתי את המזגן (אצלו) ולא הייתה קריסת טורים כמו אצלי, מה שאומר שאני מבולבל.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

בשעה טובה המזגן עובד והטורים יציבים!

 

איך?

 

כמובן שדניאל קלע למטרה, צינורות וואקום לסלונואיד לא חוברו כראוי, ובורג פתיחת כמות אויר לא היה פתוח מספיק.

 

החלפת הצינורות, וכיוון קטן ע"י פתיחת הבורג והופ! - המזגן עובד בלי לרגש את המנוע.

 

תודה לכל העוזרים - ובמיוחד לדניאל.

 

[מחר אפשר לרדת לרכב בלי להצטייד במניפת קרטון שהכנתי..:wink:]

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !


×
×
  • תוכן חדש...