Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ברכב הונדה סיוויק שנת 2005 את המערכת המקורית (מובנית)... אני מתכוון להרכיב על הרכב מגבר קומפוננטים וסאב (מה שבחתימה)

השאלה אם עדיף לי להשאיר את המערכת המקורית ולחבר הכל בעזרת מנחת או שעדיף לי להרכיב מערכת שיש לי פשוטה יחסית של http://zap.co.il/model.aspx?modelid=40730#

זה הדגם אם אני לא טועה

 

מה הייתם ממליצים לי לעשות? הדגש היחיד הוא האיכות של הסאונד בין שני המערכות

 

תודה מראשש

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

אני יודע שלא מדובר במערכות טובות, אבל זה מה שיש לי כרגע ואני מתכוון בעתיד הקרוב להביא מערכת של אלפיין מארה"ב... אבל השאלה שלי היא לבנתיים מה עדיף לי את המובנה או את הjvc שככה לפחות אני לא יצטרך מנחת שזה חרא של דבר והורס את כל האיכות, ואז גם יהיה לי MP3 מה שאין לי במובנה...

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

אם אתה בעתיד מתכוון בכל מקראה לקנות HU אז באמת חבל לבזבז כסף על המנחת - תקנה רק את המתאם פלסטיק ותתקין את הHU שיש לך :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

×
×
  • תוכן חדש...