Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

היום הכנסתי (והוצאתי) את הרכב מטיפול 90,000. הצעת המחיר היתה 1403 ש"ח כולל מע"מ (ואחרי הנחה של 10%), החשבון בסוף יצא 3200 ש"ח כולל מע"מ, ואחרי הנחה של 18%...

 

למרות שהמחיר עלה משמעותית, נראה לי שבסה"כ זה סביר - אשמח לשמוע את דעתכם. הטיפול כלל:

 

טיפול 90,000 רגיל - חגורת טיימינג (+ מותחן) , שמן, פילטר שמן, פלאגים, פילטר אויר, נוזל קירור, שמן תיבת הילוכים (לא בטוח האמת)

 

ברקסים -הוחלפו כל 4 הברקסים - קדמיים כולל חריטה, מאחורה הוחלפו התופים(כולם היו מקוריים מיצור הרכב) - זה די משעשע, כי כל הזמן שנסעתי בעיקר בין-עירוני, אמרו לי תמיד בטיפולים הקודמים שהם סבבה, ואחרי שנה בנסיעות בתוך רמת גן-תל אביב, הם שבקו בסוף את חייהם. בכל מקרה, נראה לי ש90,000 ק"מ זה זמן סביר לברקסים לנפוח את חייהם.

 

מזגן - הוחלפו שני פילטרים של המזגן (ביקשתי שיבדקו כי היה נראה שהוא לא מקרר משהו, וזו כנראה הסיבה).

 

שתי מנורות

 

ועל חשבון הבית - עץ ריח, שטיפה פנימית וחיצונית וחבילת סוכריות.

 

מה דעתכם? המחיר סביר למוסך מורשה?

פורסם

ההצעה כללה טיפול את הטיפול 90,000 ע"פ הספר, ולא כללה את הברקסים, מותחן טיימינג, פילטרי מזגן ונורות (דברים שהתגלו במהלך הטיפול עצמו)

פורסם

קפיצת המחיר כתוצאה מהפריטים שציינת לא הגיונית, אלא גם אם החלפת הטיימינג לא הייתה כלולה.

אולי תעלה חשבונית של הטיפול (מחק את הפרטים האישיים)?

פורסם

המשאבת מים נמצאת ליד הטיימינג וככה היית משלם רק על המשאבה( על החלק עצמו),

נגיד ועוד 2000 ק"מ ילך לך משאבת מים תצטרך לשלם שוב את מחיר העבודה,

וכידוע בטיפול טיימינג עלות העבודה בהרבה יותר גבוה מהרצועה עצמה, שים לב שעל הרצועה חייבו אןתך בטח במשהו כמו 200 שקל ומותחן עוד 50 שקל, והעבודה רק זה בטח כפול מזה,

לצערי זה קרה לי אותו מקרה לפני שנתיים אבל אז היית כמוך לא מודע לעניין.

×
×
  • תוכן חדש...