Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיעצות:פיג'ו 406


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי פיג'ו 406 שנת 2000 והרדיוטיפ שלי הוא בילדיין ואני רוצה להשים מגבר סבב ורמקולים.

ואני צריך גם לקנות שינצ'ר חדש בגלל שההוא נדפק לי...

 

כמה עולה רק הקופסא של הצינצ'ר?

מה אני צריך לעשות לגבי חיבור מגבר וסב?

כמה זה בערך עולה ?

האם הישמעו טוב?

 

 

דבר שני..

 

יש לי מגבר 4 יציאות כול אחת 100 RMS.

 

זה חזק ?

תודה מראש..

משה .

למכירה:

-רדיו דיסק Pioneer DEHP5050UB

-רמקול 6.5 B1.35.2 Lightning Audio

פורסם
שלום יש לי פיג'ו 406 שנת 2000 והרדיוטיפ שלי הוא בילדיין ואני רוצה להשים מגבר סבב ורמקולים.

ואני צריך גם לקנות שינצ'ר חדש בגלל שההוא נדפק לי...

 

כמה עולה רק הקופסא של הצינצ'ר? למה צ'נג'ר? קנה רדיו דיסק MP3

מה אני צריך לעשות לגבי חיבור מגבר וסב? אין אפשרות לחבר לרדיו דיסק המקורי

כמה זה בערך עולה ? מתאם עולה בסביבות 150-200 ש"ח ורדיו דיסק תלוי בתקציב שלך

האם הישמעו טוב? תקציב.. :)

 

 

דבר שני..

 

יש לי מגבר 4 יציאות כול אחת 100 RMS. מה הדגם?

 

זה חזק ?

תודה מראש..

 

אני בעל פז'ו 406 שנת 2001 אם יש לך עוד שאלות פנה אליי בפרטי.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

לא רואה סיבה להשקיע בצ'נג'ר שמחירו יעלה יותר מרדיו דיסק אפטר מרקט, ושיניב תוצאה פחותה. עדיף לקנות רדיו דיסק חדש ומתאם פלסטיקה.

פורסם

אני לא יודע כמה להשקיע אני רוצה שאתם תגידו לי כמה זה בערך יעלה לי...

 

יש לי מגבר : orion דגם : 8004

 

אח שלי הגדול אמר לי שלהשים פאנל זה באלגן וזהה....

משה .

למכירה:

-רדיו דיסק Pioneer DEHP5050UB

-רמקול 6.5 B1.35.2 Lightning Audio

פורסם

להשים פנאל (מתאם ) זה עניין של 5 דקות לא סיפור בכלל , צא מנקודת הנחה שאם לא תחבר רדיו דיסק לא תוכל לחבר מגבר סאב וקומפוננט , אולי תוותר על השליטה ממהגה אבל תקבל מערכת ברמה גבוהה בהרבה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

×
×
  • תוכן חדש...