Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי מכיר בית קפה שקט בלב ת"א ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שבקפה ג'ו סירבו להנמיך את הווליום , הסתלקנו לבית קפה אחר בקינג' ג'ורג , אבל גם שם לא היה קל לנהל שיחה ולהתחרות עם המוסיקה , ורעש האוטובוסים .

כל האיזור בסביבות סנטר דיזינגוף , מדרחוב נחלת בינימין , ואולי גם רוטשילד אחד העם.

צריך מקום מספיק שקט לניהול שיחה בדיסקרטיות משאר האורחים .

אהה ועם קפה/אספרסו/קפוצ'ינו טוב.

פורסם

ברחוב בוגרשוב לא חסרים בכלל בתי קפה אינטימיים נטולי רעש, שלא הומי איש פרט לימי שישי בבוקר.

אני ממליץ על בית קפה ששכחתי את שמו, הוא נמצא על פינת רחוב טבריה - בוגרשוב.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

בקרבת רוטשילד אחד העם - קפה בן עמי נחמני 22.

http://www.benami.co.il/ יענה על כל הדרישות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בקרבת רוטשילד אחד העם - קפה בן עמי נחמני 22.

http://www.benami.co.il/ יענה על כל הדרישות.

 

 

1+

וגם עוגות ללא תחרות (גאיה, קרוסלה, בולרו).

עד עכשיו אני זוכר את הטעמים של עוגות "בן עמי" מהחתונה שלי וימי הולדת משפחתיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בסמטה אלמונית על קינג ג'ורג' יש מקום שנקרא סוניה געצל שפירא.

 

+1.

לא ממליץ על האוכל (פשוט גרוע), אבל החצר הפנימית עם העצים- נותן תחושה של כפר מרוחק.

פורסם

בקפה נואר לא ראיתי קפה בתפריט והמחירים יקרים.

בסמטה אלמונית השולחנות צפופים.

לא צריך מקום לדייט ראשון.

מדובר במפגש שבועי של חברים ותיקים שרוצים בעיקר לדבר ולהתחיל עם מלצריות .

בהנחה שאמצא חניה נורמלית באיזור נחמני , ננסה את הבן עמי.

ואשמח לעוד הצעות במיוחד באיזור הליכה מדיזינגוף סנטר.

פורסם
:shock:

 

עוד בלי לבקר שם אני כבר מרגיש את טעם האוכל.

 

דווקא לא רע. הייתי פעם אחת, אכלתי שקשוקה נחמדה ביותר :-)

פורסם

נו באמת, איזה מין המלצות אלה? (בטח לא מתל אביבים ;-) )

קפה נוח באחד העם לא רחוק מהבימה.

קפה נחמה - מול הבימה. אמנם הפינה רועשת, אבל בפנים לא - וזה יענה על צרכי המלצריות שלכם ;-)

וממש חמוד: קפה "לו" במרכז רחוב בלפור. אבל שם אין הרבה מלצריות...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מדובר במפגש שבועי של חברים ותיקים שרוצים בעיקר לדבר ולהתחיל עם מלצריות .

בהנחה שאמצא חניה נורמלית באיזור נחמני , ננסה את הבן עמי.

זה לא הרושם שקיבלתי מההודעה הראשונה בשרשור.

בן-עמי הוא לא המקום של מפגש ג'מעה שמחפשים להתחיל עם מלצריות, אלא בית קפה אינטימי ושקט.

גם חניה באזור נחמני לא תמצא, ככה שזה ירד מהפרק ...

כנ"ל לנואר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
לא צריך מקום לדייט ראשון.

מדובר במפגש שבועי של חברים ותיקים שרוצים בעיקר לדבר ולהתחיל עם מלצריות .

 

לא בשביל זה המציאו את הוטרס? :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...