Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים...

היום במקרה יצא לי לקרוא מה כתוב על פחית המשקה XL

וראיתי דבר מאוד מעניין- "לא לערבב עם אלכוהול".

הרי זה ידוע שאלפי אנשים מערבבים את המשקה הנ"ל עם אלכוהול.

האם מישהו יודע מה הסיבה שאסור לערבב את המשקה עם אלכוהול?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסיבה היא,

שהקפאין במשקה האנרגיה גורם ללב שלך לפעום מהר יותר (הרגשה עירנית כזו),

בעוד שאלכוהול גורם לו להאט.

אם יש לך בעיות לב זהו המתכון לדום לב, והוא מעלה באחוזים רבים את הסיכוי לדום לב גם למי שאין לו בעיות לב.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

וודקה מאיטה את קצב הלב, משקאות אנרגיה דוגמאת הXL ממריצים את קצב הלב, ערבב את שניהם יחד וקיבלתה דבר לא בריא במיוחד.

 

 

לא שזה אומר שאני לא שותה וודקה-רדבול, אבל רק כי שאלתה :-D

אלכס.

 

עריכה - הקדימו אותי בכמה שניות.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

ערבוב עם משקאות אנרגייה כבר יצא מהאופנה.

נסו עם שוופס למיניהם תהנו לא פחות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תודה רבה לעונים.

לא שאני אלכוהוליסט או משהו כזה אבל פעם בכמה זמן

יוצא לי לערבב את שני המשקאות האלה יחדיו, האם יש בזה סיכון רציני

כמו שטוען FUNKYP ?

האם זה ממש מעלה את האחוזים לדום לב חס וחלילה?

תודה רבה לעונים :wink:

פורסם

לא סיכון רציני, לא דום לב, לא דובים ולא יער.

שטויות במיץ והפחדות בגרוש.

 

כמו כל קוקטייל מטופש שמכיל אלכוהול, הבעיה העיקרית

היא צריכת-יתר. זאת יכולה להיות צריכת יתר של בירה, יין או ספירט,

אבל מה שבעייתי הוא צריכת היתר, ולא המשקה עצמו.

 

אז למה יצא שם רע לקוקטייל הזה? כי מי שמוכן לשתות את הגועל-רפש הזה,

יש לו מטרה אחת ויחידה - להתשכר, ומהר. מי שבא מראש עם גישה כזאת לשתייה,

סביר מאוד להניח שזה לא יעשה לו טוב (יפריז בכמות, יעשה שטויות בלי קשר לשתייה וכיו"ב).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

היו כבר כמה מקרים של אנשים צעירים ששתו רד-בול עם וודקה ומתו

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
לא סיכון רציני, לא דום לב, לא דובים ולא יער.

שטויות במיץ והפחדות בגרוש.

אין לי שום אינטרס להפחיד.

זה עלול לגרום לדום לב וכפי שנאמר מעלי זה כבר גרם למוות של כמה צעירים.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אם אתה מאלו שלא מעשנים בגלל מה שרשום על הקופסאת סיגריות אז גם אל תשתה את המשקה הזה עם אלכוהול

 

אחרת תשתה חופשי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני גם הפסקתי לשתות וודקה רדבול.

איך ששמעתי מה זה עושה למוח, ללב, הפסקתי לשתות במסיבות וכו'.

 

שותים עם מיץ כלשהו, אשכוליות/תפוזים.

 

אגב, איך באמת לשתות עם שוופס?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
אם אתה מאלו שלא מעשנים בגלל מה שרשום על הקופסאת סיגריות אז גם אל תשתה את המשקה הזה עם אלכוהול

 

אחרת תשתה חופשי

שלא כמו סיגריות שגורמות לנזק מצטבר בטווח הארוך ואינן גורמות לתמותה מיידית,

אלכוהול בצירוף עם משקה אנרגיה לא גורם לבעיות בטווח הרחוק,

זה יותר לשחק רולטה רוסית עם הלב שלך כל פעם מחדש (גם סיכוי של 1 ל1000000000 מיליארד זה הרבה).

 

נ.ב

חשוב לציין (כמו שכבר כתבתי בתגובה הראשונה),

הסכנה הממשית היא לאדם עם בעיות לב. הרבה אנשים לא מודעים לכך שיש להם בעיות לב.

ככל הנראה אם האדם ספורטאי בריא לא יהיה נזק ממשי משתיית אלכוהול עם משקה אנרגיה,

אבל בהחלט זה מעלה את הסיכוי לדום לב.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

שותים עם מיץ כלשהו,

 

אגב, איך באמת לשתות עם שוופס?

כמו שזה עם מיץ כלשהו

 

אתה יודע כמה סוגי שוופס יש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
נ.ב

חשוב לציין (כמו שכבר כתבתי בתגובה הראשונה),

הסכנה הממשית היא לאדם עם בעיות לב. הרבה אנשים לא מודעים לכך שיש להם בעיות לב.

 

אתה מוכיח בעצם את מה שאמרתי. אם המשקה פוגע באלה שכבר יש להם בעיות לב,

אז המקרה זהה לתוכניות אנימציות יפניות ש"גורמות" לאפילפסיה.

תכל'ס, לא ראיתי שום מחקר נורמלי בנושא, רק כותרות עיתונאיות,

ולכן רשמתי שאין שום סכנה מעבר לסכנה הנורמלית של שתיית אלכוהול.

 

יש מחקר שכן מצביע על קשר בין שתיית וודקה-רדבול לבין הגדלת הסיכוי

להיפגע, לפגוע, לאנוס או להיאנס או סתם להיתקע בעמוד, אבל זהו מחקר פסיכולוגי,

שפשוט בדק סטטיסטיקות של תאונות/מקרים בעייתיים אצל צעירים ששתו דווקא את השילוב הזה.

אני חוזר ואומר, אין שום סיכון רפואי בשילוב הזה, רק הרבה רעש לבן באינטרנט.

תביאו לי הוכחה, מחקר נורמלי ולא סתם צעקות ושמועות.

 

אנשים לא מתים מוודקה-רד-בול. אנשים מתים מעודף שתייה.

צעירים לא עושים יותר שטויות בגלל וודקה-רד-בול. צעירים עושים שטויות בגלל שהם משתכרים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בגרמניה אני חושב שזה מחוץ לחוק הדבר הזה ובכלל משקה כמו רדבול וכאלו אסורים ובלי קשר לערבוב עם אלכוהול עצם זה שזה מאיץ את פעימות הלב זה מסוכן .


×
×
  • תוכן חדש...