Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה לפני יומיים אחרי מסעות חיפושים , הטרדת בעלי ג'ימני ברחוב בשאלות מוכר ? מוכר? :lol: (אתכם הסליחה) , בדיקה של ג'ימני שחוט וכמה עשרות רבות של טלפונים וחיפוש במשך שעות באתרי המכירות השונים מצאתי את מבוקשי (אם כי בהתפשרות קטנה בעניין הגיר, אוטומטי מה שהתגלה כנוח במיוחד בשטח) , ג'ימני 99 שמור להפליא נתונים מצויינים ביחס לשוק ולשנתון (יד קילומטרז) והיסטוריית טיפולים מלאה במורשה , ולאחר בדיקה מקיפה + בדיקה במכון בדיקות הרכב יצא ממש חדש :shock: אני אישית הייתי קצת מופתע אך שמח וטוב לב :-P.

 

כבונוס הננס הקטן בא אפילו משופר , מיגון תחתון מלא של אספיר (מיכל דלק, טרנספר , תיבת הילוכים וגחון), בולמים וקפיצים משופרים אשר מגביהים את הרכב של איזה חברה תוצרת גרמניה ששחכתי את שמה וצמיגי 50\50 במצב כמעט חדש וטייפ קסטות :|, אה כן וטסט הוא עבר לפני שבוע :-D נקנה מבחור מאוד מאוד פדנט ששמר עליו היטב .

עד כה אני נהנה למדי מהרכב, גם על הכביש הוא ממש לא רע כמו שחשבתי , הוא סביר מבחינת נוחות, מזגן מצויין ולי יש מספיק מרחב ואני דיי גדול , בתוך העיר הוא תענוג נכננס לכל מקום ואין בעיה לעלות ולהחנות על מדרכות בכיף .

 

אז מספיק עם הדיבורים הגיעה זמן לקצת תמונות מטיול שערכתי איתו אתמול בשטח , תמונות של הרכב ושל הנוף המשגע מצורפות , הרכב מלוכלך למדי חיצונית ועוד לא הספקתי לנקות אותו לצערי נקווה שהשבוע הוא ינוקה ויעבור ווקס.

מקווה שבימים הקרובים אני יספיק לצלם אותו נקי ויעלה עוד כמה תמונות.

21042009537.jpg

21042009538.jpg

21042009533.jpg

21042009541.jpg

21042009539.jpg

פורסם

תיתחדש!

מי ייתן והרבה חול יעבור תחת גלגליו של הקטן.

 

ונסיים בברכה לג'יפון" כשתיהיה גדול תהפוך ללאנד קרוזר" :wink:

פורסם

מה גודל המושבים האחוריים?

כלומר יש סיכוי להכניס שם זוג מבוגרים?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תתחדש. מקווה שתהנה ממנו.

 

ונאחל לננס- כשתיהיה גדול תהפוך ל"ריינג' רובר" :wink:

 

נ.ב, הכי יפה כשהוא מלוכלך. זה הרי ג'יפ.

פורסם

ונסיים בברכה לג'יפון" כשתיהיה גדול תהפוך ללאנד קרוזר" :wink:

 

אצלי הוא גדל לרקסטון :-)

 

אחלה רכב ויחד עם התוספות של המיגון הצמיגים וגיר האוטומטי יש לך יופי של חיית שטח.

תתחדש ותהנה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תתחדש על הרכישה.

הרכב הזה בהחלט חוויה בשטח וכמה שתצא איתו ליותר טיולים - אתה רק תהנה ממנו יותר.

 

כלומר יש סיכוי להכניס שם זוג מבוגרים?

 

לא.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לידור תתחדש ותהנה,

אני שמח שבסוף מצאת אחד טוב מאוד,

הוא נראה כמו שצריך, ובשטח אני בטוח שהוא יפתיע אותך לטובה כל פעם מחדש.

 

גם אני חשבתי פעם לקנות ג'ימיני כפי שאתה יודע.

 

מקווה שבקרוב נטייל קצת.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
תיתחדש!

מי ייתן והרבה חול יעבור תחת גלגליו של הקטן.

 

ונסיים בברכה לג'יפון" כשתיהיה גדול תהפוך ללאנד קרוזר" :wink:

 

אופק יא ערס.. מה זה פה אצ'קלונה??

 

תאחל לבחור רנגלר רוביקון אדום עם גג שחור.

פורסם

איזה אצ'קלונה, אצלכם כולם בהלוואות עם שיעבודים :wink:

מי ייתן והננס יגדל לקליאו ספורט :roll:

 

 

 

גם אני משתעשע עכשיו ברעיון של גראנד צ'ירוקי V8, נראה מה ייצא עם זה בסוף...

פורסם

לידור, זה לא פיג'ו 306, זה ג'יפ, אתה תתרגל מהר מאוד ללכלוך.

אני עברתי מ206 לג'ימני, בשבועיים הראשונים שטפתי את הרכב כל יום, אחכ מתרגלים.

 

לגבי הצמיגים, זה לאסה קומפטוס, נכון ?

יש לי 2 צמיגים כאלו למכירה אם אתה צריך ספיירים.

 

רשמתי לך בשרשור אחר ולא ראיתי אם הגבת, יש מחר מפגש סוזוקי בחורשן, אם תרצה להצטרף דבר איתי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תתחדש ותהנה, מי ייתן ולא יבוא ג'יפ גדול שלא יאכל אותו הקטן:wink:

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
תתחדש על הרכישה.

הרכב הזה בהחלט חוויה בשטח וכמה שתצא איתו ליותר טיולים - אתה רק תהנה ממנו יותר.

 

 

 

לא.

 

 

אני 1.80 ולא סבלתי מאחורה בג'ימני. אפשר להגיד שהמושב האחורי נחמד מאוד

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לידור, זה לא פיג'ו 306, זה ג'יפ, אתה תתרגל מהר מאוד ללכלוך.

אני עברתי מ206 לג'ימני, בשבועיים הראשונים שטפתי את הרכב כל יום, אחכ מתרגלים.

 

לגבי הצמיגים, זה לאסה קומפטוס, נכון ?

יש לי 2 צמיגים כאלו למכירה אם אתה צריך ספיירים.

 

רשמתי לך בשרשור אחר ולא ראיתי אם הגבת, יש מחר מפגש סוזוקי בחורשן, אם תרצה להצטרף דבר איתי.

 

כן בקשר לשטיפה אני פשוט מתבאס לשטוף כי אחרי כמה ימים אני כנראה יכנס שוב לשטח והוא יתלכלך.

 

הצמיגים הם לא לאסה , הם של COOPER , דגם Discoverer ATR .

 

בקשר לטיול מחר אני לא יגיע יש לי כמה דברים לעשות מחר בינהם אני רוצה להתקין מערכת נורמלית בג'ימני , אני תקוע עם טייפ קסטות מתקופת תרתתח

×
×
  • תוכן חדש...