Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

בהמשך לשרשורי עשה זאת בעצמך, הצלחתי בסוף לחבר את הטלפון שרציתי. עובד :-D

 

ועכשיו, הפרוייקט הבא שלי,

להכין סף לדלת הכניסה, (מחוץ לדירה) - כדי לעצור מים שנכנסים אליי לדירה, כשהשכנה מנקה את הכניסה.

השאלה שלי, איך קודחים ברצפה?

 

אני מתכנן לעשות מן פרופיל אלומיניום (מן "ר" הפוכה על הרצפה, שעם סיליקון טוב פשוט תאטום את כניסת המים לדירה).

 

יש לי פטישון עם מקדח 6 מ"מ. אני כנראה אקנה משהו יותר קטן..4 או 5.

 

חוץ מזה, האם סיליקון/פוליוריטאן עלול להזיק לחוט טלפון פשוט? (במהלך איטום בקיר).

 

תודה רבה.

DSCF2264.jpg

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מקדח וידיה אמור לעשות את העבודה, מומלץ לעבוד עם מקדחה ולא עם פטישון (המכות שלו עלולות לפוצץ את הבלטה).

אם אתה מפחד, שווה אולי לקנות מקדח לקרמיקה, שעושה חורים במוצרי אבן יותר בקלות מ-וידיה (עולה כ-35 ש"ח).

 

אל תסתבך עם קומבינות תוצרת בית, יש ספים ייעודיים למטרה זו בדיוק, עוד כמה שקלים ויהיה לך פתרון טוב. חנויות DIY רציניות מחזיקות את זה, אולי אפילו הום סנטר.

 

סיליקון לא ישפיע על חוט טלפון, גם לא פוליאוריטן.

פורסם

שמר,

אני לא מצאתי כאלה ספים, אם אמצא זה אכן יחסוך לי את הקידוחים והעניינים.

 

תודה על התשובה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

תמיד ברצפה, קרמיקה עדיף להתחיל עם מקדח קטן.

זאת אומרת, 3 מ"מ, אח"כ 4 וכן הלאה, ככה אתה לא תפוצץ את הקרמיקה.

 

שיהיה לך בהצלחה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

לקדוח עם וידיה במרצפות כאלו זה סיוט.

יש מקדחים מיוחדים שמתאימים לקידוחים כאלו שנראים קצת כמו חץ (ההוא שהאינדיאנים זורקים). קצת מצחיק בהתחלה, אבל הם קודחים מרצפות כאלו כמו כלום. רק צריך לדאוג לקרר את המקדח עם קצת מים מדי פעם כי הוא מאוד מתחמם.

ולא לעבוד עם פטישון!

 

אגב, פס גומי חביב בתחתית הדלת לא יעשה את העבודה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

פס גומי בטח יעשה את העבודה, אבל השאלה, איפה אני מוצא כזה, והאם הוא עמיד לאורך זמן, בהנחה והוא נדבק לדלת בצורה טובה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

יש מקדחים מיוחדים שמתאימים לקידוחים כאלו שנראים קצת כמו חץ (ההוא שהאינדיאנים זורקים).

 

 

קפיק,

אלה מקדחי הקרמיקה שהזכרתי קודם.

 

סער,

 

עכשיו הבנתי מה אתה רוצה לעשות.

אל תקמבן. גש לכל חנות פרקטים או חנות לכלים סניטריים וקרמיקה - יש להם ספים מיוחדים בכל מיני צורות, שיעשו את העבודה בלי סכנה של נפילה על ה-ר ההפוכה שאתה רוצה לשים. מתחת טיפה סיליקון, כמו שתכננת, ואתה מסודר.

 

לחילופין , אפשר גם לשים פס אטימה כפי שמוסבר כאן, אבל נראה לי שעדיף סף אלומיניום על הרצפה.

פורסם

הדרך הטובה ביותר היא להוסיף סף אלומניום .

יש מלא סוגים של סיפ שיתאימו לך, (ר') או בשמו האחר סף זווית 90%, בגודל 1X2 ס"מ.

סף חצי ירח , סף עגלגל המתחיל בקרמיקה ויורד.

 

קח בחשבון שככל הנראה בהוספת סף תצטרך להעלות את הדלת.

זה ממש לא בעיה , קודח את הניטים שמחזיקים את החלק הניתן להורדה\עלייה , משחילים מברג ומרימים טיפה .

שוב, קדיחה של חורים והכנת ניטים\ברגים חדשים.

 

אני לא רואה את סף הקרמיקה אצלך בגלל התמונה ולכן אין שום טעם לקדוח או לשבור בלטות.

גם אם יש סף קרמיקה (קח בחשבון שהסף נמצא מתחת לבלטה ולא ניתן להוציא אותו), סף חצי ירח שהזכרתי קודם יכסה אותו

ולא יפריע.

 

עלות של סף זולה, גם פתרון יפה ונוח לעבודה ,

חשוב למלא טוב ולהדביקו בעזרת סיליקון RTV.

 

אם תצרף תמונה של הדלת פתוחה יעזור.

פורסם

מהתבוננות נוספת, אני רואה שהסף הקיים (חתיכת הברזל ששקועה בבלטות) שקע/נרקב.

במקרה הזה הכי טוב ללכת על סף משנה גובה:

 

ConnEqual.png

 

אבל יש עוד סוגים.

 

חוץ מזה - לפלדלת (כמו אצלך) אמור להיות אטם גומי או מברשת צפופה בחלק התחתון, שהכוונון שלו - כמו שסטס כתב - הוא באמצעות שינוי גובה החלק התחתון של הדלת (באמצעות ניטים וברגים). אולי האטם התבלה וצריך לחדש אותו.

פורסם
להעלות את הדלת? מה רע לשים את הסף בצמוד לדלת כשהיא סגורה?

 

הסף שדיברתי עליו נכנס מתחת לדלת.

ולכן תיהיה הפרעה.

 

לא כזה בעיה להעלות את הדלת,

וברגע שיהיה סף , הגומי שעל הדלת יהיה צמוד לסף ולא יהיה מעבר מים.

 

ספים למינהם תוכל לראות בקישור ששמר העלה,

פאק :( נמאס לי לראות את הדברים האלה כל יום בעבודה.

פורסם

אני מעדיף לא לשחק עם הכיוונונים של הדלת. לא בא לי לקדוח ניטים וכו'. חוץ מזה, הריצוף פה ישן,

 

נראה לי שכדאי להשאיר להשאיר את הסף מחוץ לדירה. לשים איזה פס, מחוץ לדלת, וזהו. בתוך הבית, מהצד הפנימי, יש לי פס אטימה כזה (משהו ממש זול ב-30 שקלים ככה, מהום סנטר) - זה עדיין לא מונע את המים, אבל יותר טוב מהמצב שהיה קודם, שראו מרווח בין הדלת לרצפה. המרצפות בתוך הבית לא הכי מפולסות, ואני מעדיף פתרון חיצוני.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

את הסף המדורג שכתבתי עליו אפשר להרכיב גם מחוץ לדלת, האחרונה נפתחת פנימה, וזה לא יפריע לה.

העניין הוא האטימה. לא בטוח שזה יפתור לך את הבעייה, צריך לנסות.

בכל מקרה - ר הפוכה מבטיחה לך מישהו שייפול עליה וייפצע. גש לחנויות שהפניתי אותך אליהן וחפש את הפתרון המתאים לך, יש בערך 50 סוגים.

×
×
  • תוכן חדש...