Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כמו בעוד הרבה ג'אסטי יש לי בעיה בשעון חום, למעשה הוא עובד אך לא מראה תוצאות נכונות.

רציתי לחפש סתימה באזור היוניט בעקבות בוצה או החלפת יוניט אז ניסיתי לפרק את היוניט אך עושה רושם שהוא יושב

היטב במקומו, אני לא מתכוון להשתמש בהרבה כוח - כדי שלא ישבר.

כמובן שניסיתי להבריג אותו החוצה כשהמנוע היה קר אחרי לילה שלם שלא הותנע.

 

עצות כלשהן?

פורסם
שלום לכולם.

כמו בעוד הרבה ג'אסטי יש לי בעיה בשעון חום, למעשה הוא עובד אך לא מראה תוצאות נכונות.

רציתי לחפש סתימה באזור היוניט בעקבות בוצה או החלפת יוניט אז ניסיתי לפרק את היוניט אך עושה רושם שהוא יושב

היטב במקומו, אני לא מתכוון להשתמש בהרבה כוח - כדי שלא ישבר.

כמובן שניסיתי להבריג אותו החוצה כשהמנוע היה קר אחרי לילה שלם שלא הותנע.

 

עצות כלשהן?

 

אצלי הוא עובד יום בשבוע....איפה הוא ממוקם במנוע ואיפה אני קונה כזה? ד"א כמה הוא אמור לעלות?

פורסם
הוא מברונזה וממוקם בבסיס הקרבורטור ליד הכיוון CO לכיוון קיר האש, תיגש מצד שמאל כשאתה מול האוטו.

 

 

צ'טער אין לרכב קרבורטור.... רק הזרקה... :-)

אז זה באותו מקום?

פורסם

דור שלום רב !

היוניט אכן קשה לשליפה, ובפעם האחרונה שראיתי ששלפו אותו הוא נשבר בסעפת יניקה, ואל תשאל איך חילצואותו כי אינני יודע.

המלצתי יוניט הוא הדבר האחרון שתנסה לשלוף החוצה, אלא רק אחרי שתוודא במאת האחוזים שהיוניט מזייף, ומראה רמת חום נמוכה מהמציאות.

אני מניח שהרכבת תרמוסטט, ובכל זאת שעון החום לא עולה?!

במקרה כזה, בדוק תחילה את תקינות שעון החום בצורה הבאה:

שלוף את הקונקטור המתחבר ליוניט, פתח את מתג ההצתה, במנוע חם או קר זה לא משנה, והצמד את הקונקטור לגוף המנוע או סעפת היניקה, במידה והשעון יעלה עד לסוף הסקאלה,הוא יבהיר לך שהוא תקין.

במידה והתרמוסטט תקין והורכב כהלכה. החשד הוא ביוניט, והמלצתי קח אותו למוסך, שמיומנתו לא מוטלת בספק, שלם כמה שקלים, ותן לו שיקח את הסיכון בשבירתו.

דאג בעוד מועד, שיש ברשותך או ברשות המוסך, יוניט חום מקורי, ולא תחליפי שעלול להטעות אותך.

בהצלחה

וחזור לעדכן בפורום.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...