Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך זה שהחימום באוטו שלי לא מוציא אויר חם? גם כשאני מכוון אותו לטמפרטורה הכי גבוהה ולמצב הכי חזק יוצא אויר מאוד פושר ולא חם בכלל.

בדקתי פיוזים (חשבתי אולי בכל זאת) והכל תקין, המזגן עובד מצויין בקירור

יש לי אודי TT שנת 2002

תודה מראש

פורסם

פתאום צצו לי מלא הודעות דומות של אנשים אחרים שהחימום אצלם גם לא עובד

אז מסתבר שאני לא לבד עם הצרה הזאת

קראתי חלק מהתגובות שכתבו להם אני אשמח לדעת אם גם אצלי ברכב (TT) זה קשור לרדיאטור הפנימי ואיפה הוא יושב ואם יש לי ברז חימום וכל מה שקשור לזה

 

תודה

פורסם

מן הסתם גם לך יש רדיאטור פנימי, צריך לבדוק מה מצבו, אבל לדעתי אין סיבה שיסתם, הרכב יחסית חדש.

האם במנוע יש נוזל קירור איכותי או מים רגילים?

פורסם

ברכב שנת 2002 אני לא מוצא סיבה שייסתם הרדיאטור, הסיבה האפשרית היא ניתוק של החימום, או ברז חימום תקול.

בנוסף הפיקוד בTT לדעתי הוא חשמלי (אין פיקוד מכני על הברז) ואת זה גם צריך לבדוק.

גש למוסך שימצא את התקלה.

פורסם

אצלי ברכב (מיצובישי גאלאנט 2001), החימום לא עבד עד אתמול.

 

הסיבה הייתה רדיאטור פנימי סתום.

 

כמו אצלך, חימום נמצא על שיא ויוצא אוויר פושר, גש לבדיקה.

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

בקשר לגלאנט - רוב המכוניות של אאודי מתוחזקות עם מים מיוחדים של הרכב, מכיוון שהבעלים רוצה לשמור על הרכב בד"כ ומעדיף להשקיע עוד כמה שקלים בנוזל קרור.

לכן הרעיון של רדיאטור סתום לא נשמע לי ההגיוני מבינהם. פיקוד שלא עובד כמו שצריך לעומת זאת יכול להוות את הסיבה לכך שהחימום אצלו לאעובד.

פורסם

קודם כל תודה רבה לכולם על התגובות

אני ביום ראשון אבדוק את זה במוסך רון (הוא לא מורשה אודי וטוב שכך, אני עם המורשים סיימתי)

מאז שהמליצו לי פה בפורום על מוסך רון אני מטפל ברכב רק אצלו ומקבל שירות מעולה ומקצועי (מה שלא היה במוסך המרכזי של צ'מפיון)

שבת שלום לכולם אני מבטיח לעדכן

פורסם

הייתה לי בעיה בדיוק כזו ..

התברר שאפילו הרדיאטור לא היה סתום אלא פשוט הצינור של הסירקולציה של המים היה מקופל.

תפתח תראה את הצינורות ותעביר את היד עליהם יכול לחסוך לך הרבה כסף.

פורסם

אצלי היתה בעיה זהה ופשוט פתחתי את הסתימה ברדיאטור החימום על ידי זרם חזק של מים, ממש לא רציתי לפרק את כל הדש... בסוף זה הצליח והחימום עובד פיקס.

  • ספונסר פורום
פורסם

המעברים של מקרן החימום הפנימי הינם המעברים הצרים ביותר

שבכל מערכת הקרור של הרכב ולכן יוצא שמקרן החימום הפנימי מתנהג

כמסנן של המערכת ונסתם מליכלוך שזורם בה .

לכן כמובן חובה להקפיד להשתמש בנוזל קרור איכותי ומתאים לרכב ,

דרך אגב כבר ראיתי מכוניות חדשות מאד שנסתם להם המקרן הפנימי

ולא תמיד ניקוי חיצוני על ידי זרם של מים יכול להצליח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...