Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המאורר של הרדיאטור עובד כמעט נון סטופ בין אם אני גודש או לא, לעתים קרובות אפילו סתם כאשר אני מניע את האוטו וביום קר. במוסך אמרו לי שאין מה לעשות וכנראה שהמחשב נדפק, מחשב חדש עולה באזור ה7000 שח כמובן.. אני בכל מקרה אבדוק את זה בעוד מוסך, מקווה שאולי זה סתם יוניט דפוק או התרמוסטט,

יש סיכוי להשיג כזה מחשב בזול יותר ולא מצמפיון עם מס שחיטה?

אברה קדברה

פורסם

מה עם אחריות?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

האם ניבדק חיישן טמפ' נוזל קירור? בדרך כלל הוא הגורם לבעיה.

 

מקרה דומה נימצא במצובישי סופר לאנסר 05 לאחר החלפת החיישן הבעיה נפתרה.

פורסם

זהו שלמשל לאחר שאני לוחץ על האוטו קצת והטורים עולים אז גם יש כמות של מי קירור שנעלמת

ולכן לדעתי זה לא בדיוק המחשב רכב.. נראה מה יגיד המוסך השני ואם לא אעזר בעצתו של רפי לין

 

תודה רבה!

אברה קדברה

פורסם

הרכב עלה לכביש בשנת 2006 באוגוסט אבל זה נחשב מודל 2007

גם אם זה היה בינאור 2007 .. האחריות כידוע היא שנתיים בלבד ולצערי הרכב על הכביש שנתיים וחצי ולכן אין אחריות.

אם הייתה אחריות לא הייתי מעלה פה את השאלה

אברה קדברה

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן התקלה יכולה להגרם ממחשב בקרת האקלים

שנותן מינוס חלש לכיוון ממסר המאווררים ולעיתים מפעיל את

המאוורר שלא לצורך .

האם הגעת למצבים שבהם המצבר נפרק לגמרי אחרי שהרכב חנה ?

אם כן זה בהחלט מכוון לבעיה במחשב בקרת האקלים .

 

כמובן שיכולה להיות גם תקלה פשוטה כגון חיישן טמפ מנוע תקול

או ממסר מאווררים ,כנס לעוד מוסך שמכיר את הרכב ותבדוק את זה .

 

בגדול אם תצטרך מחשב כזה אז כמובן שתוכל למצוא משומש במחיר יותר שפוי.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
הרכב עלה לכביש בשנת 2006 באוגוסט אבל זה נחשב מודל 2007

גם אם זה היה בינאור 2007 .. האחריות כידוע היא שנתיים בלבד ולצערי הרכב על הכביש שנתיים וחצי ולכן אין אחריות.

אם הייתה אחריות לא הייתי מעלה פה את השאלה

רגע, זה לא כמו בפולקסווגן, שהשנה השלישית היא "אחריות של רצון טוב"?

האם הרכב טופל במורשה עד היום? ניסית לפנות לשירות לקוחות של צ'מפיון?

אם הרכב טופל עד היום במורשה, לא הייתי מרים ידיים ופונה לשירות הלקוחות בפקס מנומס ומפורט.

פורסם

אם הרכב טיפל במוסך מורשה עד כה יש סיכוי סביר לקבל אחריות של רצון טוב על חלק שנפגע כפגם יצור ולא נזק.

לנסות לא יעלה כסף (אולי רק עלות אבחון זניחה) וכדאי להכנס למוסך מורשה בתחילה ואם לא ניתן לקבל אחריות אזי לבחון אופציות נוספות.

  • ספונסר פורום
פורסם

בסיאט הם הרבה יותר קמצנים בעינין ה "אחריות מרצון טוב" כך שלדעתי

אין סיכוי לקבל הכרה כל שהיא באחריות.

 

בפולקסווגן למשל היה יותר סיכוי לקבל הכרה באחריות בשנה השלישית.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אולי ישנה אפשרות לתקן את המחשב התקול?

מנסיון שלי באלקטרוניקה,לעיתים ישנם בעיות של הלחמה קרה או טרנזיסטור שנפרץ(ואז אתה בעצם מקבל מתח קבוע)

מה שאני רוצה לומר שיכול להיות שאפשר לתקן את המחשב.

פורסם

אני בטח לא יודע לתקן את המחשב

ורון לשאלתך אין מצב של פריקת המצבר, חוץ מעניין הרדיאטור שעובד כמעט נון סטופ הרכב מתפקד כשורה

כמו שכתבתי רק לעתים לאחר נסיעות מאומצות יש ירידה בנוזל קירור..

אגב.. אני בתקופת בחינות והרכב חונה זמן ממשוך לעתים 3-4 ימים בלי להניע

אני אקפוץ למוסך המורשה השני פה באיזור נראה מה הם יגידו

מקסימום אני אשמע לעצתו של רפי לין ואבוא אליכם למסגר

תודה

אברה קדברה

×
×
  • תוכן חדש...