Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

הרכב המדובר מאזדה לאנטיס 97 1800 אוטו'.

 

לפני כשנה הייתה הזעת שמן רצינית בין הגיר למנוע, במוסך מורשה מאזדה פירקו את הגיר והוחלפו מחזרי השמן בין הגיר למנוע ומחזירי השמן של הציריות בגיר.

 

לאחר מספר ימים אחרי התיקון גילתי שבאותו האיזור בין הגיר למנוע שוב חזרה ההזעת שמן זה לא ניראה רציני זה ממש מעט רטוב בשמן מנוע, כשחזרתי למוסך בעל המוסך אמר לי שזה טבעי שתהיה הזעת שמן העיקר שאין נזילה בריצפה של שמן, האם בעל המוסך צודק?

כששאלתי אותו למה אחרי התיקון עדיין קיימת הזעה קטנה של שמן הוא אמר שזה טבעי וזה כניראה לא ממחזיר שמן אלא מההילוך הישיר, למה הוא התכוון והאם זה נכון?

 

כיום הבעיה עדיין קיימת ואני לא כ"כ רגוע מזה אני לא מבין למה אחרי שהחליפו מחזיר שמן בין הגיר למנוע עדיין קיימת הזעת שמן.

 

האם זה טבעי שיש הזעת שמן מנוע בין הגיר למנוע? אין נזילת שמן בריצפה פשוט בין הגיר למנוע יש רטיבות קלה של שמן.

×
×
  • תוכן חדש...