Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לליאור ,אם B4 3.0 SPEC_R השאירה ללאון טורבו אבק אתה צריך לבדוק את האוטו שלך אולי משהו לא בסדר ,מילא קרב צמוד

אבל אבק?! :roll:

פורסם

לזה שעליי, הכלי הזה הוא מאוד, מאוד חזק. 245 כ"ס עם גיר רגיל 6 הילוכים(תקנו אותי אם אני טועה)זה כבר לא משחק.

הB4 הרגילה המנוע 2.0 אוטומט, 4 הילוכים עם 165 כ"ס רכב חזק יחסית לשאר הרכבים בקטגוריה, אז אני לא רוצה לחשוב מה זה מנוע 3.0 עם 245 כ"ס, על רכב כזה. אפשר פשוט להגיד על הרכב הזה דבר אחד. מכונת נהיגה.

ולפותח השירשור, אני הייתי מעדיך למכור את הרכב, להוסיף את ה20K האלה ואולי עוד, ולהביא B4 מנוע 2.5. זה בטוח יספק אותך, וגם בגירסה האוטומטית, היא תהיה יותר מהירה ויותר "נותנת" מהB4 הנוכחית שלך.

פורסם

לפי הנתונים אתה צודק, הקרב אכן אמור להיות צמוד (7.2, 6.9)

אבל... הייתי עם הנקסוס באותו היום :)

(שיפורים של מלוסי בדרכם אליי, יקזזו מ 7 שניות ל 5.5)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

ליאור לגבי הסוגריים, נשמח לקבל פירוט. :twisted:

לגבי ה-SPEC B, הרכב משודך לתיבת 6 הילוכים ככה שצריך לבדוק את עניין ההשתלה עם הגיר הנוכחי.

מי שזוכר את האירועי שצוות Kobi-Racing אירגן בלטרון, סובארו תרמו להדגמת נהיגה את ה-SPEC B,

חיפוש אחורה יניב קצת תמונות.

מה לגבי השתלת המנוע של פורסטר טורבו? יכול להיות שאני טועה אבל המנוע מכוייל להיות רגוע יותר

מזה שיש באימפרצה. אולי ניהול בלבד, זה אני כבר לא יודע. אולי אפילו יהיה אפשר לאשר את המנוע.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אחרי נהיגה ב B4 מנוע 3.0 אוטומט הרכב ממש חזק ויושב מדהים ממש חויית נהיגה! לא חושב שלאון טורבו סטנדרט תיהיה ראשונה!

!Blue Subaru Impreza

פורסם
מילא, אני עושה "שוק" ללאון שלי, אבל שאתה ? אתה תמליץ על הרכב שלך ??? :shock:

 

למה אני כותב את זה, יש באזור שלנו B4 3.0 SPEC_R, הכלי פשוט נוסע חזק, השאיר לי אבק, כפלטפורמה להתנהלות יומיומית אני מניח שהוא הרבה יותר שימושי מה WRX

 

השכן שלך

 

במקרה מדברים פה על סובארו :roll:

חוץ מזה שאני שוקל לעבור שוב לגרוטאה....בגרוטאות אני מרגיש סבבה 8)

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
ליאור לגבי הסוגריים, נשמח לקבל פירוט. :twisted:

.

 

הסוגריים התכוונו כמובן לנקסוס, והן מדברות על קיט מולטיוואר יעודי לנקסוס של מלוסי משפר את הזינוק מ 7 שניות ל ל5.5 שניות

אני לא אוהב את ההתנהגות שלו, כי בכל נגיעה בגז המנוע מזנק למעל 6500 סל"ד... ולכן הלכתי על סט שונה .... מתון יותר ...

 

כרגע בחרתי ברצועת קוולר משופרת של מלוסי ובפולי'ס מיוחדים של DOCTOR_PULLY מארה"ב, (אתמול "נחתו" מחו"ל) הם מחומר טפלון מיוחד, עם העברת כח חלקה יותר, כאשר יחס ההעברה הראשוני נמוך יותר, וגם ביחס ההעברה הסופי יש יותר מהירות (טווח ה"הילוכים" רחב יותר), הטענות של היצרן לשיפור תאוצות של 18% רק על הפוליס, יותקן ויבדק בטיפול הקרוב, תוך כחודש ... לאחר מכן, מע' פליטה של GPR ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מחשב האלדקס... אההמממ.... היה בתוכנית שלי, העלות כ 1000$ בלבד בארה"ב.

 

הנקסוס הוא אכן רק קטנוע, אבל הדגם ששמו למעלה הוא הקודם, 2005, החדש עם מחשב ניהול מנוע מתקדם יותר, כולל תקינת EURO-3, ואריאטור 8 פולים (במקום 6) חלק יותר, שינויי עיצוב טובים בהרבה, ועוד כמה "סוכריות", מצ"ב שלי ... 8)

 

2553599377_8e165df488.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

לא נורא, בוא ונחזיר את הדיון לבעליו ולנושא של שיפור B4 4X4, כאן כנראה לא המקום לפורום קטנועים וצעצועים

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...