Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

רציתי בבקשה לקבל מידע קצת על השאלונים האלה שמבצעים במחשב במוקדי טלפונים.

הייתי היום בראיון עבודה ואחרי זה הביאו לי לעשות את השאלון הזה במחשב ששואל שאלות כמו האם היית גונב האם היית מדווח מישהו גונב?

 

רציתי לדעת מה המטרה של השאלון הזה, ומה ה"שיטה" לעבור אותו נכון.

במדובר בחברה שעובדת עם סלקום..

 

תודה לעזורים

פורסם

אף פעם לא גנבתה ולא תגנוב.אם תיראה שמישהו גונב אתה ישר תדווח עליו.

אם אתה רואה מישהו מבצע עבירה בעבודה אתה ישר תדווח עליו.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בהצלחה בסלקום..

הם כעת במהלך גל פיטורים אדיר בחברה..

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

זה לא סלקום.

 

וכן DANY המבחנים בסגנון שכתבת, מה הטעם שלהם? כאילו מה זה ייתן להם לדעת עלי? אמרו לי שהם מקבלים תשובה של עובר או לא עובר.

 

מישהו יודע מה באמת קורה שם בקשר לזה?

פורסם

זוכר את מולדר, השותף של סקאלי. זוכר שהוא נעלם..

 

מספרים שמאז הוא מנהל את כל העסק של המבחנים האלה ורק לו יש את התשובות... טוב, לא רק לו, גם לאיש הסיגרים.

 

 

מטרת המבחן האמיתית היא לראות מי מספיק טמבל כדי להגיד שהוא השתמש בסמים במידה והוא באמת השתמש בהם ומי מספיק שקרן כדי להגיד שהוא לא שותה עם החברה וגם כשסבא הציעה לו כוס תירוש בפסח הוא סירב.

צריך פשוט למצוא את האיזון בין תשובות ממש מטומטמות לבין תשובות ממש מתחסדות.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

המבחן נקרא מבחן אמינות,השיטה היא להיות עקבי במבחן,ז"א שאם ענית משהו בהתחלה תהיה לך בטוח אותה שאלה בניסוח אחר קצת אחר כך.

 

זה לא קשה כל כך

פורסם

לא שאלתי על דרגת הקושי שלו.

 

שאלתי על האם הגיוני שיהיה שם פסיכולוגיה הפוכה?

 

כלומר הוא אומר לך שהתשובות שלך לא תואמות בין הפרקים, האם אתה רוצה לשנות חלק מהתשובות?

 

כאילו בודק אותך אם יש לך בטחון או לא, או שפשוט מודיע לך את זה

פורסם

אחרי המבחן יש "מראיינת". לפעמים אפילו שבוע אחרי המבחן.

ותפקידה של המראיינת הוא לחפור.

למשל על השאלה "האם אי פעם גנבת ממקום עבודה" - ואתה תענה שלא... (או ש"כן" ואז אין הרבה סיכוי שתגיע לשלב של המראיינת;))

המראיינת תתחיל לחפור ותשאל האם אף פעם-אף פעם לא לקחת משהו? ספר, עכבר, הדפסת ספר בשבילך או מתכונים מהאינטרנט? לא לקחת מחברת? או עט? וכו'....

הנקודה היא לא האם לקחת (כי כולם עושים את זה גם אם לא במודע), אלא מה סף המוסר שלך.

יש שאלות שעליהם אתה אמור לענות "נכון".

למשל "אתה עובד בחברה ומשתפים אותך בפיתוח טכנולוגי מסויים מאוד מאוד מיוחד. אחרי שבועיים מודיעים לך שאתה מפוטר. שבוע אחרי זה אתה מוזמן לראיון בחברה מתחרה.

מה תעשה?"

רק שזה לא יהיה כל כך "שקוף".

 

לשאלת הסמים - האם עשנת "כן או לא"... (כן לא היה מביא אותך עד הלום... ;))

האם אף פעם לא ראית מישהו מעשן? וכו' וכו'...

 

מנה 3 תכונות אופיניית לך.

כאן רוב האנשים מונים רק תכונות חיוביות, וזה לא ממש מומלץ, צריך לבחור תכונות דומיננטיות, שמראות ביטחון עצמי, שליטה עצמית ויכולת לימוד עצמית גבוהה.

 

לכל שאלה יש תשובה. ולכל תשובה שתענה תוביל לסדרה של שאלות שאם תתחיל לשקר בסופו של דבר יפילו אותך בבור.

צריך לענות בחוכמה, מהר והכי חשוב, מהלב.

מהירות היא "מדד" לאמינות. אם התשובה נישלפה מספיק מהר, והשאלה היתה מפציעה, הגיוני שהתשובה תהיה כנה.

דרך ללמוד לענות מהר לדברים האילו זה "הסרטת האירוע בדימיון, מחשבה על שאלות וחשיבה על תשובה שתהיה כנה ושתשמע טוב ושלא תסבך אותך בעוד שאלות...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אז בעצם עם המחשב שואל אותי אם אני בטוח בתשובות כי לדעתו הם לא תואמות את השאלות הקודמות, הוא מנסה לבדוק משהו או שהוא אומר באמת?

 

והראיון היה לי לפני המבחן..

פורסם

זה פסיכולוגיה הפוכה וגם שיטה לבדוק האם אתה משקר במבחן

 

ז"א שאם ענית לשאלה מסויימת כן, ואחרי זה 30 שאלות אחרות אחרי זה שואלים אותך בעצם את אותה השאלה אבל בניסוח אחר ואתה עונה לא, זה אומר שאתה משקר כי בעצם לא זכרת מה ענית לשאלה לפני זה.

 

שוב אין מה לחשוש מהמבחנים האלה, הם דיי סטנדרטיים והם בעצם ניסיון לראות כמו שנאמר קודם את רמת המוסריות והאמינות שלך, בדומה לשאלון 300 בצבא שבעצם בודק את אותו הדבר ובאותה שיטה בדיוק

×
×
  • תוכן חדש...