Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם הציעו לי היום מגבר של חברת spl אמרו לי שהוא דיגיטלי מזאות אומרת?

המגבר הוא יציאה אחד מונובלוק 2000 וואט.

האם המגבר טוב?

seat leon fr ​20VT

Indian System

145.84db

פורסם

תוכל להגיד את דגם המגבר?.

מה ההספק שלו?,(RMS).

ומה המחיר שהוצא לך.

 

בקצרה,מגברי קלאס D הם לרוב מונובלוקים , וצורכים פחות חשמל, D-DIGITAL.

 

סטס.

פורסם

תאמת אני לא יודע איזה דגם אמרו לי 2000 וואט.הוא הציע לי 900 שקל.

האם הוא טוב? וחזק,ואיכותי?

seat leon fr ​20VT

Indian System

145.84db

פורסם

תבדוק ספציפי איזה דגם, וכמו שנראה לי 2000 וואט זה לא מה שהוא מוציא בפועל, אלא הרבה פחות. בוודאי בשביל 900 שקלים.

מתחדשת*

פורסם

חשבתי לקחת סאב של קיקר יציאה 1.

האם הוא יתאים?

תנו לי עוד אפשרות לסאב מחברה טובה ושהיה איכותי?רק מונובלוק

seat leon fr ​20VT

Indian System

145.84db

פורסם

כן זה cvr.מה אתה אומר על הסאב הזה?מבחינת איכות.אני צריך רק איעות ושהסאב הייה טוב.

יש לך אולי עוד אפשרות לסאב איכותי?

מה לגבי המגבר?

seat leon fr ​20VT

Indian System

145.84db

פורסם

סטס , זה ממש לא DIGITAL , יש מגברי קלאס D שהם אנלוגיים לחלוטין, זה פשוט קלאס חדש.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ממתי CVR זה סאב איכותי.?

מגברים של SPL מוצהרים הרבה הרבה מעל מה שהם נותנים באמת אבל עם זאת הם עדיין חזקים ביחס לכסף

בכול אופן במחיר הזה הייתי ממליץ לך על דברים אחרים

 

רוצה סאב חזק ואיכותי קח P3 של רוקפורד.

http://www.pompa.co.il/pl_product~P312D4~61~408.htm

מגבר מונובלוק של מאק אודיו

http://www.pompa.co.il/pl_product~ZX1000~61~398.htm

פורסם

אז מה אתה מציא לי לקחת את הסאב של רוקפורד?

מה לגבי המגבר מונו של רוקפורד 3001 הוא טוב הוא יפתך לי את הסאב?

seat leon fr ​20VT

Indian System

145.84db

פורסם

תענו?

 

***אנחנו עובדים אצלך? זה לא ג'ונגל פה, קצת כבוד ונימוס לא הרגו אף אחד***

seat leon fr ​20VT

Indian System

145.84db

פורסם

הP3001 לא ינצל את מלוא יכולות הסאב P3 אך עדיין תוכל להנות ממנו, אני הייתי משקיע טיפה על מונו טיפה יותר חזק.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

×
×
  • תוכן חדש...