Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיול 9886


eli_i
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שאני יודע ב9886 בכדי להפעיל אפשרויות של TC ואקולייזר וקרוס יש צורך ברכישת האימפרינט כאשר ב9887 אפשר לעשות זאת ישירות דרך המכשיר גם ללא האימפרינט (האלוהי, סליחה רועי... :-D).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
למשהו יש באמת נסיון בהבדלים בין איכות שמע עם AI-NET לכבל אופטי? אשמח לשמוע.

 

למיטב ידיעתי אליקו יכול לעזור לך היה לו כבל אי נט ועכשיו יש לו קבל אופטי.

 

ובקרוב גם אני יוכל לתת לך חוות דעת לאחר שיגיע המכשיר החדש שלי + הקבל אופטי שלו.

IBIZA 20vt

פורסם

עד כמה שידוע לי אליקו עם הכבל האופטי מיומו הראשון עם הפרוססור, הוא קיבל אותו ביחד איתו :wink:

 

רק שים לב שלאחר החיבור של הכבל האופטי אתה צריך להגדיר את הפרוססור שיעביר את האות דרכו, אחרת הוא ימשיך להעביר דרך ה-AiNet.

פורסם

בוקר טוב לכולם

 

הקשבתי לכל העצות ונראה לי שכולם המליצו בצורה די גורפת על D310...

אז הקשבתי ואתמול קניתי D310 (בעזרתו האדיבה של צחי 85:mm_yeah:)

האם ישנה אפשרות לכייל את המכשיר לתדרים אירופאיים ואם כן מה אמורה

להיות העלות ?

כמו כןהאם ישנה אפשרות לחבר למכשיר מתאם USB?

 

בתודה מראש

אלי

 

פורסם

איזו זריזות, תתחדש.

 

עד כמה שזכור לי לא ניתן לכייל את המכשיר, אני רציתי בעבר לכייל את הD900 שהיה לי באפריל טקליין וזה היה כרוך בלא מעט כסף אז ויתרתי.

פורסם

איציק תודה על התגובה המהירה

 

הזריזות זה לא בגללי לפעמים לדברים יש נטיה להסתדר מהר מהצפוי:wink:

 

בלתי אפשרי לכייל או שעולה הרבה כסף?

יש לו אפשרות לחיבור מתאם USB כי הבנתי שיש אפשרות לחיבור אייפוד אז זה די דומה לא?

 

 

אלי

 

פורסם

לדעתי אפשר לחבר מתאם USB, תבדוק באתר של אלפיין.

 

לגבי הכיול, באפריל רצו 1,200ש"ח, אבל תרים טלפון תראה מה יגידו, בכל מקרה לא הייתי מכניס את המכשיר הזה לאף אחד אחר מלבד אליהם.

פורסם
אלי, תתחדש!

 

באמת זריז, אבל אתה בחור רציני בכל מקרה..:-D

 

 

 

 

תודה רבה ולכולם על העזרה

יש לי בעיה רצינית מאוד שעולה לי תמיד הרבה כסף, אני לא יכול

לראות דבר בלתי מוגמר לשביעות רצוני:wink:.

עכשיו נותר לראות או יותר נכון לשמוע את ההבדל אם לא :brickwall:

 

 

אלי

 

×
×
  • תוכן חדש...