Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי בעיה באונו שלי. נורית המצבר דולקת כל הזמן

המצבר פועל מצוין ואין איתו שום בעיה. מה זה יכול להיות?

בעיה באלטרנטור :roll: ?

פורסם

היי

יכול להיות שרמת הטעינה של האלטרנטור נמוכה.

כל חשמלאי יוכל להגיד לך.

ייתכן שפשוט הרצועה רופפת.

תבדוק

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם

מתאורך אני מסיק שנורת האלטרנטור דולקת, כשהמנוע פועל, רק בחצי עוצמה.

אם זה כך יתכן שהאלטרנטור טוען בסדר גמור אך אחת מדיודות העזר שתפקין לכבות הנורה נפרצה. דיודות אלו הנן חלק מגשר הדיודות הנמצא בתוך האלטרנטור.

יש לבדוק את תפוקת האלטרנטור, מתח טעינה ותחת עומס את תפוקת הזרם המירבית שלו.

באם המכונית הנה אונו 70S עם קרבורטור האלטרנטור הנו של 55 אמפר (מזגן מקומי),

בדגם 70S, עם קרבורטור ומזגן מקורי האלטרנטור הנו "בוש" 90 אמפר.

אונו 1400 ie עם הזרקת דלק ומזגן מקומי, האלטרנטור הנו 65 אמפר.

אם נורת הטעינה דולקת קבוע ובמלוא עוצמתה, כשהמנוע פועל, אז יתכן ואין כלל טעינה ואתה נוסע על חשבון המצבר עד פריקתו.

בתקוה שסייעתי לך - רפי לין :idea:

×
×
  • תוכן חדש...