Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה בן טארג'ט tdi 2.0 לקרניבל 2.9 (2002)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרניבל

2.9 ליטר הזרקה מסילתית

145 כוחות סוס

31.6 קג"מ

1975 ק"ג

4.92 אורך

1.9 רוחב

 

5 כוכבי בטיחות במבחני ריסוק

המיניוואן המרווח ביותר בארץ (למעט גרסת הטאון אנד קאנטרי של קרייזלר 10 נמכרו בשנה שעברה...)

 

השקה : 1999 דגמי 2000.

 

אמינות מוכחת , תחזוקה נמוכה , ירידת ערך של 12% בשנה(!!!!) , ביטוח זול...

 

מחיר - 186,900

 

טראג'ט

2.0 ליטר הזרקה מסילתית

112 כוחות סוס

25 קג"מ

1910 ק"ג

4.68 אורך.

 

מבחני ריסוק - לא בוצעו

 

שנת השקה 2001 דגמי 2002

 

המיניוואן הקטן בקבוצה , נמכר במספרים נמוכים אמין יחסית

ירידת ערך של 20.8% בשנה מנוע דיזל חלש יחסית...

 

מחיר 182,000 ש"ח

 

בכל אופן היתרון הברור הוא של הקרניבל, הפרשי משקל זעומים( 65 ק"ג....) לא מפצים על מנוע חלש בטראג'ט...

 

שורה תחתונה הקרניבל הוא המיניוואן הנמכר ביותר בישראל , נהנה משוק יד שנייה מעולה

בטיחותי יותר , מרווח יותר והמצחיק הוא שההפרש בינהם עומד על 4900 ש"ח...

(מילא אם היה הפרש של 20,000 - 25,000 ש"ח בינהם).

 

מקווה שעזרתי איכשהוא...

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

הקרניבל קיבל ציון טוב בביטחות במבחן אמריקאי מקל יותר. ולא מבחן הידוע לנו (לדוגמא ה5 כוכבים של המגאן וכו').

פורסם
הקרניבל קיבל ציון טוב בביטחות במבחן אמריקאי מקל יותר. ולא מבחן הידוע לנו (לדוגמא ה5 כוכבים של המגאן וכו').

 

 

גיא שלום

 

ההפרש בין שני הגופים עומד על 8 קמ"ש...

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

לגבי הקרניבל, הייתה לנו אחת במשפחה עד לפני חצי שנה מלסינג מודל 2000

 

מבחינת כח הרכב היה חזק מאוד עם אחיזה טוהב על הכביש

 

צריכת דלק נמוכה מאוד יחסית למשפחתיות - מדובר על דגם ה 2.9 טורבו דיזל.

 

במשך 100 אלף ק"מ היו רק טיפולים שוטפים מלבד בעיה חוזרת ונשנית של הבלמים,

 

שהיה חובה לטפל בהם כל פעם בין 500-2000 ק"מ וזה כבר קרה בשלב מאוחר יותר.

(קראתי במקומות מסוימים שהדגם ידוע בבעיות בבלמים-יש לבדוק אם עדיין קיים במודל חדש)

 

אגב בק"מ של 180 אלף הרכב החליט שימיו נגמרו, וכל הכח שלו אבד, זה גם הרגע בו

 

החלפנו לפוקוס.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

יש לשכן שלי קארניבל והוא מזה מרוצה.

 

ציינו פה הכל חוץ מאולי שהקארניבל בנוי לא ממש טוב מלמטה....זה די מורגש בנסיעה.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
איך מסבירים שבכול מבחני דרכים TRAJET מוביל :!::!::wink:

 

כתבתי לך במייל את התשובה....

 

 

בכל אופן רק שתדע הקרניבל עבר שינוי מהותי בדגמי 2002

 

פנים הרכב שודרג , המנוע זכה להיות בעל מסילה משותפת ההספק עלה ל- 145 כוחות סוס

לעומת 126 בקודם , לעומת זאת המומנט ירד במקצת לטובת עמידה בתקני זיהום האויר

יורו 4 , בכל אופן יש הרבה הבדל בין שתי הדגמים , וה"בעייה" בבלמים תוקנה כבר ב2001.

 

אשמח לענות על עוד שאלות...

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אני קניתי את הקרניבל משנת יצור 2000. ומאוד מרוצה.

 

משהו יכול לפרט על בעית הבלמים של הדגם הזה?

×
×
  • תוכן חדש...