Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת נוחות ביצועים סופרטיביות פוזה שיפורים

ומה ההשוואה בין האודי 1800 טורבו

תודה מראש..

Do You Smell What The H Is CooKing...!?

פורסם

אוקי אז ככה :

האוטו מאוד מאוד נוח אתה יכול לראות מבחן דרכים שעשו לו במוטוקאר

יש לו אותו מנוע של האודי 180 כ"ס

המנוע מאוד גמיש וחזק מבחינת שיפורים

פורסם

לדעתי.. קניית סיאט לאון טורבו זו התמורה הכי טובה לכסף שאפשר לקבל ממכונית בארץ.

 

המחיר שלה סביר מאוד (כ-155000 ש"ח)

הביצועים שלה מרשימים מאוד.

מוגדשת, 180 כ"ס!!

איכות הרכבה גרמנית (פולקסווגן).

מרכב קשיח מאוד ובטיחותי.

איבזור עשיר.

 

כל מה שניתן לבקש במחיר כזה.

פורסם
איכות הרכבה גרמנית (פולקסווגן)

המכונית מורכבת בספרד.. לא בגרמניה, אמנם סיאט בבעלות של קונצרן פולקסווגן - אבל עדיין..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
איכות הרכבה גרמנית (פולקסווגן)

המכונית מורכבת בספרד.. לא בגרמניה, אמנם סיאט בבעלות של קונצרן פולקסווגן - אבל עדיין..

 

גם הפולו מורכבת שם, זה לא עוצר אף אחד מלקנות אותה כי "היא גרמניה". הטויוטה מיוצרת בטורקיה ואנגליה, מגאן בטורקיה, ו-וולבו בדנמרק (נכון, ינון?). סו וואט?

פורסם
איכות הרכבה גרמנית (פולקסווגן)

המכונית מורכבת בספרד.. לא בגרמניה, אמנם סיאט בבעלות של קונצרן פולקסווגן - אבל עדיין..

 

 

בקרת האיכות אינה תלויה בארץ הייצור , לפחות לא במקרה של פולקסווגן.

אף אחת ממכוניות הקונצרן לא מביישת את הפירמה מבחינת איכות הרכבה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
איכות הרכבה גרמנית (פולקסווגן)

המכונית מורכבת בספרד.. לא בגרמניה, אמנם סיאט בבעלות של קונצרן פולקסווגן - אבל עדיין..

 

גם הפולו מורכבת שם, זה לא עוצר אף אחד מלקנות אותה כי "היא גרמניה". הטויוטה מיוצרת בטורקיה ואנגליה, מגאן בטורקיה, ו-וולבו בדנמרק (נכון, ינון?). סו וואט?

 

וולוו בבלגיה.

מגאן גם בספרד. ה 5 דלתות מספרד, ה4 מטורקיה. גם הונדה מיצרים בטורקיה (סיוויק). ולא חסרות דוגמאות גם של דגמים גרמניים נחשבים כמו הTT שלא מיוצרת בכלל בגרמניה.

 

 

בקיצור לא זו צריכה להיות הסיבה לא לקנות רכב. הליאון היא בחירה נחמדה מאוד וכמעט חסרת מתחרות במחיר שלה. פוזה בצבע צהוב אין לה ממש מתחרים. מול האאודי A3 (אני מניח שהתכוונת אליה) היא אולי טיפה פחות מפוארת והשם הוא לא אאודי, אבל אתה מקבל תמורה דומה מאוד בהרבה (אבל באמת הרבה) פחות כסף. בנוסף קל מאוד לשפר את המנוע הזה, אם כי שים לב שזה יבטל את האחריות שלך (במידה ומדובר בחדש).

 

קח נסיעת מבחן!

 

גיא.

פורסם
אף אחת ממכוניות הקונצרן לא מביישת את הפירמה מבחינת איכות הרכבה.

אני מצטער להגיד שזה פשוט לא נכון.

אני לא אתחיל לתת דוגמאות מנסיון (למרות שיש הרבה: גולף 02', פאסאט 00'

ופולו קלאסיק 00'), אך איכות החומרים וההרכבה כבר לא מה שהיא הייתה פעם

היות ומה עוד שיצרנים רבים כבר יישרו קו עם הרף הגבוה שהציבו VAG בכלל דגמיהם

בזמנו ואף עברו אותם.

 

לא ציפיתי למצוא במכוניות הרשומות לעיל פלסטיקה מקרקשת, מתקלפת ונתלשת

אך זה מה שהיה. :roll:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
אף אחת ממכוניות הקונצרן לא מביישת את הפירמה מבחינת איכות הרכבה.

אני מצטער להגיד שזה פשוט לא נכון.

אני לא אתחיל לתת דוגמאות מנסיון (למרות שיש הרבה: גולף 02', פאסאט 00'

ופולו קלאסיק 00'), אך איכות החומרים וההרכבה כבר לא מה שהיא הייתה פעם

היות ומה עוד שיצרנים רבים כבר יישרו קו עם הרף הגבוה שהציבו VAG בכלל דגמיהם

בזמנו ואף עברו אותם.

 

לא ציפיתי למצוא במכוניות הרשומות לעיל פלסטיקה מקרקשת, מתקלפת ונתלשת

אך זה מה שהיה. :roll:

 

דניאל

 

דניאל, כפי שאתה יודע יש לי נסיון רב עם רכבי הקונצרן ולארוך זמן,

 

פולו קלאסיק שנת 98 - איכות הרכבה מעולה, שום קרקוש ושום פלסטיק לא התפרק

גולף SDI שנת 2000 - בעיה יחידה וידועה היא מעין ציפוי גומי בחלקים מסויימים בתא הנוסעיפ שמתקלף

גולף 1.6 שנת 2001 - אותה בעיה שהיתה נפוצה עד שנת 2000 נפתרה

גולף GTI שנת 2000 - אותה בעיה של הSDI.

 

חוץ מאותה בעיה אחת ויחידה לא נתקלתי בשום בעיה נוספת.

 

נ.ב, אותה בעיה מוזכרת לא נובעת מבעיית הרכבה אלא תכנון לקוי

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

מניסיון אישי כמו שדניאל כתב מוצרי VAG בשנים האחרונות לא מישרים קו עם הציפיות או מתבלטים לטובה בפאן הזה כפי שהיו בעבר (וזה כבר לא רק דעתי האישית).

זה עדיין לא מונע ממני לחפש וגם לרכוש גולף 2.0 ליטר אוטמטית עבור אבא שלי (שרצה לרכוש מאזדה 3) , הכל ענין של תמורה לכסף והכוונת הציפיות מהמוצר למציאות ולא לאגדות.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

מסכים עם דוד.

 

סתם לשם הספורט:

פולו 00' - קרקושים מכיוונים שונים, פלסטיקה מתפרקת בדלתות

עקב תכנון לא נכון (רכב חברה עם 120K ק"מ).

גולף 02' - אותו ציפוי גומי מתקלף, למשל (רכב פרטי).

פאסאט 00' - אותו ציפוי גומי, תאורה ראשית התפרקה (פשוטו כמשמעו) וכד' (רכב פרטי).

 

הכוונה אינה להיות קטנוני, אלא להוריד אנשים מהעץ עליו הם יושבים:

בקרת האיכות אינה תלויה בארץ הייצור , לפחות לא במקרה של פולקסווגן.

אף אחת ממכוניות הקונצרן לא מביישת את הפירמה מבחינת איכות הרכבה.

הפירמה כבר אינה נחשבת כסטנדרט לפיו נבחנות המכוניות האחרות וחבל.

בגולף החדשה עוד לא זכיתי לנהוג. :wink:

MCS 2008

פורסם
מסכים עם דוד.

 

סתם לשם הספורט:

פולו 00' - קרקושים מכיוונים שונים, פלסטיקה מתפרקת בדלתות - אין לי נסיון על הדגם של שנת 2000 מדובר בדגם שונה מהדגם שהיה בבעלותי

עקב תכנון לא נכון (רכב חברה עם 120K ק"מ).

גולף 02' - אותו ציפוי גומי מתקלף, למשל (רכב פרטי). - אתה בטוח? ידוע לי שאת בעיית הגומי פתרו כבר בדגמי 2001

 

ואם כבר ספורט אז השוואה קלה.

 

בשנת 2002 רכשתי את הגולף כרכב יד שניה

באותו חודש חבר שלי רכב 206 יד ראשונה 1.6 ליטר

 

שני הרכבים נכנסו לאותו מתקין באותו שבוע ויצאנו ממנו עם מערכות כמעט זהות.

 

ההתקנה כמובן דרשה, פירוק דלתות לשם התקנת רמקולים, פירוק חלקים מהדש בורד, פירוק מסילות בכדי להעביר כבלים, התקנת מגברים וכו.

 

הגולף יצאה אחרי ההתקנה מבלי שבכלל נראה שמישהו עבד על הרכב, הכל היה מותקן חזרה במקום בדיוק, לעומת זאת ב206 המצב היה נראה אחרת, המתקין נלחם בכדי להחזיר את כל הפלסטיקים שפורקו למצב שהיו אך ללא הצלחה רבה.

 

מסקנה:

 

גולף אחרי הרכבת מערכת- פירוק ושוב פעם הרכבה: כל הפלסטיקים חזרו למקומם ללא שום בעיות וקירקושים

 

206 אחרי הרכבה בלבד : פלסטיקים שלא יושבים במקומם, וקירקושים יש בשביל כולם.

 

 

כפי שהגבתי למעלה, אין לי מידע על הפולו המדוברת אבל בנושא גולף יש לי נסיון עשיר מאוד (3 רכבי גולף משנת 2000 ועד היום), חוץ מאותו גומי שמתקלף לא היתה לי שום בעיה בתא הנוסעים.

 

דעתי היא על הגולף בלבד ואין לי מידע לגבי הקונצרן כולו

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

לי יש ניסיון עם שתי פאסאטים.

 

שנת 98 - פלסטיקים דוהים, מתפרקים. מכסה תא הכפפות הצליח להשבר בחיבור שלו למטה. נשברו הפלסטיקים של פתחי האיוורור (בלי שהושקעה בהריסתם פעולה פיזית רצינית במיוחד), כל מיני חיבורים וכיסויים אחרים לא חוזרים לגמרי למקום... מצד שני קרקושים אין הרבה (הפלסטיק הגרמני כנראה שקט :p )

 

שנת 2002 - הכל בסדר גמור. גם אחרי 120000 ק"מ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ו-וולבו בדנמרק (נכון, ינון?)

 

כמו שגיא אמר חלק בבלגיה(S60), עכשיו אני רק אשלים אותו ואומר ששלי מהולנד ונדמה לי שיש עדיין דגמים(אולי S80) שמיוצרים בשבדיה עצמה, בגטבורג.

 

ינון.

פורסם
ו-וולבו בדנמרק (נכון, ינון?)

 

כמו שגיא אמר חלק בבלגיה(S60), עכשיו אני רק אשלים אותו ואומר ששלי מהולנד ונדמה לי שיש עדיין דגמים(אולי S80) שמיוצרים בשבדיה עצמה, בגטבורג.

 

ינון.

 

נו, זכרתי שזה משהו באזור... :wink:

×
×
  • תוכן חדש...