Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש ניסיון עם שתי פאסאטים.

 

שנת 98 - פלסטיקים דוהים, מתפרקים. מכסה תא הכפפות הצליח להשבר בחיבור שלו למטה. נשברו הפלסטיקים של פתחי האיוורור (בלי שהושקעה בהריסתם פעולה פיזית רצינית במיוחד), כל מיני חיבורים וכיסויים אחרים לא חוזרים לגמרי למקום... מצד שני קרקושים אין הרבה (הפלסטיק הגרמני כנראה שקט :p )

 

שנת 2002 - הכל בסדר גמור. גם אחרי 120000 ק"מ.

 

רוני

שנת 2002 120000 אלף ק"מ ?! :?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לי יש ניסיון עם שתי פאסאטים.

 

שנת 98 - פלסטיקים דוהים, מתפרקים. מכסה תא הכפפות הצליח להשבר בחיבור שלו למטה. נשברו הפלסטיקים של פתחי האיוורור (בלי שהושקעה בהריסתם פעולה פיזית רצינית במיוחד), כל מיני חיבורים וכיסויים אחרים לא חוזרים לגמרי למקום... מצד שני קרקושים אין הרבה (הפלסטיק הגרמני כנראה שקט :p )

 

שנת 2002 - הכל בסדר גמור. גם אחרי 120000 ק"מ.

 

רוני

שנת 2002 120000 אלף ק"מ ?! :?

 

דניאל.

 

דיזל. מהחברה.

פורסם
לי יש ניסיון עם שתי פאסאטים.

 

שנת 98 - פלסטיקים דוהים, מתפרקים. מכסה תא הכפפות הצליח להשבר בחיבור שלו למטה. נשברו הפלסטיקים של פתחי האיוורור (בלי שהושקעה בהריסתם פעולה פיזית רצינית במיוחד), כל מיני חיבורים וכיסויים אחרים לא חוזרים לגמרי למקום... מצד שני קרקושים אין הרבה (הפלסטיק הגרמני כנראה שקט :p )

 

שנת 2002 - הכל בסדר גמור. גם אחרי 120000 ק"מ.

 

רוני

שנת 2002 120000 אלף ק"מ ?! :?

 

דניאל.

 

דיזל. מהחברה.

 

מדובר בבנזין. 1.8T, רכב חברה.

 

בהחלט ק"מ מרשים, 60K לשנה...

פורסם
לי יש ניסיון עם שתי פאסאטים.

 

שנת 98 - פלסטיקים דוהים, מתפרקים. מכסה תא הכפפות הצליח להשבר בחיבור שלו למטה. נשברו הפלסטיקים של פתחי האיוורור (בלי שהושקעה בהריסתם פעולה פיזית רצינית במיוחד), כל מיני חיבורים וכיסויים אחרים לא חוזרים לגמרי למקום... מצד שני קרקושים אין הרבה (הפלסטיק הגרמני כנראה שקט :p )

 

שנת 2002 - הכל בסדר גמור. גם אחרי 120000 ק"מ.

 

רוני

שנת 2002 120000 אלף ק"מ ?! :?

 

דניאל.

 

דיזל. מהחברה.

 

מדובר בבנזין. 1.8T, רכב חברה.

 

בהחלט ק"מ מרשים, 60K לשנה...

 

אה, אז התבלבלתי... הקודמת הייתה TDI, לא?

פורסם

לא, עכשיו סוף הצ'אט: ה-98 הייתה דיזל. ה-2002 טורבו בנזין. הוחלפה לא מזמן (בידי חברת הליסינג) במכונית זהה עם 50000 ק"מ. כנראה שגם להם 120K בשנתיים היה יותר מדי... :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ואם כבר ספורט אז השוואה קלה.

:lol:

אף פעם לא טענתי שמכוניות PSA מתקרבות לדרגת האיכות של VAG,

אבל נו מילא, העיקר שעדיין נשאר לנו על מה להתווכח. :wink:

 

עוד יבוא היום... :roll:

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...